بنابراین آنها می توانند نوزادان خود صورت شناخت نرم افزار می تواند کمک زنان پیدا کردن تخم مرغ اهدا کنندگان که نگاه مانند آنها را

هر سال هزاران نفر از زنان در مبارزه با مسائل باروری اهدا کنندگان تخم مرغ استفاده کنید. با این حال، گرفتن کودک است که به نظر می رسد مانند آنها به طور کلی تا دکتر قضاوت و سرنوشت چپ است. تا کنون، که است.

شرکت اروپایی به نام Ovobank ایجاد کرده است نرم افزار شناسایی چهره با چهره به نام Ovomatch است که نه تنها با استفاده از ویژگی های گیرنده ماتريس — مانند ارتفاع و رنگ مو و رنگ چشم و رنگ پوست، و غیره–اما همچنین ویژگی های صورت برای پیدا کردن بهترین بازی ممکن است برای اطمینان از کودک نگاه کنید به همان اندازه مانند پدر و مادر که ممکن است.

بسیاری از کشورها در جهان نیاز به کمک مالی تخم مرغ ناشناس یعنی هنگامی که آنها مسن هویت واقعی کمک کننده هرگز به گیرنده یا کودک منتشر شده است. این به این معنی که دکتر کار برای پیدا کردن اهدا کننده است که جسمی شبیه به گیرنده است. نه تنها که می تواند مالیات برای پزشک اما آن را نیز کاملا ذهنی است.

با Ovomatch، گیرنده نیاز تنها کمی درباره خصوصیات عمومی آنها را وارد کنید و سپس selfie ضربه محکم و ناگهانی. برنامه بقیه جفت شدن گیرنده با بهترین مسابقه از پایگاه داده خود را اهدا کننده را انجام می دهد. گیرنده مجاز به ببینید چه خبر است و نه آنها تصویری از مسابقه دهنده بالقوه را ببینید هرگز. این به این معنی Ovomatch کاملا مطابق با قوانین گمنامی که در آن مورد نیاز است.

که لوقا Dormehl می نویسد که روند دیجیتال:

پس از این انجام می شود، برنامه می فرستد کردن دو گزارش: یکی به همکاری مرکز IVF بنابراین آنها می توانید شروع به برنامه درمان و Ovobank دو دیگر به طوری که آن می تواند مدارک لازم را آماده مربوط به اهدای تخم مرغ. در نهایت، Ovobank خواهد شد تماس با مرکز همکاری و ترتیب حمل و نقل تخم مرغ.

البته در زمان کنونی این سرویس فقط در کشورهای که در آن Ovobank وجود دارد اما آن است که نشانه خوبی از جهت موجود است این صنعت به عنوان است. با گذشت زمان، احتمال پذیرش گسترده تر به عنوان پدر و مادر دنبال مسابقات اهدا کننده ایده آل بیشتر لذت ببرید برنامه (و شرکت) است.