مختصری دست ویدئو سامسونگ کهکشان زبانه S4 یوتیوب

اندیشه عناوین

  • کلیپ بسیار مختصر نشان می دهد که دست با سامسونگ کهکشان زبانه S4 بازدید.
  • فیلم به ما می دهد که ایده چقدر کوچک ناهنجاری های هستند در قرص های آینده.
  • سامسونگ کهکشان زبانه S4 انتظار می رود که راه اندازی در تاریخ 27 مرداد با 9 توجه داشته باشید کهکشان.

آینده سامسونگ کهکشان زبانه S4 یکی از گروه کوچک قرص است که انتشار این سال دید است. قضاوت را از مشخصات شایعه و بیرون درز تصاویر که ما در حال حاضر دیده می شود، آن است که به دستگاه خیلی باحال رفتن.

نقطه فروش بزرگ سامسونگ کهکشان زبانه S4 می خواهد آن است ناهنجاری های بسیار نازک در مقایسه با دیگر قرص در کلاس خود. در حال حاضر، ما ویدیو دست مختصر از آنچه به نظر می رسد به S4 زبانه کهکشان در وحشی است.

ویدئو، ارسال شده در زیر، نشان می دهد هر دو نسخه سیاه و سفید از نکته S4 زبانه کهکشان است. علامت های پشت دستگاه می گوید کهکشان ستاره A9 اما بنابراین ما مطمئن هستیم که چه اتفاقی افتاده وجود دارد که گوشی های هوشمند است. آن را برای خودتان بررسی زیر:

اگر که S4 زبانه کهکشان در این ویدئو، سپس آن را تایید می کند که واحد داشته باشند بدون دکمه فیزیکی در جلو و هیچ اسکنر اثر انگشت در پشت. که نشان می دهد که شایعه که آن اسکن عنبیه را برای باز کردن قفل رایانه لوحی استفاده می کند در واقع می تواند واقعی.

ما انتظار داریم راه اندازی سامسونگ کهکشان نوار 2 S4 در 9 اوت همراه با 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ. برای پوشش بیشتر در آن رویداد باشید!

بعدی: برای تلفن های موبایل سامسونگ کهکشان زبانه S4 دوست جانور قرص, اما که آن را خریداری کنید؟