ورود به سیستم فایل چیست (و چگونه یکی باز)?

گاهی اوقات بهترین راه برای عیب یابی و سیستم عامل، نرم افزار یا خدمات به ورود به سیستم فایل (ها) که برنامه یا سرویس tes جنس مشورت گذشت مورد کسب و کار خود است. اما ورود به سیستم فایل چیست و چگونه می توانم آنچه در آن است?

ورود به سیستم فایل چیست؟

ورود پسوند برای فایل به طور خودکار تولید شده است که شامل ثبت وقایع از نرم افزار و سیستم عامل خاص است. در حالی که آنها می تواند شامل مواردی، فایل ها وارد شوید اغلب برای نشان دادن حوادث مربوط به سیستم و یا نرم افزار است که ایجاد شده آنها استفاده می شود. به عنوان مثال، برنامه های پشتیبان خود را ممکن است ورود به سیستم فایل های نمایش دقیقا همان چیزی اتفاق افتاده (یا اتفاق می افتد) در طول یک نسخه پشتیبان را نگه دارید. ویندوز همه نوع فایل ورود به سیستم برای سرویس های مختلف خود را نگه می دارد.

نقطه ورود به سیستم فایل است که برای پیگیری آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد و اگر چیزی است که در درون سیستم پیچیده اتفاق می افتد, شما باید دسترسی به لیست دقیق از وقایع است که قبل از خرابی. در واقع، هر نرم افزار به سرور یا سیستم عامل فکر باید ثبت شود.

در حالی که اکثر فایل های آماری شامل پسوند .log، گاهی برنامه های فرمت .کلیپ برد چند منظوره و یا فرمت مختلف اختصاصی عوض استفاده کنید.

چگونه می توانم یکی را باز کنم؟

از آنجا که اکثر فایل ها وارد شوید در متن ساده ضبط شده اند، استفاده از یک ویرایشگر متن فقط خوب برای باز کردن آن است. به طور پیش فرض، ویندوز دفترچه یادداشت برای باز کردن یک فایل که شما دوبار روی آن کلیک کنید استفاده کنید.

شما تقریبا به طور قطع یک برنامه در حال حاضر ساخته شده است و یا نصب شده بر روی سیستم شما برای باز کردن فایل ورود به سیستم داشته باشد. برای شروع با, اگر شما به هر برنامه پردازش کلمه نصب — مایکروسافت ورد لیبره آفیس اپن سورس, Notepad ++، و غیره — شما می توانید یک فایل را با آن باز.

برخی از مرورگرهای وب پشتیبانی مشاهده فایل ها وارد شوید و اگر یک ویرایشگر متن. همه شما باید انجام دهید این است که کشیدن و رها کردن فایل شما می خواهید برای باز به بند جدید

مرورگر شما سپس برای نمایش همه چیز موجود در فایل در بند جدید

اگر شما ترجیح می دهید که فایل ورود به سیستم با باز برنامه های مختلف از پیش فرض فعلی، شما آن تغییر دهید. در ویندوز یا macOS فقط فایل راست کلیک کنید و انتخاب کنید “باز با” فرمان برای چیدن این برنامه شما می خواهید به استفاده از.

پنجره است که پاپ را در ویندوز (macOS مشابه است) پس از کلیک کردن که اینجا است. همه شما باید انجام دهید بعد است را انتخاب کنید برنامه شما تمایل به استفاده از را انتخاب کنید “همیشه این برنامه برای باز کردن استفاده کنید. فایل ورود به سیستم “، و”تأیید”کلیک کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که برخی از سیستم های عامل و برنامه های کاربردی ابزار خود را برای مشاهده سیاهههای مربوط به آنها را تولید کرده باشید. به عنوان مثال، وارد شده توسط ویندوز و بسیاری از برنامه های ویندوز های مختلف به آسانی قابل مشاهده در مشاهده گر رویداد است — ابزاری است که اجازه می دهد تا شما راه خود را جستجو و رفع اشکال از طریق انواع مختلف مسائل مربوط به ویندوز.

مرتبط با: Windows مشاهده گر رویداد چیست و چگونه می توانید از استفاده آن؟