اگر شما استفاده از VPN در app/وب سایت با همین حساب شما استفاده می شود قبل از استفاده از VPN گفت:, که معنی آن به خطر بیافتد? توصیه شده است که شما حساب های جدید و از جمله (پاک کردن دستگاه در صورت لزوم) قبل از راه اندازی شبکه اختصاصی مجازی جدید ایجاد می شود؟

عنوان باید آن را توضیح دهد، اما من به عمق کمی بیشتر به اینجا بروید. من یک برنامه بر روی گوشی من برای نیم سال گذشته استفاده می کرده اید و میانه سال که من کردم حریم فکر و شروع به استفاده از VPN را می گویند. این اقدام با توجه به اینکه سایت آی پی فرم را با من یک جریان مرتبط می گفت: بی فایده, بود؟ یا اجازه دهید من در اکثر موارد، و سپس یک روز (یا بیشتر) با استفاده از VPN است بگویم در “برای روشن کردن آن را فراموش کرده. آنچه من در این شرایط خواهد داشت؟

من فرض کنید که در سناریوی ایده آل من VPN من بلافاصله پس از خرید تلفن/لپ تاپ های جدید تنظیم یا پاک کردن آن، قبل از نصب/دسترسی هر چیز دیگری. اگر این امکان پذیر نمی باشد، بهترین گزینه بعدی چیست؟

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “اگر شما استفاده از VPN در app/وب سایت با همین حساب شما استفاده می شود قبل از استفاده از VPN گفت:, که معنی آن به خطر بیافتد? توصیه شده است که شما حساب های جدید و از جمله (پاک کردن دستگاه در صورت لزوم) قبل از راه اندازی شبکه اختصاصی مجازی جدید ایجاد می شود؟”

  1. You’re correct – logging in to any site that you’ve previously logged into without using a VPN exposes who you are. And you’re also correct that if you ever accidentally log in without being connected, you’ve also given away your identity.

    You should have accounts that you ONLY use when connected to the VPN. You should also not store cookies, as some cookies can track you even after you left the website.

    Facebook for example – if you have a Facebook account for VPN and you log out and disconnect from the VPN, you might still have given your real IP away.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.