ما خواسته شما به ما گفت: لطفا دستیار صدای زن یا مورگان فریمن

 صفحه اصلی گوگل، انتظار: کاهش از آمازون الکسا نظرسنجی این هفته خواسته شما شما می توانید نه شما دستیار مجازی مرد و زن یا جنسیت خنثی? ما رای بزرگ و برخی از پاپ بود پاسخ! حتی اگر صدای زن اولویت در حال حاضر جامعه پاسخ ما که دستیاران صدا بزرگ نیاز به گزینه های بیشتر، گفت.

مسئله ای که بازی است که دستیاران غالب صدای پیش فرض زن هستند. سیری، دستیار گوگل, الکسا, Cortana و Bixby همه صدای زن هوش مصنوعی خارج از جعبه است. هر یک از این گزینه ها را نیز ارائه می دهد طیف وسیعی از صداها از جمله رنگ و برخی از مشاهیر و قربانی برخی از لهجه منطقه ای صدای لهجه های انگلیسی و یا استرالیا و غیره. (در استفاده از استرالیا گوگل دستیار صوتی، و حالا تعجب آور به شنیدن یک دستیار در صدای دیگری لهجه.)

اما زمان موجودی آوازی این دستیاران صدا کاملا در حالی که رشد زنان فراتر از فقط پیش فرض. و در آن زمان وجود دارد مقدار زیادی از استدلال هر راه دلایل چرا جایگزین ارائه می شود به یک ایده خوب.

زاد و ولد برخی از داده ها که هر دو جز و زنان ترجیح می دهند صدا صدای زن برای گرم و relatable، در حالی که دیگران گفت بسیار پیچیده تر از بود.

 HAL9000

البته شده اند وجود دارد برخی از صداهای هوش مصنوعی افسانه ای در فرهنگ عامه سال-از ستاره بازحمت حرکت کردن صدای کامپیوتر زن به رنگ (و و خزنده) صدای HAL 9000 از 2001: اودیسه فضایی . اخیرا، ما می شنیدم از مرد آهنین J.A.R.V.I. S در جهان مارول در حالی که در اینجا به ما نشان داد چگونه بسیار “دوستانه” صدای صدایی هوش مصنوعی مانند سامانتا می تواند برای افراد تنها.

بنابراین با آنچه در ذهن ما در نتیجه رای گیری رای بیش از 40.000 ببینیم و سپس دریافت نظرات و پیشنهادات خود:

به شما نه شما دستیار مجازی خواهد بود مرد و زن یا جنسیت خنثی است؟

این مجموعه مشابه نتایج در نظر سنجی ما سه است: صدای زن برنده راحت به راحتی بیش از نیم رای گرفتن است. بعد، که حدود یک چهارم رای، رای “اولویت” بود و سپس در کمتر از ده درصد هر یک صدای مرد و صدای خاص غیر جنسی که یک ربات و یا تغییر-صدایی که به راحتی می تواند هر دو جنس است.

به نظرات-بخش نظرات درخواست های مختلف برای هر ستاره مثل مورگان فریمن یا اسکارلت جوهانسون بودند و صدای خاص حرف از فرهنگ عامه مانند پروفایل این کاربر Vader, و یا حتی برخی YouTuber با صدای صاف! حال شرکت های صوتی هوش مصنوعی بر روی این گوگل در حال حاضر آوردن گزینه داغ صاف توسط R&B ستاره جان افسانه و بدون شک خواهیم دید بسیار افزایش محدوده صدای اگر که کار می کند.

برخی از درخواست مشترک در هیچ توجه خاص سفارش داشته باشید: گوگل!

  • پروفایل این کاربر Vader
  • زاک مورگان فریمن
  • از JerryRigEverything
  • Hal 9000.
  • سامانتا های S J.A.R.V.I.
  • (اسکارلت جوهانسون)
  • مبارزه با هومر سیمپسون
  • فانی مفسر

که آن را برای نظرسنجی این هفته! ما به احتمال زیاد این یکی دوباره در چند سال زمان اجرا و چه کسی می داند چگونه مناظر صدای آن باید تغییر یافتهاست. ما حدس بزنید که آن را بسیار محتمل است که شما قادر خواهید بود به جشن است در انواع صداها به زودی-Bixby در حال حاضر پشتیبانی از کره ای مشهور و افسانه جان نیست صدای تنها بیان خواهد شد که به Google دستیار. “هی گوگل، دو سال به نتایج این بررسی یادآوری!”

پیش بینی و افکار زیر پاپ و هفته آینده می بینید!