در سال 2000، فیلم از ماه Orbiters اصلی در فرم های دیجیتالی بود?

پاسخ: مک دونالد

در دهه Orbiters قمری دور ماه ها پشت عکس ماه را سطحی و، تار یا نه بسیار، مردم آن امریکا به مسابقه فضایی بود و مردم دوست داشتند همه چیز اکتشافات فضایی مربوط خوردند. چه می دانستم که هیچ کس را در آن زمان با این حال، که عکس آنها را نشان داده شد لاشی پایین نمونه نمونه هایی از چه می تواند Orbiters قمری واقع انجام شد است.

Orbiters قمری دوربین های جاسوسی در سطح درجه بالا در آنها که خیلی تیز بود، انتخاب ناسا به عمد به عکس با وضوح کامل به عموم مردم است که زمان برای ترس عوامل روسیه درک درستی از به چه دست دوربین های پیشرفته آمریکایی آزاد (و در واقع دين ناسا با دوربین های مدارگرد کمک کرده بودند).

زمان به جلو راهپیمایی و هدف خود را خدمت کرده بود، پس از انتقال از orbiters، ذخیره شده در نوار مغناطیسی — که بود به کمک دانشمندان ناسا بررسی ماه جزئیات شدید به انتخاب سایت فرود مناسب برای ماموریت های ماه — جعبه قرقره نوار ، بیشتر یا کمتر راندند در تجهیزات ذخیره سازی و مورد را فراموش کرده بودند.

پس از دهه غفلت و جمع آوری گرد و غبار، یک تیم از کارکنان سابق و فعلی مورد ناسا مجموعه اختصاص داده شده کار herculean نه تنها نوار مغناطیسی با هم به یک محل مونتاژ اما برگرداندن و دیجیتالی شدن تصاویر اصلی توسط پیوند قدیمی کامپیوتر با پروژه اصلی دو رایانه های مدرن استفاده می شود. بخشی که امروز بیت از چیزهای بی اهمیت می آید این است که در آن آنها به پایان رسید تا کار بر روی پروژه است.

تیم راه اندازی فروشگاه در ساختمان مک دونالد رها شده خارج از امکانات پژوهشی ایمز ناسا در کوهستان نمایش، کالیفرنیا. آنها را با نام مستعار در مرکز McMoon، پارک باستان کامپیوتر که در آن مشتریان استفاده می شود برای شما، شسته و تعمیر قطعات کامپیوتر های قدیمی در آشپزخانه و ذخیره شده را شمع و شمع از نوار مغناطیسی که در آن تجهیزات پخت و پز بود قبلا نشسته. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه و دیدن نتایج تلاش های این تیم که ماه مدارگرد تصویر پروژه وب سایت.

تصویر نیت ناسا/ویکی.