لوازم خانگی UTM راه حل های امنیتی مناسب برای کسب و کار شما است؟


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

A مدیریت دستگاه یا دستگاه امنیتی UTM می تواند ارائه secu جامع و به راحتی مدیریت تهدید یکپارچه rity راه حل برای سازمان های کوچک و متوسط که هزینه معقول.

لوازم UTM ارائه روش های جایگزین به راه حل های امنیتی ساختمان از چند نقطه مختلف محصولات، اغلب از فروشندگان مختلف. این نقطه راه حل کار مستقل از یکدیگر به توابع مختلف امنیتی که سازمان نیاز دارد و ممکن است شامل سخت افزار لوازم فایروال اینگونه اسکنر و شبکه دخالت تشخیص و پیشگیری از سیستم را به انجام برسانند.

آن نقطه راه حل می تواند حفاظت امنیت بیشتری از لوازم UTM one-size-fits-all- ولي می تواند با مدیریت، پیاده سازی و یکپارچه سازی چالش های بیش از حد بزرگ برای پرسنل فناوری اطلاعات کسب و کار کوچک است. راه حل UTM می تواند این مشکلات را حل و امنیت جامع است که برای مدیریت ساده تر و هزینه کمتر ارائه. این ممکن است بهترین راه حل نژاد نقطه اما زیبا رفو خوبی برای بودن است.

لوازم خانگی (UTM) مدیریت تهدید یکپارچه چیست؟

لوازم خانگی UTM دستگاه سخت افزاری است که به شبکه سازمان خود را در محیط شبکه دو شاخه است. آن را به عنوان دروازه بر روی شبکه شرکت خود را امنیت خدمات شما نیاز به حفاظت از شبکه خود را از تروجان نفوذ غیر مجاز و دیگر خطرات امنیتی در خدمت.

ویژگی های امنیتی UTM

در ابتدایی ترین سطح، لوازم امنیت UTM را به عنوان پیش فرض شبکه سخت افزار stateful فایروال برای محدود کردن دسترسی به شبکه شما عمل می کند. توابع امنیتی دیگر به طور کلی به عنوان گزینه های در صورت لزوم میتواند روشن شود. توابع معمول امنیتی ارائه شده توسط UTM دستگاه امنیتی شامل:

= اکثر این امنیت اضافی امکانات ممکن است توسط بسیاری از سازمان ها نیاز نمی شود. اگر سازمان شما کوچک شما بعید است به هر گونه برنامه های کاربردی وب امن و یا سرویس دهنده وب است که نیاز به موازنه بار هستند. شما هم ایمیل آزمایشی ارائه مانند تبادل آنلاین یا Google Apps استفاده می کنند.

UTM استفاده موارد

امنیت فناوری از اهمیت حیاتی است اما نیاز به یک تیم امنیتی ماهر به پیکربندی و مدیریت راه حل جامع امنیتی ساخته شده از راه حل های نقطه. شرکت های کوچک و متوسط به منابع برای حفظ این تیم طوری که به همین دلیل آنها احتمال بیشتری به انتخاب دستگاه امنیتی مدیریت تهدید یکپارچه است احتمال کمتری دارد. است که چرا UTMs بسیار ساده تر برای یک نفر با مهارت های امنیت نسبتا کم به پیکربندی و مدیریت.

هنگامی که آن را به صنایع خاص می گویند سلام به آدم، مدیر تحقیقات Gartner، گفت UTMs تجدید نظر دو شرکت در صنايع مانند تولید، که کمتر احتمال دارد به رویکرد پیچیده به امنیت هستند و که هستند کمتر احتمال دارد به بزرگ آن تیم های امنیتی. K-12 مدارس دیگر نیز سازمان است که نیاز به راه حل امنیتی آن است که تعداد زیادی از کارمندان امنیتی را شامل است.

در تئوری، بدون هیچ دلیل که چرا شرکت های بزرگتر نمی تواند استفاده دستگاه امنیتی UTM اما سهولت قابلیت اداره که وسایل در هزینه می آیند وجود دارد. به عنوان مثال، UTMs بسیاری در حال حرکت هم اکنون به رویکرد مدیریت مبتنی بر ابر است که اغلب ناکافی برای نیازهای امنیتی پیچیده سازمانی بزرگتر تهیه است، ملاقات کرد.

یکپارچه تهدید مدیریت جوانب مثبت و منفی: UTM برای شما مناسب است?

قبل از اینکه شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا دستگاه مدیریت تهدید یکپارچه می تواند به ارائه راه حل های امنیتی برای نیازهای شما و یا آیا سازمان شما خواهد بود خدمت بهتر توسط تعدادی از امنیت راه حل نقطه، لازم است درک جوانب مثبت و منفی از UTM دستگاه های امنیتی.

UTM مزایا:

  • منابع کمتر مورد نیاز: A UTM نیاز به حداقل امنیت کارکنان فقط یک سیستم به حفظ بروز رسانی ارتقاء و نظارت از طریق تک قاب شیشه ای وجود دارد. سیاهههای مربوط به امنیت نیز در دسترس هستند در یک جا.
  • پوشش امنیتی بهتر است: A UTM باید هر سوراخ در حفاظت آن را فراهم می کند زیرا همه قطعات باید طراحی شده برای کار با هم ترک. که لزوما مورد با مجموعه نقطه راه حل نیست.
  • مقیاس پذیری: به عنوان UTM دستگاه تک است، آن را آسان تر برای ارتقاء راه حل های امنیتی (یا آن را جایگزین) به عنوان سازمان شما رشد می کند.
  • تضمین سازگاری: A UTM است دستگاه یکپارچه و ارتقاء نرم افزار و یا به روز رسانی از قبل تست شده اطمینان حاصل شود که تمام اجزا به خوبی با هم کار کنند ادامه دارد. در صورت استفاده از راه حل های امنیتی نقطه آن است تا به شما برای اطمینان از سازگاری های مداوم بین قطعات راه حل خود را پس از نرم افزار تغییرات.
  • مدیریت مرکزی و پیکربندی تمام اجزای سازنده امنیتی: A UTM ارائه می دهد یک رابط تنها برای مدیریت و پیکربندی است که موجب صرفه جویی در زمان و نیاز به آموزش در هر راه حل فردی را حذف می کند. بنابراین مدیریت مرکزی باعث کاهش احتمال خطاهای سرور، زیرا این عمل در همان سیاست های مرکزی پیکربندی ویژه برای firewalling VPN, و جلوگیری از نفوذ و تشخیص، ارزشمند است.
  • کاهش هزینه: A UTM گزینه هزینه ای کمتر از تعداد نقطه راه حل های در حال اجرا بر روی سخت افزار جداگانه به طور کلی است. UTM همچنین مصرف برق کمتر خواهد شد و فضايی مرکز داده و دلیل آن را در دستگاه تک اجرا می شود آن کمتر هزینه جایگزینی سخت افزاری شامل.
  • پشتیبان گیری امنیت: دستگاه های امنیتی UTM می تواند خریداری دو قانون به عنوان فایروال سخت افزاری تنها، با دیگر توابع امنیتی ارائه شده توسط راه حل های نقطه. از مزایای این روش این است اگر خاص نقطه نتواند راه حل، تا زمانی که راه حل های امنیتی نقطه را می توان به اجرا به طور معمول و دوباره ساخته شده است که سپس قابلیت های مربوطه در UTM به عنوان اندازه گیری فاصله توقف فعال می شود. مقايسه فایروال UTM لازم برای تعیین که فایروال قربانی UTMs است که به اندازه کافی پیچیده به عنوان لوازم فایروال های رایج است.

UTM منفی

  • نقطه شکست: امنیت UTM شامل تمام تخم مرغ خود را در یک سبد خرید، بنابراین در صورتی که نتواند دستگاه های UTM تمام سیستم های امنیتی خود را انجام. بسیاری از سازمان ها در اطراف این با داشتن دو UTMs دریافت اما این نفی برخی از مزایای هزینه و مدیریت UTM.
  • امنیت اثر: کاهش ریسک توسط دستگاه امنیتی UTM ارائه ویژگی ها و قابلیت راه حل نقطه بهترین نژاد را مطابق نباشد. اگر آنها به سادگی ارائه بسته نرم افزاری از محصولات مختلف با رابط واحد به جای راه حل واقعا یکپارچه و علاوه بر این، UTMs ممکن است حفره های امنیتی ترک.
  • محدودیت عملکرد: فعال کردن ویژگی های امنیتی در UTM می تواند اثر بسیار زیان آور بر عملکرد (از نظر توان داده ها بالاست) است که ارائه می دهد دستگاه است.
  • هزینه های غیر ضروری: سازمان های کوچکتر ممکن است نیاز به تعداد کمی از ویژگی های امنیتی است که UTM ارائه می دهد، و بنابراین ممکن است بابت ویژگی است که باقی می ماند فعال نیست.

راه اندازی دستگاه های مدیریت تهدید یکپارچه

پیچیدگی راه اندازی UTM دستگاه به دستگاه متفاوت است و اگر چه برخی از فروشندگان محصولات “لمس صفر” است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد بدون هیچ گونه آگاهی امنیت ارائه می دهد، آنها به طور کلی برای زندگی موفق این صورتحساب بر اساس گارتنر بگو سلام. “بهترین UTMs می تواند راه اندازی و پیکربندی شده با چند لمس اما لمسی نیست صفر،” او می گوید. آنهایی که پیچیده تر می تواند بسیار دشوار برای پیکربندی؟ او اضافه می کند و نیاز به امنیت ماهر و حرفه ای برای حمل این.

یک راه حل برای این مشکل این است که استفاده از مدیریت امنیت ارائه دهنده خدمات (MSSP)، که می توانید انجام تنظیمات اولیه برای شما. آن هم نظارت مستمر و مدیریت دستگاه از راه دور ارائه می کنند. این می گوید ملاقات، یک گزینه به طور فزاینده ای محبوب تبدیل شدن.

برنامه ریزی برای شبکه ظرفیت

یک چالش کلیدی عملیاتی عملکرد مناسب در حالی که مقیاس سازمان و امنیت خود نیاز به تغییر ارائه است. که چون سازمان با 1 گیگابیت در ثانیه اتصال شبکه ممکن است وسوسه به خرید UTM با 1 گیگابیت در ثانیه به ظرفیت شبکه است، اما به محض این که گزینه های امنیتی هر گونه فراتر از توانایی های فایروال سخت افزار ساده فعال می شوند، توان عملیاتی افت چشمگیری است. “شرکت، که تقریبا به طور قطع برای اجرای خارج از ظرفیت عملکرد محکوم شده است. اگر شما قصد استفاده از هر گزینه های امنیتی، شما احتمالا نیاز به خرید UTM با ظرفيت حداقل بار 1.8 ظرفیت شبکه خود را، “بگو سلام می گوید.

یکی دیگر از چالش های عملیاتی کلیدی نحوه برخورد با دفاتر شعبه است. برخی از سازمان ها به تمام ترافیک شبکه خود را از طریق دروازه اینترنت تنها مسیر را انتخاب کنید اما یکی دیگر از گزینه این است که محافظت از هر دفتر شعبه با خود UTM که محیط شبکه خود. هنگامی که این مورد است, پس از آن حیاتی به UTM با سیستم مدیریت است که اجازه می دهد تا تغییرات پیکربندی در هر دستگاه دفتر شعبه رانده شود را انتخاب کنید شعبه UTMs آسان است به غفلت و دشوار برای نظارت بر است.

تفاوت بین UTM لوازم

یکی از کلید متفاوت بین UTMs قابلیت های سخت افزاری firewalling خود است و توان ظرفیت، بنابراین مهم است که برای انجام مقایسه فایروال UTM قبل از انتخاب برای خرید UTM خاص.

پس از آن مهم است در نظر followin UTMs فروشندگان مختلف به طور گسترده ای می تواند از لحاظ ویژگی ها و قابلیت، متفاوت می باشدg:

  • سهولت استقرار پیکربندی و مدیریت: A UTM است معنای امنیت را ساده، اما شما قادر خواهید بود به استفاده از آن به طور موثر با skillset کارکنان به شما در دسترس? رابط ساده وب یکپارچه امنیت پیشرفته می توانید ویژگی های قابل دسترس دو نسبتا ماهر کارکنان. برای شرکت های بزرگتر برای سیستم مدیریت است که شما را قادر به فشار از تغییرات پیکربندی برای جدا کردن دستگاه ها در دفاتر شعبه نگاه.
  • سهولت و سرعت اضافه کردن خدمات اضافی: شما می توانید هر ویژگی های امنیتی اضافی که شما نیاز به پرداخت هزینه مجوز اضافی ممکن است به باز کردن و یا شما نیاز به ارتقاء UTM نرم افزار و یا نرم افزار؟
  • منابع فروشنده: “چگونه خوب آزمایشگاههای تحقیقاتی امنیت فروشنده نگران، و آن قادر خواهید بود به اضافه کردن ویژگی های امنیتی جدید برای محصولات خود را به عنوان آنها در جای دیگر در بازار به عنوان محصولات نقطه در دسترس? اگر نه، UTM ممکن است موفق به دیدار با امنیت شما نیاز بسیار زودتر از شما می خواهم.
  • توانایی مقابله با دفاتر راه دور و تلفن همراه کارگران: مگر در مواردی که شما را در استقرار UTMs که تعداد نقاط شما لینک دفاتر شعبه به UTM شما نیاز به برنامه. کارگران همراه نیز باید به آن از طریق VPN متصل شوید. بنابراین مهم است برای انتخاب لوازم خانگی است که اتصالات ورودی کافی می توانید مدیریت و ارائه انواع از VPN اتصال احتمالا از جمله پشتیبانی برای iOS و اندیشه قرص دستگاه اگر کارکنان به استفاده از آنها است.
  • الزامات قانونی: را UTM داده شده ارائه قابلیت های کافی و گزارش به سازمان خود به تصویب انطباق ممیزی را فعال کنید؟
  • قابلیت های بی سیم امن: نسل سوم را در محیط کار را انجام? برخی از UTMs امن اتصال بی سیم ارائه امکان به کاربران بی سیم از جمله مهمان، کنترل های امنیتی به عنوان کاربران شبکه های سیمی را ارائه می دهیم.

UTM کلید فروشندگان

فهرستی از فروشندگان لوازم UTM تهیه شده نسبتا پایدار در سال های اخیر، و بسیاری از بازیکنان کلیدی شناخته فروشندگان شبکه و امنیت.

شامل فروشندگان UTM پیشرو:

  • کوترماهیان شبکه
  • بررسی نقطه نرم افزار فن آوری
  • گروه Comodo
  • دل سیسکو سیستمز
  • Fortinet
  • شرکت هیولت پاکارد
  • آی بی ام
  • اینتل
  • درخت عرعر شبکه های
  • Netgear پالو آلتو Sophos
  • شبکه
  • Stormshield
  • سیمانتک شوارتز رود & Trustwave
  • [WatchGuardفنآوریبگذاریدارتباطاتZyxel19659053]

. utm مدیریت تهدید یکپارچه