برای کنترل دستگاه های smarthome با استفاده از الکسا، چگونه برای تغییر نام Smarthome دستگاه در App Alexa

حاصل کنید که دستگاه هایی به نام درست کنید. اینجا این است که چگونه برای تغییر نام ابزارک ها smarthome را که فرمان های صوتی صدا طبیعی کمی بیشتر.

مرتبط با: آمازون اکو است چه می کند Smarthome ارزشمند

اول خاموش، وجود دارد چند راه شما می توانید دستگاه های smarthome تغییر نام. راه اول این است که با استفاده از app خود دستگاه. بنابراین با پلاگین Belkin WeMo هوشمند، به عنوان مثال، شما می توانید به برنامه WeMo و نام تغییر شاخه هوشمند خود را که، مانند “بخاری گازی” “سنگ چراغ” یا هر پلاگین های هوشمند کنترل می خواهید. با این حال، که ساده ترین راه برای انجام کارها اگر شما الکسا استفاده نیست.

در عوض، بهتر است برنامه الکسا استفاده کنید که در آن شما می توانید تمام دستگاه های smarthome خود را در یک مکان را تغییر نام است. اینجا این است که چگونه به انجام این کار.

شروع با باز کردن نرم افزار الکسا و سپس بهره برداری دکمه منو را در بالای سمت چپ صفحه نمایش.

“خانه هوشمند” را از منو انتخاب کنید.

شما بلافاصله می توانید لیستی از تمام دستگاه های smarthome مراجعه کنید. از دست دادن یکی است که می خواهید تغییر نام دهید.

در صفحه دستگاه کاهش بیضی کوچک کردن در گوشه سمت راست بالا.

در صفحه تنظیمات دستگاه که باز می شود گزینه “ویرایش نام” را ضربه بزنید.

آمار دکمه “X” نماد یا backspace به پاک کردن نام فعلی و سپس نوع در نام جدید خود را برای آن دستگاه خاص. آمار “انجام می شود برای تایید نام جدید”.

تغییرات به طور خودکار ذخیره خواهد شد و شما برای رفتن! نگه داشتن در ذهن که این تنها دستگاه در پایان الکسا تغییر نام می دهد. اگر شما، می گویند، باز کردن برنامه خود دستگاه آن هنوز نام اصلی که شما آن را هدیه استفاده کنید — آن را از طریق app الکسا تغییر نام به سادگی می گوید الکسا که معنی “بخاری گازی” واقع “هوشمند اتصال 2” (برای مثال). اگر شما الکسا و نرم افزار دستگاه را با استفاده از پس آن در هر دو مکان تغییر نام.