مشکل عجیب و غریب عمدتا نشان داده شده در بازی های آنلاین دارم اما بنابراین من سوال VPN (اچ) آن

در برخورد مشکلات عجیب و غریب در بازی به عنوان مثال حل: * لیگ افسانه: ** در مشتری در دائما دریافت از مشتری و تلاش برای قطع می کند مجدد، چرا که آن را از دست می دهد اتصال بار زیادی شانس هنگامی که بازی منطبق می کند را از دست دادن اتصال بسیار بالا است در به سختی می توانید بازی شروع.

در حالی که در حال حاضر در مسابقه همه خوب اجرا می شود.

* انجمن صنفی جنگ 2 *: وقتی در پرتاب آن دائما می گوید: خطای ارتباطی (s) شناسایی شده، بنابراین من فرض می شود مینی درحال تلاش مجدد… مانند در لیگ افسانه ی مشتری را قطع می کند. علاوه بر این، من بازی بازی کند زیرا آن را به من می دهد صفحه سیاه منحصر به فرد قطع که من نمی خواهد در استادانه درست شده اما توسط خرناس اطراف در گوگل آن را به اتصال به اینترنت مرتبط شده است (مانند باز کردن پورت که برای هر دو بازی انجام دادم آن هرگز هر چیزی تغییر).

در گرفتن این مشکلات مرتبط به از دست دادن بسته است؟ همانطور که روی صفحه نمایش سیاه و سفید به از دست دادن بسته متصل شده و این همه به نظر می رسد در تنظیم کوتاه قطع می کند که وقفه جریان انتظار بازی های آنلاین برای دریافت بسته های.

من کشف کرد که اچ است هر دوی این مشکلات رفع (در حالی که معرفی یکی دیگر از مشکل است که یک اتصال کند اما حداقل یک راه برای شروع بازی)، من راه اندازی روتر و اترنت اتصال سیمی است و مشکل را در دستگاه های دیگر اتفاق می افتد وصل به اینترنت همان.

* من سوال است: * چه ارائه دهنده اینترنت من که باعث مشکلات می تواند شبکه اختصاصی مجازی مانند اچ را رفع می شود؟ دانستن آن مشکلات را برطرف, آن ممکن است امکانات برای من برای تشخیص چه چیزی باعث این همه باریک.

* دز; R ** من اینترنت مشکلات عمدتا در بازی های آنلاین، حدس من است از دست دادن بسته, اچ VPN به نظر می رسد آن را حل کند. چه مشکلات اینترنت VPN را حل می کند؟ و یا مناطق چه در جریان”اینترنت” را تغییر دهید شبکه اختصاصی مجازی? دانستن که ممکن است کمک به محدود کردن علت مشکلات من. (من از طریق روتر کابل اترنت سیمی متصل هستم، مشکل خاصی به کامپیوتر من نیست در دستگاه های دیگر در اینترنت همان اتفاق می افتد).

خرید فیلترشکن