بازی های تلفن همراه که به عنوان نمایش های تلویزیونی یا فیلم کار می کنند?

 عکس تلویزیون

گزارش پیشنهاد مشترکان، واقعیت افزوده موبایل بازی ساخته شده توسط سازندگان رفتن انجمن مذهبی خود سریال داره. با توجه به تنوع ، نشان می دهد برخورد می شود: انیمیشن و داستان که تداخل با آنچه در بازی از ویژگی های.

در حالی که این اولین بازی های تلفن همراه می شود به برخی از ویژگی های متحرک ساخته شده نیست — Rovio منتشر شد مجموعه وب سایت و یک فیلم مبتنی بر حق رای دادن پرندگان عصبانی آن — با عجیب و غریب بازی موبایل می شود به نشان می دهد تلویزیون و یا فیلم ساخته شده است.

اما تن اندیشه بازی های خارج وجود دارد وجود دارد و ما فکر می کنیم که مقدار زیادی از آنها می تواند تبدیل می شود به فیلم های عالی و یا تلویزیون را نشان می دهد اگر با توجه به فرصت. تراکم بالا ما را برای بازی های تلفن همراه است که نشان می دهد تلویزیون و یا فیلم های بزرگ را در اینجا!

پایان جهان مصدوم فیلم: ناهنجاری ناهنجاری کره کره

در ناهنجاری کره بیگانگان اند حمله کره و تا انسان به ذخیره چه مانده است از کشور است. بازی پر از نقش های سینمایی مجموعه و جنگ منجر به بسیاری از تخریب به شهر است که باعث می شود تا پس زمینه را به بازی است. ممکن است آن داستان لطیف ترین اما اگر بازی کامل را به فیلمهای فی نیست، من نمی دانم چیست.

فیلم های جاسوسی با سرب سرعت در صحبت کردن،: مارشال فضا فضای مارشال

مارشال فضای بازی شیک، مستقر در خفا عمل است که در آن شما راهنمای قهرمان در ماموریت خود را برای جلوگیری از بودند از بین بردن کهکشان. این باعث می شود آن به نظر می رسد مانند طبیعی مناسب به نوبه خود به جاسوسی فیلم حق رای دادن. با این حال، به عنوان غربی فی مراقبت انجام شود تا اطمینان حاصل شود آن را تبدیل به بیش از Westworld وحشی غرب وحشی داشته باشد.

فیلم جنگی با صحنه های جنگ سرد: FZ9: Timeshift FZ9 Timeshift

در حالی که مفهوم سربازان “تلاش برای نجات جهان از سازمان تروریستی که اصلی نیست, معنی این بازی استفاده از زمان گلوله هر فیلم بر FZ9: TIMESHIFT می تواند مقدار زیادی از صحنه های نبرد ماتریکس سبک. اولین فیلم اقتباسی از بازی زمان گلوله، با این حال نخواهد بود. که افتخار به فیلم 2008 مکس پین می رود.

همچنین نگاه کنید به: 15 بهترین تیراندازی بازی برای آندروید

روانگردان مستقل کارتون: سرنوشت. تجسم 1

سرنوشت. 1 تجسم چشم نواز است روانگردان سبک تولید شده با استفاده از دست کشیده cel سایهدار گرافیک، به نظر می رسد بزرگ. اضافه کردن این سبک بصری به داستان این بازی است که شامل یک زن و شوهر از هم جدا توسط ارواح شیطانی “سعی در ۲۰۰۴ و آن توضیحات سرنوشت است. تجسم به مجموعه کارتون دانلود مستقل ساخته شده است.

نوار شیک هیجان انگیز: Framed

در راه Framed آثار در حال حاضر مانند کارتون نوآر به عنوان هنگامی که صفحه عملیات هر سطح شما بخواهند صفحاتی دوباره مرتب، بازی به طور خودکار جلوی شما نقش. با این حال، تطبیق آن را به یک سریال تلویزیونی به طور کامل شکل گرفته سازندگان به داستان حتی عمیق تر اجازه می دهد.

فیلم فانتزی با پیچ وایکینگ: بنر حماسه

یک تن از بازی های آندروید است که فیلم فانتزی خوب را دارد. چرا که جهان همیشه دیگر وایکینگ مضمون فیلم یا تلویزیون نشان می دهد استفاده کنید با این حال، بنر حماسه نود در این لیست نه تنها به دلیل آن بازیگران قوی از شخصیت ها و تصاویری جوی بلکه می شود.

تا بعدی: 15 اکنون بهترین برای آندروید

مستند: پرنده های Flappy پرنده Flappy

است در اینجا نه چون بازی را به یک فیلم بزرگ (آن حتی یک بازی بزرگ نداشت؟) اما چون داستان پشت فوق العاده جذاب است. چگونه برنامه در فضای کوتاه در زمان چنان محبوب می شود؟ شایعات است از خالق بررسی جعلی واقعی خرید بود؟ و چه پاسخ نگوین دونگ را با دلار 50.000 گزارش روز خاموش بازی ساخت دقیقا? اینها همه سوالات من پاسخ داده شده در فیلم مستند پرنده Flappy دوست دارم.

Flappy پرندگان دیگر در بازی گوگل

در دسترس است زمان مسابقه نمایش: چیزهای بی اهمیت HQ نظرها HQ

 برجسته مقاله مرتبط با تصویر واقعی

مسابقه دهد همیشه محبوب هستند. چه بهتر به پرش به اسلات مسابقه نمایش شب از مقر چیزهای بی اهمیت بازی? محبوبیت این برنامه در حال حاضر قالب توجیه و عنصر تصویری این بازی معنی آن مطمئنا به آن تبدیل به طور کامل تکامل یافته نشان می دهد تلویزیون را نمی.

زامبی هیجان انگیز: به مرده

 اندیشه واژهنامه بارگیری برجسته تصویر

وجود دارد بسیاری از بازی دو فیلم نیست لوازم جانبی که موفق تر از فیلم های رزیدنت ایول. به مرده بالقوه یک مسیر مشابه با استفاده از ایده اولیه این بازی می تواند به دنبال: قتل بار زامبی و آن را به فیلم زامبی به طور کامل شکل گرفته fleshing.

کارتون بچه های روشن: مترو مترو خوانندگان

 خوانندگان بهترین بازی مانند معبد اجرا

A ترکیبی از کارت های روشن از داغ جوان بازیگران و داستان که شامل فرار از پلیس ترشرو بازرس به این معنی است که خوانندگان مترو در حال حاضر برای بسیاری از مواد مورد نیاز به آمار نشان می دهد تلویزیون کودکان و نوجوانان به نظر می رسد. ممکن است تنظیمات را تغییر دهید، هر چند. والدین کودکان خود را به تماشای نشان می دهد که در آن شخصیت اصلی را در مترو اسکیت بورد را بگیرید.

آیا ما هنوز چیزی است؟ نشان می دهد آنچه را دیگر بازی بزرگ تلویزیون