با چشم های بنابراین بسیاری باز منبع امنیتی بهتر است?


ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

در سال 1999، اریک ریموند ابداع اصطلاح “لینوس” قانون”که که داده کافی کره چشم تصریح، تمام اشکالات هستند شا جازه.

قانون لینوس نام افتخار خالق لینوکس لینوس توروالدز برای نزدیک به دو دهه توسط برخی به عنوان دکترین به توضیح دهید چرا نرم افزار منبع باز باید امنیت بهتر استفاده شده است. در سال های اخیر پروژه های متن باز و کد چند مسائل امنیتی را تجربه کرده اند اما این بدان معنا است قانون لینوس معتبر نیست?

با توجه به درک Hohndel معاونت و رئیس بخش منبع باز که VMware قانون لینوس هنوز کار می کند اما مسائل توسعه نرم افزار بزرگتر وجود دارد که تاثیر هر دو باز کردن منبع و همچنین به عنوان کد منبع بسته است که از اهمیت مساوی یا بیشتر.

گفت: “من فکر می کنم که در هر مدل توسعه امنیت همیشه یک چالش است،” Hohndel. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= Hohndel گفت: توسعه دهندگان هستند که به طور معمول با نوآوری و figuring چگونه چیزی کار و امنیت نیست همیشه اولویت آن باید باشد.

گفت: “من فکر کنم امنیت است که نه چیزی است که ما باید فکر می کنم از به عنوان منبع باز در مقابل مفهوم منبع بسته، اما به عنوان یک صنعت Hohndel.

به نظر Hohndel را سوال کلیدی در مورد مدل های توسعه نرم افزار نیست اما نه مورد نیاز طراحی معماری که نرم افزار انعطاف پذیر تر می سازد. برای VMware به طور خاص، شرکت صرف نگاه کردن به سطوح حمله زمان زیادی گفت. به عنوان مثال، با PKS (سرویس ظرف محوری)، است که توزیع ظرف Kubernetes ارکستراسیون جزء اصلی VMware مبتدی است. با مبتدی، Hohndel سازمان می تواند به بخش شبکه کاهش سطح حمله گفت.

Hohndel گفت: زمانی که کره چشم چند ایده است که چشم های بسیاری می سازد تمام اشکالات سطحی تنها با این نسخهها کار. بنظر Hohndel در روند توسعه هسته لینوکس مثال خوبی از یک پروژه متن باز است که در واقع کد مناسب بررسی انجام شده است. “آیا منبع باز است یا نه،

یکی از بزرگترین چالش هایی را برای هر محصول نرم افزار به داوران مجرب به اندازه کافی به مطمئن شوید که شما با سرعت نوآوری غرق نیست و شما نیاز به زمان برای بررسی کد مناسب و معقول در واقع انجام است ، “Hohndel گفت.

سازمان دیده بان فیلم کامل مصاحبه با درک Hohndel زیر و ببینید برای اطلاعات بیشتر در مورد امنیت ظرف ترین امن ظرف رهبر، Kubernetes یا ازدحام Docker چیست?

شان مایکل Kerner سردبیر ارشد در eSecurityPlanet و InternetNews.com است. او به دنبال در توییتر @TechJournalist.

. متن باز