برای آسان تر، Speedier و خوشمزه تر است پخت و پز بررسی گیک

شما می توانید آشپزخانه خود را با پر کردن اسباب بازی که تنها ملایم طاقچه 3 آشپزخانه بهترین ابزارهای بهبود تجربه پخت و پز خود را، اما اگر شما واقعا می خواهید ارتقا دهید، این دستگاه است که می تواند راه تغییر هستند شما برای همیشه لطفا برای طبخ.

مانند شما را در تلویزیون است که وظیفه یک کمی ساده تر که شما دو بار استفاده کنید و سپس در کابینه قرار داده و فراموش تا فروش گاراژ بعدی خود ما دستگاه برش ماکارونی گیاهی یا دستگاه پیاز شکوفه صحبت نمی. هیچ، هیچ یکی از اسباب بازی در این لیست به طور منظم، استفاده می شود که می تواند تبدیل به محور کل روال پخت و پز خود. هر یک از نقاط ضعف و نقاط قوت خود را دارد. که یکی (یا آنهایی که) بهترین کار شما خواهد شد تا تنظیمات و نیازهای، اما همه آنها دارای پتانسیل کاملا تغییر راه شما طبخ است و شما به جهش و سعی کنید آنها را تشویق می کنیم.

اجاق: 6 لیتر خمره ($ 43)

اجاق آهسته شده است طبابت کافی که شما کرده اید تقریبا هر کس حداقل چند وعده های غذایی در آنها داشته است. اگر شما هر گونه ابزار در این لیست در آشپزخانه شما در حال حاضر، آن است که احتمالا این یکی است. در کردن شانس شما نیست، هر چند، اینجا است چگونه کار می کنند: در صبح, شما برخی از مواد تشکیل دهنده در گلدان بازی شیر یا خط, شاید کمی دبستان نور انجام کار و سپس فشار دهید دکمه. هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی از کار در شب، شما در درب به بوی خوش طعم غذا که به آرامی خود را برای شما تمام روز پخت و پز شده است راه رفتن.

صفحات اجاق گاز آهسته دو دلیل بزرگ شگفت انگیز هستند. اول، آنها به حداقل رساندن چقدر کار شما را در قرار دهید. دستور اجاق را کند اکثر در یک قابلمه تک پاکسازی کوچک است و از آن آشپز که دمای پایین، بنابراین شما لازم نیست که آن را تماشا نمی سوزاند به آن ساخته شده است. از همه مهمتر، پخت و پز در دمای پایین بافت همبند در گوشت بدون بلافاصلــه تا عضلات نرم کردن می تواند. دهان wateringly مناقصه گوشت است. اگر شما می خواهید برای اضافه کردن برخی از سبزیجات، شما ممکن است بخواهید آنها را به طور جداگانه برای بهترین طعم سرخ کردن، اما اگر صرفه جویی در زمان برای شما مهم تر از چگونه سلیقه هویج خود شما همه چیز در هم پرتاب می شود. در هر صورت شما یک وعده غذایی خوشمزه را با بسیار کمی زمان صرف شده بر روی آن دریافت کنید.

هنگامی که آن را به اجاق آهسته می برند خمره مجموعه استاندارد. بزرگترین چیزی که در نظر گرفتن اندازه داخلی دیگ شما نیاز است. این فولاد ضد زنگ 6 لیتر خمره به اندازه کافی بزرگ برای طبخ غذا برای تمام خانواده خود را در حالی که این مدل 2 ماهی تابه کوارت کوچکتر است ایده آل برای ساخت وعده های غذایی کوچک برای خودتان، شاید در خوابگاه یا آپارتمان استودیو است. شما حتی می توانید تن از دستور العمل های اجاق گاز کند وجود دارد برای ده ها تن از وعده های غذایی برای شروع می توانید.

نمائيد: فوری دیگ DUO60 (100 دلار)

ما ام صحبت درباره موقد — و به ویژه، فوری دیگ DUO60 6 لیتر — قبل از. هنوز آن خرس تکرار از این ابزار می توانید چیزهای زیادی انجام. در حالی که همه فشار اجاق آهسته اجاق گاز، برای شروع، شما می توانید گلدان فوری به عنوان یکی استفاده. اگر شما در حال حاضر در یک اجاق فروخته بودند اما خرید اسباب بازی های مختلف، پس شما دریافت این یکی می تواند (و باید).

با این حال، مزیت واقعی شدن فوری گلدان گران تر است آن نیز توابع به عنوان نمائيد. تابع زود پز تقریبا مخالف دقیق از یک اجاق گاز آهسته است. هنگامی که تحت فشار (حدود 15 psi)، افزایش نقطه جوش آب از 212 درجه فارنهایت به حدود 250 درجه فارنهایت، که فوق العاده گرم بخار ایجاد می کند. این بخار مواد غذایی در نرخ بسیار سریعتر از پخت و پز آهسته و یا حتی معمولی آشپزی آشپز. بعد از چند دقیقه کار دبستان شما می توانید ایجاد یک وعده غذایی قوی در زمان بسیار کمتر از آن را طبخ در بالای اجاق های سنتی.

از آنجا که بخار می تواند ظرف (به جز زمانی که لازم است کمی ایمنی، انتشار است) فرار، علاوه بر این، رطوبت است مجبور به مواد غذایی خود را. این باعث می شود برای گوشت juicier و saucier خورش یا ادویه های کاری. یک حرکت نزولی این است که شما نمی توانید در مواد غذایی خود را بدون ایجاد وقفه در روند پخت و پز، بنابراین شما باید زمان وعده های غذایی خود را درست بررسی است. با این حال، گلدان فوری همراه با راهنمای مفصل شایع ترین مواد غذایی است.

گلدان فوری نمائيد مورد علاقه ما یک همانطور که قبل از ذکر شده است. شما می توانید بین 3 و 6 یا 8 لیتر مدل. از مدل 3 لیتر 80 دلار در حال حاضر، با این حال، تقریبا همیشه ارزش آن به خرج اضافی $20 (یا منتظر فروش) است برای دریافت نسخه 6 لیتر. گذشته از راهنما که با دیگ فوری, شما می توانید مقدار زیادی از دستور العمل فوق العاده آنلاین به گسترش افق دید شماست.

Sous Vide: آناليز واريانس دقت اجاق گاز ($ 110)

A sous-vide دقت اجاق است کمی متفاوت از آهسته یا نمائيد. سخت تر است (هر چند هنوز از نظر فنی غیر ممکن) را به یک وعده غذایی کامل با آن. با این حال، اگر شما نوع نگران بیش از حدود- یا تحت-چیزی آشپزی، sous-vide راه حل کامل است. مشخصات فنی, sous vide روش نیست یک دستگاه واحد، که معمولا در آشپزخانه های لذیذ بالا پایان در سراسر جهان کار است.

Sous vide عبارت است از قرار دادن مواد غذایی در کیسه و فرو بردن آن کیسه را در آب است که سپس به درجه حرارت خاص بسیار گرم است. Sous vide دستگاه خود و سپس آب که درجه حرارت دقیق نگه می دارد. این اجازه می دهد تا شما را به طبخ غذا دقیقا بدون حدس و گمان. برای چیزهایی مانند سینه مرغ, بسیار مفید است این که در آن اندازه گوشت به طور چشمگیری کوک بار تاثیر می گذارد.

این تکنیک همچنین ترکیب برخی از بهترین جنبه های آهسته اجاق گاز و اجاق گاز فشار. Sous vide با استفاده از دمای پایین پخت و پز، که گوشت را بسیار لطیف و شاداب می توانید. از آنجا که شما در حال آشپزی در کیسه مهر و موم شده نیز در رطوبت قفل. از آن جمله دماهای پایین استفاده می کند، در واقع، حتی طبخ غذا با می توان sous vide در وان پلاستیکی است که در مقابله با خود را، ترک اجاق گاز خود را رایگان برای غذاهای دیگر. از همه گزینه ها در این لیست sous vide قطعا یکی از گران ترین گزینه است، اما این به شما می دهد درجه بالایی از انعطاف پذیری و کنترل در بیش از شما که روش های دیگر به سادگی آشپزی.

آید به مصرف کننده درجه sous vide ماشین آلات، ما پز دقت واريانس را ترجیح می دهند. بنابراین شما مجبور به انتخاب اندازه خاص با اجاق گاز خود شما دستگاه را در وان آب قرار (می توانید گلدان های بزرگ استفاده کنید، اما آن را برای بررسی برخی از sous vide پسند پلاستیک ها هم نکنه). با این حال، شما هنوز هم می توانید بین واريانس را مدل بلوتوث ($110) و یا بلوتوث + Wi-Fi مدل (130$). دوم اگر می خواهید به قادر به در وعده غذایی خود را چک کنید زمانی که شما خارج از محدوده بلوتوث، اما هر دو عالی هستند مفید است. نرم افزار آناليز واريانس — که شما می توانید راه اندازی و کنترل خود sous vide — نیز با انتخاب ساخته شده در راهنمای عمومی در مورد نحوه طبخ غذاهای خاص و همچنین دستور العمل برای تمام وعده های غذایی طبخ با آن می آید.