هوش مصنوعی جایگزین ثالث، کاملا با Reportex

در طول چند سال گذشته، هوش مصنوعی انجام برخی از کارهای بسیار تاثیر گذار از ماشین خود رانندگی به مناظر چشم glutted وهم آور Deepmind را رویای سند چشم انداز را دیده ام. انتظار می رود که هوش مصنوعی تکنولوژی جایگزین بخش عمده ای از کارهای انسان را در طی چند دهه آینده کمک خواهد کرد.

اخیرا، با این حال، ما شرکت هدف را وظیفه ذهن بیحس کننده های ثالث، دیده ام. پس از کمی بازی با نرم افزار، ما می توانید ببینید که همه وزوز در سراسر Reportex در چه مورد است.

قبل از ما به چه Reportex شیرجه، بیایید نگاهی به مشکل حل آن را.

Reportex موجب صرفه جویی در وقت و پول با لبه برش transcribers هوش مصنوعی

ثالث، از صدا به متن همواره روند دشوار برای همه از خبرنگاران به مصاحبه دو عمومی دانش آموزان دو شده. یک نمونه مصاحبه شغلی نشان داد که رایج ترین روش برای انتقال صوت به متن صوتی به بازی و بیش تایپ کردن به عنوان سریع که ممکن است نگه دارید تا سپس کلاف دستی به حفظ ثالث، شامل.

راه حل دوم شایع ترین، تا آنجا که آن فقط به شخص دیگری را از طریق rigmarole همان عبور از آن که بسیار مشکل حل کند برون سپاری است.

Reportex با هدف صرفه جویی در وقت و پول توسط ربات انجام کار برای آنها، با دقت بهتر و سازگاری با داشتن transcribers…

Reportex سرویس اشتراک مقرون به صرفه است که تضمین می کند که شما هرگز خود را تایپ و برگرداندن دوباره پیدا کنید است. روش کار به این ساده است: به عنوان شما به طور معمول پس از آن فایل به سرور Reportex ارسال کنم، ضبط صدا خود را.

مدرن ترین نرم افزار تشخیص گفتار سپس ترجمه دیکته یا مصاحبه به متن قابل ویرایش نمایش داده شده در کنار تجسم دوست.

اما اینجا این است که که در آن Reportex واقعا می درخشد. این است یکی از آن ایده است که بسیار ساده و موثر که می خواستیم ما را از آن فکر کرده بود.

Reportex روابط محتوای متنی با مولفه های صوتی مشابه آن. حذف یک جمله، آن را از صدا را از بین می رود. حرکت بند فایل صوتی تنظیم محتوای مطابقت در پرواز.

این یک ابزار

نیست تنها این اجازه نمی دهد که شما برای گرفتن تمام محتوای متنی فایل های صوتی را بدون هیچ زحمتی از برون سپاری یا رونویسی دستی است، اما همچنین به شما در ایجاد امکان برجسته قرقره و یا کلیپ صوتی سفارشی با سهولت.

این باعث می شود ویرایش کردن غیر ضروری اطناب تنگ یا کمربند بستن، و اگر شما کسی است که به زمان سخت به نقطه به نظر می رسد در حال مصاحبه با, پیرایش چربی از زخم زبان خود را دیگر برای ایبوپروفن می نامد.

هنگامی که شما انجام می شود ویرایش، شما به سادگی فایل های صوتی و متنی است که شما می خواهید و رونق می توانید دانلود کنید. چه شما بعد از ظهر گرفته اند ممکن است در چند دقیقه انجام می شود.

این یک ابزار برای کسانی از ما که اغلب خودشان گفتگو با متخصصان صنعت در دوربین و scribbling خلاصه مقالات از محتویات ویدئویی است.

Reportex شگفت آور ارزان و در دسترس در سراسر جهان

هم سخت است تصور کنید لژیون کارگران Fivver اشتراک در Reportex و سپس با فروش خدمات رونویسی خود را (که در واقع انجام شده توسط مصنوعی بهره نیست هوش) دو خبرنگاران و سخنرانان که در دانش.

هر چه شما استفاده می شود آن را برای سود شخصی یا حرفه ای، Reportex ارزان شگفت آور است. همه کاربران دریافت تست رایگان از 20 دقیقه صوتی رونویسی برای دیدن فرایند در محل کار، و سه ردیف خدمات برای کسانی که دوست دارند چه می بینند وجود دارد.

Reportex مدل های قیمت گذاری در یورو است اما خدمات خود را در سراسر جهان در دسترس است.

نویسنده کیت شما €9 (حدود $10.50) را در هر ماه، اجرا و 1 ساعت صوتی در هر ماه کسب می کنید، اما دو ماه اول فقط شما €1 هر هزینه. € 19، 4 ساعت را دریافت و برای 39 € شما 10 ساعت.

اگر شما علاقه مند زیر برای تجزیه کامل کنید:

اگر شما در فرار از خسته ترین قسمت کار شما علاقه مند و یا تمایل به اعمال نفوذ هوش مصنوعی را به نفع خود را شروع کلیک کنید دکمه زیر برای بررسی جزئیات کامل در Reportex

کسب اطلاعات بیشتر

Promoted

این مقاله برای شما توسط دوستان ما در Reportex آورده است.