5 بهترین vpn ها برای رفع انسداد Spotify & دسترسی Spotify هر نقطه

شما به ترک کشور خود به منطقه Spotify مشمول نمی کنید؟  همانطور که ما شما را چگونه به خار چیدن و دسترسی به یکی از 5 تا از بهترین vpn ها با استفاده از Spotify Spotify آمده در هیئت مدیره.

Spotify یکی از محبوب ترین موسیقی نرم افزار در جهان موسیقی جریان. نرم افزار طیف گسترده ای از محتوای برای کاربرانش لذت گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود را بدون نیاز به ذخیره آنها را به هر درایو را به شما ارائه شده است.

با این حال، وجود دارد محل محدودیت در برنامه. اگر شما در منطقه تحت پوشش خدمات خود، برنامه دسترسی پیدا کرد. آن است هیچ معامله بزرگ برای کسانی که زندگی در یکی از کشورها مشمول Spotify ، اما اگر شما درباره خروج از پایگاه خود را و شما به شدت در app برای موسیقی خود تکیه?

گزینه با استفاده از حساب حق بیمه و یا دانلود تمام آهنگ های خود را قبل از سفر خود را در نمایشگاه هستند اما اگر می خواهید شما را به چیزی بهتر است؟

اینجا این است که گزینه های بهتر!  همانطور که شما بازدید از محل با هیچ پوشش Spotify اشتراک VPN در کنار ابزارهای سفر کنید. با ارائه دهندگان مانند اکسپرس, دوربین شبح VPN و یا شما می توانید شمال جریان کتابخانه موسیقی مورد علاقه خود را با سرعت فوق العاده سریع از هر نقطه دنیا.

شما نیز برای لذت بردن از مسیرهای پیاده روی رایگان هنگام عضویت فراهم می کند مانند دوربین شبح VPN یا بیان این راه شما را به هر محصول test و حاصل معامله واقعی است.

چگونه کار می کند

مجازی خصوصی شبکه (VPN) محل خود واقعی با استفاده از رمزگذاری کانال اینترنت ترافیک و بی حرکت از دستگاه شما به سرور واسطه. از موقعیت نادرست خود را پنهان. شما می توانید دور زدن محدودیت های قرار داده شده در اکثر مناطق توسط Spotify . شما هم دو بار پنهان کردن جزئیات خود را در و فعالیت های دیگر در اینترنت هیچ آهنگ ترک.

بهترین vpn ها برای Spotify

در حال حاضر شما می دانید چگونه به استفاده از VPN برای Spotify چگونه شما VPN بهترین را انتخاب کنید برای این کار? اگرچه تونن رایگان که خوب یک شبکه امن برای برنامه مشخصات بالا مانند Spotify کنید.

مراقب عوامل زیر هنگام چیدن VPN برای Spotify: تعداد

  • محل سرور در سراسر جهان
  • سهولت استفاده دسترسی برای اتصالات همزمان
  • دسترسی به برنامه های برای IOS و آندروید
  • ثبات شبکه
  • ميزان پارامترها رمزگذاری برای حداکثر امنیت
  • سرعت اتصال

مرور تونن مختلف برای کمک به شما در انتخاب کردن بهترین برای بیشترین رضایت شما. مختصر و تراکم بهترین ما و ویژگی های منحصر به فرد خود اینجا است:

ارائه دهنده

ویژگی های بالا

ما رتبه

ExpressVPN

رمزنگاری نظامی درجه

4.9

NordVPN

ارزان و قابل اطمینان اتصال

[49

دوربین شبح 19659030]

گزینه های قابل تنظیم

4.8

IPVanish

پشته اتصال

[45

شبکه اختصاصی مجازی خصوصی 19659030]

سرعت فوق العاده سریع

4.2

 expressvpndevices2 e1512565397277 ExpressVPN

اول در لیست ما با مقدار زیادی از بررسی عالی از کاربران راضی است. نرم افزار با استفاده از پروتکل رمزنگاری مهر و موم شده با سرعت بالا برای تجربه کاربر حق بیمه.

این ارائه می دهد انتخاب گسترده ای سرور به کاربران خود ارائه دهنده این گزینه ای عالی برای Spotify است. ارائه دهنده سرور بیش از 1200 که برش در سراسر کشور 94, دادن به شما مقدار زیادی از گزینه های سرور است.

یکی دیگر از ویژگی های بزرگ ارائه دهنده این گزینه “هوشمند محل” است. برنامه شما محل مجازی است که بهترین ماسک موقعیت اصلی خود را فراهم می کند.

نرم افزار همچنین قابلیت “قفل شبکه” است که کاهش کردن دسترسی به اینترنت هنگامی که اتصال شما پایدار است. شما می توانید لذت بردن از دسترسی همزمان به سه دستگاه با استفاده از اشتراک پست و نرم افزار در تمام سیستم عامل های محبوب موجود است.

بخش بهترین ارائه دهنده این است که قبل از شما باید هر گونه تعهد مالی آنها شما ارائه یک محاکمه آزاد, شما می توانید آن را در سفر کوتاه test و ببینید که چگونه به خوبی کار می کند.

به طور کلی، این شبکه اختصاصی مجازی سریع ترین در این فهرست است. اگر شما ارتباط کامل به جریان موسیقی بدون ردیف و یا شکستن در ارتباط به دنبال، شما باید سعی کنید از این ارائه دهنده.

به یاد داشته باشید، شما باید چیزی برای از دست دادن با گزینه رایگان دادگاه.

مشاهده بررسی معاملات دفعات بازدید:

 nordvpndevices NordVPN

شما ارائه می دهد سرعت پایداری و تنوع از ویژگی های قابل تنظیم. درست مانند Netflix با استفاده از سرعت فوق العاده سریع مسدود می توانید این ارائه دهنده بهترین راه حل برای نیازهای خاص شما به مرور مانند Spotify است.

از بررسی این برنامه می توانید مشترکین را انتخاب کنید و سفارشی مختلف مرور گزینه های مانند فوق العاده امن حریم خصوصی، موسیقی و جریان ویدئو، و سایت های تورنت.

ارائه دهنده شما بیش از 2000 سرور در سراسر کشور 59 با ارتباط قوی برای تجربه Spotify بزرگ گسترش می دهد.

نرم افزار برای کاربران آندروید و IOS با نرم افزار دسکتاپ برای MacOS و کاربران ویندوز در دسترس در دسترس است.

مشاهده معاملات دفعات بازدید: بررسی

دوربین شبح طرفدار حق انتخاب برای کاربران به لذت بردن از توابع ضروری VPN است. شما می توانید گزینه های مختلف مانند در NordVPN پیدا نمی، اما شما می توانید اعتماد به پروتکل های سرعت و رمزگذاری که این ارائه دهنده نمی خواهد شکست.

شما می توانید به راحتی دسترسی Spotify از هر نقطه در جهان به عنوان ارائه دهنده بیش از 1200 سرور در سراسر کشور بیش از 50.

آن را به عنوان مقرون به صرفه، با دسترسی همزمان به پنج دستگاه های مختلف با استفاده از برنامه تنها برای نسخه حق بیمه آن چند کاربران در عشق با این ارائه دهنده است.

شما می توانید از نسخه آزمایشی رایگان از دوربین شبح بررسی؛ شما مطمئن به سقوط در عشق با بازده آن است.

مشاهده معاملات دفعات بازدید: بررسی

قابل اعتماد شبکه خصوصی مجازی که به همان اندازه مقرون به صرفه به دنبال? IPVanish را انتخاب کنید بهترین است.

چون اجازه می دهد تا اکثر کاربران ترجیح می دهند ارائه دهنده این پنج اتصال همزمان ، ساخت آن را ارزان تر به تقسیم هزینه با دوستان.

IPVanish اتصال خفا با استانداردهای رمزنگاری قوی ارائه می دهد. شما می توانید لذت جریان موسیقی مورد علاقه خود را در Spotify بدون تجربه تاخیر در اتصال.

ارائه دهنده ارائه می دهد اعضای آن گزینه را انتخاب کنید بیش از 800 در 60 کشور جهان در خدمت. IPVanish کشتن تعویض گزینه است که تمام ترافیک اینترنت پس قطره در ارتباط است.

نرم افزار برای کاربران آندروید و IOS با نرم افزار دسکتاپ برای MacOS و کاربران ویندوز در دسترس در دسترس است.

مشاهده معاملات دفعات بازدید: بررسی

PrivateVPN مشترکین خود امن شبکه خصوصی که بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. PrivateVPN شش دستگاه های مختلف به طور همزمان با یک اشتراک کار می کند.

شبکه هنوز مقدار زیادی به رخ کشیدن ممکن است هنگام استراحت در لیست ما در مقایسه با (100 + سرور در سراسر کشور بیش از 50)، اما سطح حفظ حریم خصوصی خود بسیار گنج.

با وجود آن مقیاس کوچک PrivateVPN توصیه های بسیاری از مشترکان به دنبال اتصال خصوصی صاف، هنوز ارزان است.

نرم افزار در تمام سیستم عامل محبوب OS در دسترس است.

مشاهده بررسی معاملات دفعات بازدید:

حرف آخر

با شبکه خصوصی مجازی حق شما دور زدن تمام محدودیت در فضای مجازی می. عضویت در هر یک از ارائه دهندگان فوق و را به لذت بردن از موسیقی های مورد علاقه خود را از هر نقطه جهان استفاده از Spotify .