بهترین رایگان فیلم ویرایش نرم افزار برای ویندوز

با دوربین های گوشی های هوشمند هر روز بهتر شدن، دنده استفاده از شما را به فیلم کم اهمیت شدن است. فیلم ویرایش برنامه به هزینه یک دست و پا استفاده می شود اما نمی شود. امروز، بسیاری از نرم افزار رایگان وجود دارد که شما می توانید استفاده کنید برای ایجاد فیلم های با کیفیت حرفه ای وجود دارد. اینجا بهترین رایگان فیلم ویرایش نرم افزار برای ویندوز.

عزم داوینچی: داوینچی عزم ویندوز برای قدرت کاربر

داوینچی عزم درجه حرفه ای ویدئو توسط سحر و جادو سیاه طراحی است. نسخه رایگان داوینچی حل استودیو, که یک صنعت است استاندارد VFX، درجه بندی رنگ ها و صداها ویرایش مجموعه. اگر شما علاقه مند به قدرتمند، سطح حرفه ای، با ویژگی های مانند بر اساس جدول زمانی ویرایش، keyframes پیشرفته مدیریت رسانه ها، پشتیبانی از پلاگین و ویرایش ویدیو این است که رفتن به محصول است.

به دلیل تمرکز حرفه ای خود عزم داوینچی ساده ترین نرم افزار برای مبتدیان است. اگر شما تصمیم به استفاده از داوینچی, شما باید برای شیب منحنی یادگیری آماده شده است. بسیاری وجود دارد.

آن نه ممکن است بهترین انتخاب اگر شما فقط نیاز به تمیز کردن و به اشتراک گذاری فیلم خانه چند, اما اگر می خواهید فیلم های خود را فقط در مرحله جلو این ابزار بزرگ است باشد. نسخه رایگان است بسیاری از ویژگی های مشابه به عنوان نسخه پرداخت شده غیر از چند درگاه حق بیمه و صدور حداکثر وضوح 3840 × 2160.

Hitfilm صریح: بزرگ برای تدوین و کاوش VFX

 hitfilm بیان

Hitfilm بیان کاملا رایگان ویدیو در حال ویرایش و ترکیب ابزار برای ویدیو حرفه ای طراحی شده است. اگر چه در درجه اول برای VFX و ترکیب ویدئو استفاده می شود، این مقدار زیادی از ویژگی های ویرایش اساسی را شامل نمی شود. اگر می خواهید شروع به کاوش در جهان جلوه های بصری آن را یک انتخاب بزرگ است.

رابط Hitfilm بیان ساده تر از داوینچی است اما هنوز هم کمی وجود دارد از یک منحنی یادگیری اگر شما ویدئو قبل از ویرایش شده هرگز.

Hitfilm اکسپرس برای رایانه های ویندوز و مکینتاش در دسترس است و پشتیبانی از نسخه های 64 بیتی ویندوز 8 و بالاتر. Hitfilm بنابراین شما کامپیوتر آبرومندانه شده برای اطمینان از عملکرد صاف (چک کردن مشخصات اینجا) نیز بیشتر از برخی از ویراستاران دیگر ما در اینجا، پوشش خواستار است.

شامل ویرایشگر رایگان بسیاری از قابلیت و شما می توانید آن را با خرید ابزار اضافی، پیشرفته تر گسترش.

Shotcut: بسیار قوی، انتخاب متنباز ویرایشگر shotcut و تصویری

Shotcut است آزاد، متن باز، ویرایشگر ویدئو کراس پلت فرم برای مک، ویندوز و لینوکس مبتنی بر رایانه. رایگان نرم افزار، آن مقدار زیادی از قابلیت ویرایش حرفه ای است — مثل 4 k ویدئو پشتیبانی، شبکه پخش جریان، درجه بندی رنگ، و غیره.

Shotcut تقریبا همه فرمت های ویدیویی معروف، بنابراین مهم نیست که کدام منبع ویدیو استفاده شما پشتیبانی از, شما قادر خواهید بود به ویرایش و صادرات آن به فرمت انتخاب شما.

Shotcut پشتیبانی از ویندوز 7 و بالاتر و برای هر دو 32 و 64 بیتی سیستم در دسترس است.

Lightworks: قوی و قابل تنظیم ویرایشگر ویدئو lightworks

 Lightworks

دیگر رایگان ویرایشگر ویدئو برای ویندوز است. آن کمی متفاوت از دیگر ویرایشگرهای ویدئویی است، اما آن را به اندازه کافی قابل است که شما تقریبا می توانید آن را نگاه کنید و کار با این حال شما می خواهید را گذاشته است. قدرتمند هم — کافی است که آن توسط ویراستاران حرفه ای در تعدادی از فیلم های هالیوود (گرگ وال استریت، سخنرانی شاه بروس قدرتمند، به نام چند) استفاده شده است. با وجود برای استفاده حرفه ای ساخته شده Lightworks نیز مناسب برای ویرایش ویدیو اساسی است.

در نسخه رایگان یا نرم افزار، مبتنی بر اشتراک نسخه در دسترس است. نسخه رایگان برخی از محدودیت ها رنج می برند. در حالی که ابزار ویرایش اساسی در حال حاضر، و پشتیبانی از تمام فرمت های واردات، نسخه رایگان صادرات تنها می توانید ویدیو وب سایت سازگار (MPEG4/h.264) 720 p که با گزینه ای برای ارسال به طور مستقیم به YouTube دربسته در محیط. شما همچنین دسترسی به ویژگی های پیشرفته مانند جدول زمانی ارائه و پلاگین FX را ندارد.

اگر شما با این محدودیت ها زندگی می کنند، هر چند، این خیلی خوب انتخاب به عنوان یک ویرایشگر ویدیو اساسی است.

ویرایشگر ویدئو VideoPad: بزرگ برای پایه خانه استفاده و بیشتر

-ویرایشگر ویدئو videopad

VideoPad ویرایشگر ویدئو ویرایشگر ویدئو رایگان است که به خصوص برای کاربران خانگی طراحی شده است. رابط کاربری ساده و مقدار زیادی از اثرات در دسترس است. برای کاربران قدرت VideoPad هم آمیختن صدا، پشتیبانی کلید chroma، تصحیح رنگ، کنترل سرعت، و بسیاری از ویژگی های بیشتر برای بازی با. همچنین از واردات و صادرات فرمت های رایج ویدیویی.

VideoPad موجود برای ویندوز 7 و بالاتر (64 کمی تنها)، سیستم عامل 10.5 و بالا و اندیشه است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در وب سایت خود را و یا دانلود نصب ویندوز (به میزبانی Cnet).


اینها همه بهترین فیلم ویرایش برنامه های موجود برای ویندوز. نرم افزار است که بهترین برای شما کار می کنند در خود تجربه و مهارت های ویرایش ویدیوی بستگی دارد. اگر شک دارید، شما می توانید همه آنها را دانلود و سعی کنید آنها را یکی یکی به پیدا کردن که شما می خواهم بهترین. پس از همه آنها آزاد هستند.

تصویر های اعتباری: Shutterstock و recklessstudios