سکته قلبی حداکثر 3 نرم افزار آینده? گل میمون 710 مخفیگاه آنان برای بیرون درز phablet

 Xiaomi حداکثر Mi 3. TENAA

  • Xiaomi Mi حداکثر 3 طرفدار این گزارش در راه، قدرت بیشتر از استاندارد مکس Mi 3 ارائه است.
  • مدل Pro purportedly از طریق وب سایت Xiaomi را راه اندازی با پردازنده گل میمون 710 مخفیگاه آنان را به بیرون درز.
  • گذشته از چیپ ست قوی تر نوع نرم افزار به نظر می رسد به ارائه مشخصات همان به عنوان مدل استاندارد.

ما می دانید مورد Xiaomi را قرار 3 دقیقه حداکثر در چین وب سایت TENAA اما در صفحه ظاهرا حذف شده در وب سایت Xiaomi را رویه (h/تی: TechRadar ) را نشان می دهد سکته حداکثر 3 نرم افزار در راه است.

صفحه ذخیره شدهی نیست تا ما آن را برای خودمان تایید اما شامل مشخصات ادعا جدید گل میمون 710 تراشه، 6 گیگابایت رم و 128 GB از ذخیره سازی.

استاندارد Mi 3 حداکثر تا 6 GB RAM و تا نیز 128 GB ذخیره سازی, اما ارائه می دهد بدون نام 1.8 گیگاهرتز پردازنده است که به 636 گل میمون است. بنابراین آشکار Mi حداکثر 3 طرفدار افزایش بزرگ در قدرت از طریق 710 گل میمون قادر به تنهایی دریافت کنید.

بزرگتر، طولانی بارگذاری Mi-8 کنم؟

هر دو مدل انتظار می رود برای ارائه 5 عظیم 400mAh باتری و 6.9 اینچ full HD + نمایش–صفحه نمایش بزرگ و باتری بزرگ سالن علائم از محدوده حداکثر پس از همه هستند. ما نیز در مدل Mi حداکثر سهم راه اندازی دوگانه و دوربین عقب (یکی تیرانداز 12MP خواهد بود) جلوی دوربین 5MP و اندیشه 8.1 حال انتظار.

اگر تایید، این Xiaomi را دوم دستگاه تراشه گل میمون 710، پس در جای پای SE 8 دقیقه در حال اجرا است. اگر شما می خواهید تلفن قدرتمند مانند سکته 8 را ببینید اما نیاز به یک صفحه نمایش بزرگتر و بیشتر آب، پس نگه داشتن چشم در این phablet.

710 گل میمون به عنوان تراشه برای شدند flagships ارزان تر، اساسا یک گام بالاتر از متوسط بالا گل میمون 660 اما یکی زیر 845 گل میمون پایان بالا قرار گرفته است. تراشه جدید دو هسته سنگین بلند و شش هسته قدرت کارآمد قابلیت های هوش مصنوعی و 4 k قابلیت ضبط بسته.