کسب و کار تحول KeyLogic دولت درجه دیجیتال

تنها نهاد است که نیاز به راه حل عالی دیجیتال و امن نیست.  امام جواد جان رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت KeyLogic در مورد چالش ها و پاداش های مربوط به کار را دولت آمریکا، یکی از بزرگترین مشتریان جهان، دیجیتال و امن است.

ما درباره KeyLogic تاریخچه شرکت و عملکرد آن.

KeyLogic حدود 20 سال بوده است و است در درجه اول دولت فدرال ایالات متحده دیجیتال تحول ، از جمله دستگاه هایی مانند وزارت دفاع. به عنوان یکی از مشتریان جهان بزرگترین دولت ایالات متحده بسیار بزرگ ‘ماشین’ که تغییر می تواند مشکل را است. این چالش ما در آغوش است و احساس می کنیم که تلاش های ما کشور ساخت بهتر است ممتاز.

هدف ما این است که برای تقویت این سازمان ها برای تصمیم گیری بهتر است. در واقع، که ما عبارت “باز و بخشی” است اگر ما آنها را با اطلاعات مناسب در زمان مناسب تجهیز هر سازمان تصميمات خوب را می توانید. راه حل های ما در اطراف ما کلی برنامه مدیریت رویکرد و کیفیت اطلاعات کسب و کار مرکز.

علاوه بر این, KeyLogic در حال حاضر حدود 300 کارمند در استخدام. این بدان معنی است که ما توانایی آوردن مجموعه گسترده ای از مهارت، اما هنوز هم چابکی را به حرکت سریع و دریافت نتایج مورد نظر است.

چگونه در وب حریم خصوصی و امنیت سایبری درگیر گرفتید؟

من همیشه در زمینه فناوری اطلاعات بوده است. پیش از آن برای شرکت های مختلف در زندگی کاری من کار می کرد و در آن تصمیم گرفته بود پس از دریافت در MBA من، زمان به ریسک کردن و ایجاد KeyLogic

وجود دارد بسیاری از انواع مختلف محصولات امنیت سایبری در بازار.  منحصر به فرد در مورد KeyLogic چیست؟

در هسته، تفاوت اصلی خدمات ما anticipatory است.  این روش مشکل هر رویکرد ما است-از راه ما استخدام کارکنان چگونه ما را با یک چالش تکنولوژیکی درگیر. ما تمرکز بر پذیرش مشتری ماموریت خود ما و دو عمیقا کار نیازهای مشتریان و مشتریان خود .  اغلب، همکاران و پیمانکاران بیش از حد در بیانیه کار در تمرکز داده پروژه واقعا چک کردن جعبه در پروژه خاص بدون نگاه چپ و راست- و که معنی آنها اغلب می تواند از دست تحت دروغ مسئله. بیش از حد بسیاری از مردم ‘در قرارداد موفق’، اما در واقع تا حل مشکل پایان نمی.  ما می خواهیم برای موفقیت در قرارداد و مشکل را حل کند.

چه محصولات و خدمات KeyLogic مشتریان دو ارائه می نماید؟

ما تمرکز بر دو عرصه اصلی: مالی و تجزیه و تحلیل داده ها و ماموریت و برنامه پشتیبانی.  مالی و تجزیه و تحلیل داده ها راه حل ما صحت است. صحت راه حل بودجه پیشرو، توصیه می شود برای دولت فدرال است. ما قادر به پیوند معیارهای عملکرد مدیریت و گسترده گزارش برای بودجه است که در نهایت بخشی از بودجه رئیس جمهور است. فوق العاده، بیش از 50% از سازمان هنوز بودجه خود را با استفاده از صفحات گسترده تدوین. صفحات گسترده یک منبع خوب هستند اما آنها را برای سریع, در سراسر تغییرات هیئت مدیره است که هنگام کار با مهلت و نیاز برای حالات مختلف تست لازم است اجازه نمی دهد.

ماموریت و پشتیبانی برنامه ما ارائه تعدادی از راه حل های بیومتریک راه حل بهینه سازی و مدیریت پروژه مدیریت تکنولوژی انرژی و ابر سیستم عامل . ما قادر به اطمینان حاصل شود که تجربه حق و اجرای آنها موفقیت آمیز است که شیوه های می شوند به این فن آوری ها مهم است.

در حالی که با این نسخهها کار با KeyLogic درجه اول دولت آمریکا، برخی از اصول همان است که شما با آن کسب و کارهای کوچک کار می تواند یا باید نیز اتخاذ?

کسب و کارهای کوچک می تواند و باید اتخاذ اصول گسترده، عمومی مانند استفاده از موسسه ملی استاندارد و تکنولوژی (جانب) امنیت سایبری چارچوب نسخه 1.1 (منتشر شده در آوریل سال 2018).  این یک چارچوب خوب و بهترین روش برای شرکت هایی که عمدتا مستقل از اندازه شرکت فراهم می کند.

به عنوان مهم ترین چالش های امروز با توجه به امنیت سایبر چه می بینید؟

بدون شک cyberattacks بزرگترین تهدید بشریت می باشیم در سال آینده اگر نه دهه می باشد. تا به امروز، ما واقعا عمق cyberattack گسترش شبکه های دیده نشده و ما هم پشت منحنی در عمل آن است.  است چارچوب نیست، با این حال، مخالف ساخت مثبت و GDRP نیز خواهید بازی نقش مهمی را با قرار دادن به جای حفظ حریم خصوصی و داده ها حفاظت بهتر . ما باید این مسائل را بیشتر جدی. همانطور که ما اخیرا دیده ایم, رسانه های اجتماعی نمی شده و ناظر خوبی برای ما داده و آن هم برای کسانی که قادر به محافظت از داده های ما به صورت عواقب در امیدواریم که که این در آینده تغییر خواهد کرد.