3 راه اصلی که هکرها می توانند هویت شما را بدزدند

احساس غرق شدن است ، وقتی یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و می بینید که کارت اعتباری شما تخلیه شده است. هر دلار که توسط کسی که تکنیک های پیشرفته ای را برای کنترل اطلاعات شما به کار گرفته ، خرج کرده و هزینه کرده است ، از آنها به نفع خود استفاده می کند و در پایان کار شما را خشک و بلند می کند. این مانند زندگی در یک کابوس بد است و از همه بدتر اینکه می توانستید برای محافظت از خود گام بردارید – اما وقت نگذاشتید که راهنمای جامع ما را در مورد چگونگی ایمن نگه داشتن هویت خود در حالی که به صورت ناشناس در اینترنت مرور می کنید ، بخوانید!

شبکه های Wi-Fi

یكی از بی ضررترین روش هایی كه مهاجمان برای كاوش در گنجینه اطلاعات كارت اعتباری ، لیست سفارشات Amazon.com و ارائه سندنگار Google از طریق به اشتراک گذاری نقاط داغ Wi-Fi عمومی استفاده می کنند. هر زمان که به استارباکس محلی خود متصل می شوید ، رایانه خود را به تعداد زیادی از مشکلات باز می کنید ، از جمله این موارد شامل هنرمندان کرک در دنیای واقعی می شود که در شبکه های معروف شکار می کنند و به اطلاعات شخصی افراد علاقه مند می شوند.

حملات فیشینگ

یکی از قدیمی ترین ترفندهای کتاب ، حملات فیشینگ از طلوع اولین شبکه جهانی وب وجود داشته است. به محض وجود صفحات وب ، افرادی در حال ایجاد نسخه های جعلی از پورتال های اینترنتی مورد علاقه شما برای دسترسی به اطلاعات حساس و اطلاعات شخصی بودند. هکرها می توانند با استفاده از این سایتهای مصنوعی ، شما را وارد کنند تا نامهای کاربری و رمزهای عبور مخفی را وارد کرده و به آنها اجازه دسترسی کامل به تمام اطلاعات حساب شما و همچنین امکان شارژ کارتهای نقدی شما با هر خرده فروش آنلاین را بدهند. مطمئناً ساده ترین روش معمولاً بهترین روش است و اغلب هکرها نمی توانند اطلاعات شما را از طریق برخی بدافزارهای قدیمی و قدیمی که با جدیدترین نسخه فتوشاپ که با شرایطی کمتر از قانون بارگیری کرده اید ، بسته بندی کنند. ما هر وقت تصمیم گرفتیم قانون را کوتاه کنیم و کمی آنلاینتر از قیمت تبلیغ شده به دنبال فیلم ها ، بازی ها و نرم افزارهای مورد علاقه خود در اینترنت بگردیم ، خود را در معرض خطر قرار می دهیم. بسیاری از تورنت ها در پرونده های .zip ، .rar و .exe پیچیده می شوند که همه آنها به عنوان وکتورهای حمله موثر برای آلوده کردن حیاتی ترین و سطح پایین مناطق لپ تاپ یا دسک تاپ شما در خانه شناخته می شوند.

گرچه اینگونه نیست همه این مسائل را می توان با VPN حل کرد ، مواردی که می توانند شما را در بالاترین میزان خطر قرار دهند ، به همین دلیل ثبت نام در یکی از ده ها ارائه دهنده موجود همیشه ایده ای هوشمندانه و سرمایه گذاری مطمئن در آینده است امنیت پرونده شما.

دسته‌هاGuides، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،