آمازون موزیک از ویژگی های اشعه ایکس برای Trivia و اعتبار آهنگ برخوردار است – Geek را مرور کنید

 آمازون موزیک اکنون از X-Ray برای نشان دادن حاشیه نویسی ، چیزهای بی اهمیت و شعرهای آهنگ مانند Genius استفاده می کند.
Amazon Music اکنون از X-Ray برای نشان دادن حاشیه نویسی ، چیزهای بی اهمیت و شعر برای آهنگ ها مانند نبوغ استفاده می کند. Amazon، Genius

یکی از محبوب ترین ویژگی های آمازون در Kindle و Prime Video اکنون در سرویس موسیقی آن موجود است. این شرکت می گوید که میلیون ها آهنگ در کاتالوگ آن اکنون دارای چیزهای بی اهمیت ، حاشیه نویسی ، اعتبار آهنگ و سایر مزایای خوب است.

X-Ray برای موسیقی آمازون باید برای هرکسی که از Kindle یا Prime Video استفاده می کند آشنا باشد. هنگام پخش یک تراک ، فقط از پایین صفحه خود را به سمت بالا بکشید تا اعتبارها ، چیزهای بی اهمیت و سایر اطلاعات را ببینید. آمازون کار خوبی انجام داد و خدمات X-Ray خود را از بین برد ، بنابراین دیگر نگران نباشید که مانع از این شود که وقتی وقت آن فرا رسیده است که به Still Ray یا Paul McCartney رافائل سادیق گوش دهید. Say Say Say . (شوخی این است که این عنوان های آهنگ با X-Ray قافیه می شوند … آیا این حتی اگر خنده دار هم نباشد به عنوان یک شوخی محسوب می شود؟)

آمازون در حال ساخت تجربه موسیقی X-Ray خود از ابتدا است – برخلاف Spotify ، که با Genius برای چیزهای بی اهمیت و حاشیه نویسی شریک شوید. به همین دلیل امروزه تنها محبوب ترین آهنگ های انگلیسی زبان دارای چیزهای بی اهمیت هستند. آمازون قول می دهد که به مرور X-Ray را برای موسیقی گسترش دهد.

منبع: آمازون از طریق Engadget

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،