برترین نرم افزار ضد ویروس برای سال 2020

بهترین نرم افزار ضد ویروس چیست؟ ما در eSecurity Planet دیدگاه ها و روش های خاص خود را در مورد این موضوع بسیار بحث شده داریم.

اول ، دیدگاه های ما تحت تأثیر کار ما در بازار تشخیص و پاسخ به نقطه پایان (EDR) است. ما برای مقایسه بهترین محصولات محافظت از نقطه پایان در کلاس تجاری ، 6000 نقطه داده را بررسی کردیم ، بنابراین می توانیم به شما بگوییم که بهترین محصولات ضد ویروس که دارای شجره نامه عالی ستاره هستند ، هستند و این اطمینان شما از درجه مصرف کننده معمولی شما نیست. معیار آنتی ویروس.

محصولات EDR با سخت ترین آزمایش در بازار امنیت روبرو هستند ، آزمایشگاه های NSS و MITER از دقیق ترین ارزیابی هایی است که یک فروشنده امنیت سایبری می تواند با آن روبرو شود. به عنوان مثال آزمایش MITER اساساً اندازه گیری می کند که یک محصول امنیتی نقطه پایانی چگونه می تواند حمله هکرهای تحت حمایت دولت روسیه را متوقف کند. ممکن است شما هرگز به آن سطح از حفاظت نیاز نداشته باشید ، اما با وجود تمام اتصالات و برنامه های ناامن که فقط منتظر هک شدن هستند ، احتمالاً به امنیت بیشتری از آنچه فکر می کنید نیاز دارید.

چهار فروشنده با بالاترین امتیاز در آن آزمونهای EDR نیز از نرم افزارهای مصرفی خوبی برخوردار هستند. این ابزارهای مصرف کننده AV تمام امنیت پیشرفته محصولات سطح بالای شرکت را ندارند ، اما شما همچنان از آن تحقیق و توسعه پیشرفته بهره مند هستید. بنابراین در اینجا بهترین محصولات ضد ویروس وجود دارد که با معیارهای ما مطابقت دارند:

محصولات AV رایگان را رد کنید و برای بهترین محافظت هزینه کنید

پیش از این که جزئیات آن را بررسی کنیم ، تذکر می دهیم: Microsoft Defender یک محصول امنیتی بسیار رایگان است که در ویندوز 10 تعبیه شده است ، اما برای اضافه کردن ویژگی های محافظت و پوشش سیستم عامل ، ما از شما می خواهیم که هزینه محافظت اضافی را بپردازید.

فروشندگان به طور کلی ابزار رایگان خود را به شما نمی دهند و اغلب از آنها به عنوان یک تیزر برای محصولات پرداختی خود استفاده می کنند. با توجه به اثرات مخرب نقض یا حمله باج افزار (آیا واقعاً می خواهید این اعلان را دریافت کنید که از اطلاعات خود قفل شده اید؟) ، قیمت نسبتاً کمی که این فروشندگان برای محصولات مصرفی خود می گیرند ارزش دارد. با پرداخت 45 دلار در سال ، می توانید امنیت بزرگی را خریداری کنید که چندین دستگاه و سیستم عامل را پوشش می دهد.

بهترین نرم افزار ضد ویروس

بنابراین با این هشدارها ، در اینجا بهترین محصولات ضد ویروس را انتخاب می کنیم.

Bitdefender Total Security [19659012] Bitdefender در دو سال گذشته دو مرحله آزمایش آزمایشگاه NSS را پشت سر گذاشته است و در تست 2020 نمره A را کسب کرده است (هیچ فروشنده ای بالاتر از AA نبوده است). در تست MITER امسال ، فروشنده 82 درصد از چالش ها را با محاسبه ما مسدود کرد ، که نتیجه خوبی در آزمایش بسیار دشوار و بسیار بالاتر از برخی از نام های شناخته شده است.

با پرداخت 45 دلار در سال برای پنج دستگاه ، از محافظت پیشرفته برای دستگاه های Windows ، macOS ، Android و iOS. این شامل محافظت در برابر بدافزار پیشرفته و حملات صفر روزه ، محافظت از باج افزار چند لایه ، فایروال شبکه ، VPN و سایر موارد محافظت از حریم خصوصی ، کنترل والدین و ویژگی های ضد فیشینگ ، ضد تقلب و ضد هرزنامه است که همه دارای حداقل تأثیر عملکرد هیچ محصول امنیتی کامل نیست ، اما با کمی کمتر از 4 دلار در ماه ، Bitdefender به شما دفاعیات گسترده و پیشرفته می دهد.

Sophos Home Premium

Sophos فقط در حال انجام آزمایش MITER است بنابراین ما چیزی برای گزارش وجود ندارد ، اما این کار را انجام می دهد دارای دو سال نتایج آزمایشگاهی NSS ، با کسب 99.1٪ در سال 2019 و ارسال A در حالی که بالاتر از Bitdefender در 647 تا 600 امتیاز قرار دارد. اگر Sophos بتواند در MITER نیز اثربخشی نشان دهد ، Sophos Home Premium سخت خواهد بود. [19659003] با پرداخت 45 دلار در سال برای 10 دستگاه ویندوز و macOS و دستگاههای نامحدود اندروید و iOS ، شما می توانید با پیش بینی هوش مصنوعی (AI) تهدید را تشخیص دهید که می تواند تهدیدهای ناشناخته را متوقف کند و با تجربه یاد بگیرید (چقدر جالب است؟) ، به علاوه تعدادی دیگر از ویژگی های پیشرفته:

  • حفاظت در زمان واقعی در برابر ویروس ها ، بدافزارها ، تروجان ها ، کرم ها ، ربات ها ، برنامه های بالقوه ناخواسته (PUA) ، باج افزار و موارد دیگر
  • کنترل والدین
  • محافظت از وب
  • و بانکداری ، حریم خصوصی و هویت محافظت از آن

Kaspersky Total Security

بله ، کسپرسکی به دلیل ریشه های روسی بسیار مورد بی مهری قرار می گیرد ، اما ما هنوز اثبات اثبات وجود هرگونه مصالحه در آنجا را ندیده ایم و این شرکت برای شفاف سازی ، از جمله

Kaspersky امسال از آزمایشگاه های NSS دارای نمره AA و 695 امتیاز شد و آن را در ردیف بالای محصولات امنیتی نقطه پایانی شرکت قرار داد. این شرکت در آخرین مرحله آزمایش MITER در تجزیه و تحلیل ما فقط 63٪ تهدیدها را متوقف کرد ، اما با داشتن یک تیم تحقیق و توسعه قوی ، کسپرسکی از این دانش برای ادامه پیشرفت استفاده خواهد کرد.

با پرداخت 50 دلار در سال ، Kaspersky Total Security به شما ویژگی می دهد بسته بندی شده ، سطح امنیتی نزدیک به شرکت برای 5 دستگاه ویندوز ، macOS ، Android و iOS:

مایکروسافت مدافع

کلاس سازمانی مایکروسافت Defender Advanced Threat Protection در آخرین دور از آزمایش MITER نتایج فوق العاده ای منتشر کرد و 86٪ از حملات را در تجزیه و تحلیل ما مسدود کرد. Microsoft Defender با تمام ویژگی های سطح بالای سازمانی ارائه نمی شود ، اما رایگان است و همراه با ویندوز 10 ارائه می شود. به طور پیش فرض روشن است و در صورت نصب محافظت از اشخاص ثالث ، خاموش می شود ، اما اگر می خواهید بررسی کنید ، فقط "Security" را در نوار جستجوی Windows وارد کنید و به تنظیمات امنیتی Windows بروید. Defender محافظت در برابر ویروس و تهدید ، حفاظت از فایروال و شبکه ، کنترل برنامه و مرورگر ، به علاوه کنترل های خانواده را نیز ارائه می دهد. برای قیمت فوق العاده کم رایگان بد نیست. مایکروسافت در سال های اخیر بسیار جدی امنیت را رعایت کرده است ، اما اگر بیش از حفاظت از ویندوز می خواهید ، باید به جای دیگری مراجعه کنید. اگر توصیه ما را بپذیرید و هزینه خود را پرداخت کنید ، بهترین کار را خواهم کرد. 45 تا 50 دلار در سال ارزان تر و آسان تر از به سرقت بردن هویت یا قفل شدن رایانه توسط باج افزار است. ممکن است ارائه دهنده خدمات اینترنت شما یک نرم افزار امنیتی رایگان ارائه دهد که ممکن است کاملاً مناسب باشد ، اما اگر بهترین را می خواهید ، توصیه های ما را دارید.

سایر مراحل امنیتی

امنیت با نرم افزار AV آغاز و پایان نمی یابد. شما باید سایر موارد را برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود انجام دهید ، مانند گذرواژه های پیچیده ای که مجدداً استفاده نمی شوند (از جمله در روتر منزل) ، دستگاه های خود را به طور مرتب به روز کنید ، از شبکه های عمومی ناامن خودداری کنید و به خاطر آسمان ، مشکوک را نادیده بگیرید ایمیل ها ، پیوست ها ، پیام ها ، متن ها و پیوندها. همه این کارها را انجام دهید و ممکن است نرم افزار آنتی ویروس شما چیزی بیش از آرامش روحی نسبتاً ارزان نباشد. امنیت موبایل

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،