9 توجه داشته باشید کهکشان رایگان می خواهم شما برای سفارش قبل از یکی که ورایزون سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9

 تریلر تصویر ممکن است.

  • نشت ورایزون اخیر نشان می دهد حامل پیشنهاد فروش-یک-دریافت-یک-رایگان در 9 توجه داشته باشید کهکشان رول خواهد شد.
  • هر چند آن را آشکار نمی تاریخ قیمت و یا انتشار تصویر تبلیغی برای معامله در app ورایزون خال خال بود.
  • اگر آن را حلال، قربانی احتمال جدید خطوط تنها، با پس انداز پرداخت به اعتباری بیش از 24 ماه لایحه اعمال می شود.

ورایزون ممکن است برای یکی از آن معروف فروش-یک-دریافت-یک-رایگان (BOGOF) قبل از سفارش ارائه می دهد در آینده سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 دنده از. هر چند این چیزی ارائه نمی دهد با توجه به تاریخ 9 توجه قیمت و یا انتشار خوانده زندگی به تازگی کشف مواد تبلیغی در app ورایزون است که به همان اندازه، پیشنهاد به بیرون درز.

این خبر خوبی برای طرفداران با این وجود به عنوان نکته آینده سامسونگ می تواند، مجموعه این پنجشنبه آشکار گردد به جانور گران مخفیگاه آنان است. اگر شما می دانید ديگرى كه مشتاق و خوشحال به نگاهی از عقد قرارداد با ورایزون است، می تواند چشم انداز جامد باشد.

 فروش سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 یکی یک نشت promo رایگان دریافت کنید. زندگی خوانده

است که اگر هر چیزی مانند معاملات قبلی BOGOF ورایزون است، وجود خواهد داشت معترضان گفت: قربانی تنها اگر شما باز کردن دو خط جدید با حامل و پس انداز احتمالا عقب در اقساط بیش از 24 ماه پرداخت خواهد شد در دسترس ممکن است. مقاله مرتبط

ما قیمت تایید برای کهکشان 9 توجه به رتبه دهی نشده است و نه تاریخ تایید انتشار است، اما برخی گمانه زنی ها در حال حاضر. سامسونگ مسلما آن قبل از پایان ماه آگوست به احتمال زیاد در عرض دو هفته آینده و برای حدود 900 دلار آزاد. در کره، تلفن به هزینه همان 8 توجه داشته باشید که راه اندازی آن در 2017 گفته شده است. اگر این به ایالات متحده امر نیز که 9 توجه داشته باشید که 929 را قرار داده است.

چک کردن هر چیز دیگری ما تاكنون مورد 9 توجه داشته باشید کهکشان در پیوند.