بهترین بودجه Wi-Fi کم بررسی گیک

یکی از ساده ترین راه برای حفظ زبانه ها در خانه خود را در حالی که شما هستید دور در تعطیلات است با راه اندازی یک دوربین Wi-Fi و شما مجبور به پرداخت زیادی برای یکی. اینجا بهترین بودجه کم Wi-Fi به خرید اگر شما کوتاه در پول نقد.

بسیاری از بزرگ واقعا کم Wi-Fi در بازار وجود دارد اما برای این راهنمای ما قصد داریم برای نگه داشتن چیزهای که 125 و ما بیش از که واقعا نیست که هر چیزی هزینه احساس احساس زیر، “بودجه نمی شود”. این به این معنی دوم طب مکمل و جایگزین فوق العاده کم Wi-Fi است که آن برچسب قیمت $200 بیشتر شبیه گزینه لوکس احساس باعث می شود.

با توجه به آن، اینجا بهترین کم Wi-Fi است که بانک پیگگی شکستن نیست.

Wyze طب مکمل و جایگزین (20 دلار)

نیست واقعا بسیار ارزان تر از Wyze طب مکمل و جایگزین کنید. همانطور که در بررسی ما ذکر دوربین تقریبا بیش از حد خوب درست چیزی است که تنها 20 دلار است به نظر می رسد اما قطعا درست است.

ویژگی های دوربین ویدئو 1080 p قابلیت دید در شب و حتی دو طرفه صوتی کامل. به علاوه، آن را با الکسا و IFTTT کار می کند. اما بهترین ویژگی رایگان 14 روزه ویدئو انبار، در حالی که اکثر دوربین های شما را شارژ می هزینه ماهانه برای این نوع از امتیاز است. اگر شما می خواهید, اگر چه, شما می توانید پاپ در کارت حافظه microSD برای ضبط فیلم های محلی.

البته بدون گسل نیست. بیشتر خودنمایی که وجود دارد هیچ دو فاکتور تایید برای آنکه امنیت اضافه شده اما اگر شما فقط دو 20 دلار صرف، بادامک Wyze تقریبا بدون brainer است.

آمازون ابر بادامک (120 دلار)

اگر شما خواهد بود بلکه با برند معتبر تر اما هنوز نگه داشتن هزینه های، آمازون ابر طب مکمل و جایگزین یک انتخاب مناسب و معقول است که زنگ در که 120 است.

این شامل همه چیز خوب است مانند ویدئو 1080 p دید در شب صوتی دو طرفه و ادغام با الکسا بدون شک. همچنین “هوشمند هشدار” است که می تواند تشخیص فرد جدا از فقط منظم شی، بسیار شبیه به لانه IQ طب مکمل و جایگزین. البته شما اشتراک آزمایشی طب مکمل و جایگزین برای آن، با این حال نیاز.

این ویژگی های شما می خواهم از یک رقیب واقعی لانه طب مکمل و جایگزین، که در آن قیمت 120 دلار می کند برخورد واقعا خوبی برای آنچه کسب می کنید.

پلک زدن داخل ساختمان صفحه اصلی دوربین های امنیتی (100 دلار)

دوربین کاملا بی سیم سخت دور از ذهن است اما آنها وجود دارند. پلک زدن داخل ساختمان صفحه اصلی دوربین های امنیتی بر روی باتری قدرت اجرا می شود و آن برچسب قیمت $100 قابل احترام است.

چشمک زدن متعلق به توسط آمازون، بنابراین شما هنوز هم همان شهرت نام تجاری به عنوان ابر کم اما با قیمت کمی پایین تر را دریافت کنید. شما نیز برای مقابله با پیدا کردن یک محل به دوربین وصل ندارد. علاوه بر آن دو سال عمر باتری امیدوارم به معنای شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد باتری AA آقايان آگهی.

برای سکه کمی بیشتر، نیز وجود دارد XT پلک زدن. متاسفانه, هر دو گزینه تنها با 720 p ویدئو برای کمک به صرفه جویی در عمر باتری آمده ولي نیز با تشخیص حرکت و قابلیت ضبط صدا است. سود XT است که آن را با آب برای استفاده در فضای باز و همچنین دید در شب می آید. اما اگر شما فقط می خواهید اصول اولیه، فلش 100 دلار راه رفتن است.

یی 1080 p صفحه اصلی دوربین ($ 31)

یکی دیگر از دوربین است که در Wyze طب مکمل و جایگزین است یی 1080 p صفحه اصلی دوربین, که هزینه فقط $31 — نه کاملا به عنوان ارزان کم Wyze اما هنوز هم بسیار قابل احترام.

یی می رسد نام شرکت knockoff چینی ارزان فوق العاده است، اما آن را واقع فرعی Xiaomi که گوشی های هوشمند در بازارهای خارج از کشور–هند یکی از بزرگ بودن که در آن رقابت Xiaomi از نزدیک با سامسونگ.

در هر صورت یی می کند تعداد انگشت شماری از دوربین های مختلف از جمله کم اقدام به رقابت با GoPro، اما آن را صفحه اصلی دوربین گزینه مناسبی برای کسانی که به دنبال یک دوربین ارزان به نگه داشتن چشم در حیوانات خانگی و یا خانه خود را به طور کلی است. این ویدئو 1080 p دو طرفه صوتی دید در شب و حتی ویژه تشخیص صوتی که آن می تواند احساس یک کودک گریه.

شما همچنین دریافت هفت روز ارزش ذخیره سازی رایگان و دوربین اسلات حافظه برای ذخیره سازی محلی نیز است.