آماده به ترس از تلفن خود را برای همیشه

 دیجیتال سلامت دست ها

گوگل معرفی ویژگی های جدید آن خواستار سلامت دیجیتال در ورودی/خروجی توسعه دهنده کنفرانس 2018، “طراحی شده برای کمک به کاربران آندروید نظارت بر استفاده از تلفن و نرم افزار خود را. در حالی که ویژگی های موجود در سراسر اندیشه برنامه بتا P نبود، گوگل دیروز نسخه بتا برنامه کنار ساخت رسمی اولین پای 9.0 اندیشه منتشر شد.

به عنوان کسی که متکی به تلفن خود را برای تقریبا تمام ارتباطات دیجیتال و کتیبه ها از طریق چندین برنامه های رسانه های اجتماعی چند بار در روز و در سلامت دیجیتال مورد انتظار من استفاده سنگین منعکس خواهد بود. وقتی باز کردم اول برنامه، با وجود این، من دور توسط جزئیات اطلاعات من در مواجهه با دمیده شده بود. من می خواستم برای ساکت کردن تمامی اعلامها و پرتاب تلفن من را به سمت خانه من. 

بیایید نگاهی به در چگونه سلامت دیجیتال کار می کند. 

 دیجیتال سلامت دست ها

صفحهٔ

پس از نصب، دیجیتال سلامت می شود گزینه در منوی تنظیمات گوشی. پریدن به آن کاربران با نمودار تجزیه چه مدت تلفن استفاده شد که در روز و که برنامه های فعال بودند که استقبال می کنند. 

در زیر نمودار که داده ها را به من مات کردن آغاز شده است. نه تنها سلامت دیجیتال پیگیری چه مدت برنامه استفاده شده است، اما همچنین نظارت چند بار کاربر است قفل این گوشی و چند اطلاعیه ها بر روی گوشی ظهور کرد.

برای من، نه روز حتی نزدیک بودن بیش از و من من پیکسل 2 خیلی بزرگ بود تقریبا 60 بار کلیک کنید و اعلان های تقریبا 900 دریافت کرده بود. در آن زمان من نوشتن این قطعه تمام شده بود، من تعداد کل آنلاک رسیده بیشتر از 70 و من اعلان ها به بیش از 1.000 jumped. بررسی اندیشه پای 9 مقاله مرتبط “/>