چگونه به یادگیری فتوشاپ

فتوشاپ است بزرگترین نام در ویرایش تصویر است، اما آن شهرت به عنوان پیچیده و دشوار است app استفاده. در حالی که آن قطعا از ویژگی های بسته بندی شده، هیچ وجه نزدیک به عنوان به از آویزان به نظر می رسد اولین مشکل است. بیایید نگاهی به چگونگی یادگیری فتوشاپ بدون گرفتن گیر علفهای هرز.

تصمیم بگیرید چه می خواهید به استفاده از فتوشاپ برای

در حالی که فتوشاپ یک برنامه واحد است، یک همه کاره است. آن است که توسط طراحان توسعه دهندگان عکاسان و تقریبا هر کس دیگری شما از فکر می کنم در زمینه بصری خلاق استفاده می شود. تعداد ابزار و امکانات فوق العاده صمیمی و دیوانه چیز ایدا است اما واقعیت این است که شما تنها نیاز به یادگیری یک زیر مجموعه از آنها برای هر وظیفه. اگر شما فقط علاقه مند در ویرایش تصاویر، می توانید مقدار بسیار عظیمی از مسائل را با مسیرهای اشکال بردار و مانند (حداقل در ابتدا) را نادیده بگیرید. اگر شما علاقه مند به طراحی، به طور مشابه، شما از هر یک از عکس چیزهای خاص لازم نیست.

که reeeally رابط کاربری پیچیده است.

هنگامی که شما در حال شروع کردن، چه می خواهید و یا نیاز به استفاده از فتوشاپ برای تصمیم می گیرید. شما همچنین باید در نظر که آیا آن واقعا برنامه شما باید به یادگیری است. جایگزین های بسیار خوبی در خارج وجود دارد وجود دارد و — به خصوص برای ویرایش تصویر — مگر اینکه شما قصد انجام برخی از پیکسل جدی هل دادن، فتوشاپ لایت روم واقع بهتر رفتن به ابزار است.

مرتبط: بهترین ارزان تر جایگزین برای فتوشاپ

اگر شما تصمیم شما قطعا می خواهید به یادگیری فتوشاپ و بدانید چگونه می خواهید به استفاده از آن سپس شیرجه بیایید اید

هر چند شما نیازی به یادگیری اصول اولیه برای همه

هر بیت از فتوشاپ، آن را به پایه در اصول اولیه است که در سراسر تقریبا استفاده هر مشترک کمک می کند. ما مجموعه هشت قسمتی است که شما را به فتوشاپ طرح برنامه و برخی از ابزار اساسی معرفی می کردم. برای CS5 سلف به برنامه خلاق ابر فعلی نوشته شده بود اما هنوز مربوط است.

آموزش چهار مهم ترین هستند، پس با آنها شروع. چهار دوم واقعا فقط شما را به ایده از برخی از راههای شما می توانید با استفاده از فتوشاپ.

پس از آن، شما باید ما شیرجه رفتن عمیق تر به لایه ها و ماسک های لایه بخوانید. بخش عظیمی از فتوشاپ، آنها از آنجا که اکثر مردم در حال حاضر واقعا پایه ویرایش در برنامه های دیگر انجام می دهد.

مرتبط با: لایه ها و ماسک در فتوشاپ چیست?

ما به شدت توصیه Deke مک کللند از Lynda.com که اگر شما را به تماشای فیلم ها ترجیح می دهند. در نحوه استفاده از فتوشاپ از دروس خود را شخصا آموخته. اگر هم تو فتوشاپ سی سی سال 2018 یک شیرجه: اصول. بیش از 16 ساعت های طولانی، هیولا است، اما آن را پوشش می دهد همه چیز شما نیاز به دانستن. حتی دو دوره پیگیری های طولانی به همان اندازه که شما را به یک استاد فتوشاپ اگر شما قرار داده اید زمان

وجود دارد فتوشاپ سی سی سال 2018 آموزشی ضروری: اصول اولیه است که کمتر از پنج ساعت طولانی، نقطه شروع خوبی نیز دارد. از آنجا که آنها به خوبی سازماندهی شده و تولید حرفه ای ما واقعا دوست دارم دوره های Lynda است. بنابراین شما می توانید آنها را امتحان برای خودتان یک ماه رایگان برای شما.

هنگامی که شما یک دسته مبانی رو یادگیری به استفاده از فتوشاپ برای ویرایش تصویر

، آن زمان برای شروع حفاری را به جزئیات آنچه می خواهید به یادگیری است. اگر شما علاقه مند به عکاسی، شروع با راهنمای من در مورد چگونگی بهبود تقریبا هر عکس دیجیتال. این آموزش شما را از طریق گردش کامل است که من به طور منظم استفاده هنگام ویرایش تصاویر من طول می کشد.

مرتبط با: چگونه به بهبود (تقريباً) هر عکس دیجیتال، بدون خودرو-افزایش

شما همچنین نیاز به یادگیری چگونگی استفاده از لایه تنظیم و بویژه چگونگی استفاده از منحنی در لایه های تنظیم. آنها ابزار شما بیشتر به طور منظم به ویرایش تصاویر خود استفاده کنید.

گام بعدی این است که برای انتخاب چند چیز که می خواهید به تصاویر شما و نحوه استفاده از ابزار مناسب برای این کار است. اتمام برخی یا همه:

هر یک از این مقالات را پوشش می دهد که چگونه به انجام کار تک. اگر شما نمی توانید آنچه شما می خواهید برای انجام کار در سایت ما، شما یا گوگل و یا یوتیوب نگاری، جستجو کنید.

بیش از در لیندا، من چک کردن کریس Orwig 2017 CC فتوشاپ برای عکاسان توصیه. او بیشتر از نیاز عکاسان تکنیک های رایج را پوشش می دهد.

اگر شما علاقه مند به طراحی و یا هنر دیجیتال از عکاسی، شما اولین گام برای یادگیری تفاوت پیکسل با بردار و سپس به استاد قلم ابزار یادگیری باید یادگیری به استفاده از فتوشاپ برای کارهای طراحی

. آنها در هسته اصلی بسیاری از کارهای طراحی.

مرتبط با: نحوه استفاده و استاد معروف دشوار قلم ابزار در فتوشاپ

ما در واقع بسیاری از پوشش فتوشاپ است که به طور خاص بر کار طراحی اینجا که چگونه به گیک (اکثر ما فتوشاپ نویسندگان از عکاسی آمده ندارد پس زمینه)، بنابراین ما قصد داریم به Lynda.com نگاه دوباره.

آموزش فتوشاپ سی سی سال 2018 ضروری: طراحی پی آموزش ضروری: اصول البته در توصیه می شود قبل از آن. بسیاری از ابزار طراحی محور اصلی معرفی و نشان می دهد که چگونه آنها را به گردش کار مناسب.

برای رفتن بیشتر، من یک فن بزرگ از نایجل فرانسوی. او یک بار از دوره های مختلف همه چیز از بافت به نوع پوشش. کار را از طریق چند دوره های خود را گرفتن که علاقه خود را و شما تنظیم کنید.


پس شما گذشته اصول یادگیری فتوشاپ بسیار آسان تر می شود. از آنجا که ابزار و فتوشاپ چگونه روش به طور کلی چیزهایی که درک شما می توانید به سرعت شناسایی چه تکنیک های فاقد و آنها را انتخاب کنید از چند فیلم YouTube یا دوره های Lynda. اخذ به آن نقطه ای که کار طول می کشد اما این راهنما را دنبال کنید و شما را مدیریت کنید.

مرتبط با: است فتوشاپ ارزش پول?