چگونه به دریافت اشتراک گوگل در پرتاب نوا

یکی از بهترین ویژگی های پرتابی سهام گوگل دسترسی سریع به اشتراک گوگل است. این گوگل هم اکنون پرتاب شروع و در ادامه در پرتاب پیکسل — اما شما به راحتی آن را پرتاب نوا بیش از حد را اضافه کنید.

اشتراک گوگل است که عمر آن به عنوان گوگل اکنون بسیاری از ماه پیش آغاز شده، یک راه سریع برای دسترسی به داستان است که گوگل فکر می کند به شما درخواست تجدید نظر است. شما می توانید سفارشی محتوای آن مربوط به منافع خود باقی می ماند و گوگل را به بقیه انجام دهید. هنگامی که زمان واقعا آن را راه اندازی گرفته می شده است یک راه عالی برای دریافت اخبار شما در مورد مراقبت به سرعت.

در گوگل هم اکنون پرتاب و پرتاب پیکسل، شما به سرعت اشتراک گوگل توسط صفحه نمایش عکس کنید می توانید دسترسی. در پرتاب سوم شخص، با این حال، این ممکن نیست. همین دلیل است که نرم افزار همراه برای پرتاب نوا ساخته شده است این ویژگی را فعال کنید.

نرم افزار جدید گوگل همراه نام درستی نیست دقیقا چه نام را نشان می دهد: می افزاید: صفحه گوگل فید دو پرتاب نوا. این راه بسیار خوبی برای قابلیت های مانند پیکسل از پرتاب مسلما بهتر است. تنها یک گرفتن وجود دارد: بنابراین شما به sideload آن همراه Google می تواند به بازی بزرگ (بیشتر در مورد که در فقط کمی)، آپلود می شود. اگر آشنایی با که آغازگر ما بررسی کنید. این باید به شما همه چیز شما باید بدانید که بگویم.

مرتبط با: چگونه Sideload برنامه های آندروید

نصب نوا همراه گوگل

با توجه به قوانین بازی گوگل, گوگل نوا همراه در بازی بزرگ مجاز نمی باشد. زیرا برنامه سرویس گیرنده debuggable (لازم است راه حلی برای اینکه این کار در وهله اول)، توضیح کوتاه است بنابراین قابل انتشار در بازی بزرگ. همین دلیل است که شما به sideload آن.

به عنوان برجسته در بالا، شما نیاز به فعال کردن sideloading قبل از نصب نرم افزار. در نان بادامی (اندیشه 7. x) و در زیر, شما می توانید این را در تنظیمات پیدا > امنیت > منابع نامعلوم. در Oreo (اندیشه 8. x)، sideloading است فعال صورت در هر app، بنابراین شما نیاز به تنظیمات پرش > برنامه های > مرورگر شما > پیشرفته > نصب برنامه های ناشناخته. اگر شما هر گونه مسائل ما اینجا راهنمای مفصل است که باید قادر به آن روشن است.

چپ: نان بادامی اندیشه در کهکشان S8; راست: Oreo در S9 کهکشان

هنگامی که فعال باشد، شما نیاز به گرفتن جدید گوگل APK همراه از آینه APK. شما احتمالا هشدار که این نوع پرونده می تواند به دستگاه شما آسیب می کنید — اگر که نشان می دهد تا، فقط دکمه “OK” را ضربه بزنید. این نرم افزار قابل اعتماد از منبع قابل اعتماد است.

با فایل دانلود شده، جلو و پایین سایه اطلاع رسانی و آن را به از دست دادن راه اندازی نصب. از دست دادن “نصب” را فشار دهید و اجازه انجام آن چیز آن.

هنگامی که آن به پایان رسید, دکمه “انجام شد” را ضربه بزنید. در حال حاضر، سر به صفحه اصلی و کش رفتن بیش از صفحه نمایش عکس به. شما ممکن است نیاز به اعطای اجازه app برای صرفه جویی در برنامه فعالیت های اینجا — فقط شیر “به نوبه خود در” را که اتفاق می افتد.

همه به آن وجود دارد–اشتراک گوگل در حال حاضر بخشی از نوا است. زیبا.

میانبرها، به سفارشی کردن یا غیرفعال کردن اشتراک ادغام گوگل

وجود دارد بسیاری از گزینه های سفارشی ساخته شده را به طور مستقیم به پرتاب نمی شوند اما چند ترفند وجود دارد. پرش به منوی تنظیمات نوا را و سپس گزینه “یکپارچگی” را ضربه بزنید.

هستند چند اول تنظیمات در صفحه یکپارچگی برای صفحه گوگل فید (آن است به نام گوگل اکنون در پرتاب خود را): اول تبدیل را قادر می سازد/پنبه آن، اجازه می دهد تا دوم شما در از لبه هر صفحه پرتاب به پرش مستقیم به خوراک خود را ضربه تند وشدید زدن ، و یکی از آخرین انیمیشن خواهی.

در نهایت، شما می توانید بررسی به روز رسانی های همراه گوگل با دکمه درست در زیر این گزینه ها. آسان peasy.


اشتراک گوگل می شود رپ بد از بسیاری از کاربران، اما صادقانه بسیار خوب هنگامی که شما نیاز به زمان برای سفارشی کردن آن. خوشبختانه, ما راهنمای در ساخت بسیاری از شما تصویر گوگل است بنابراین اگر شما پناهگاه ‘ تی در حال حاضر بررسی که، به آن کمک می کند شما به اشتراک گوگل بزرگ را.

مرتبط با: چگونه به سفارشی کردن اشتراک گوگل (و آن را واقعا مفید)