گوگل پرده برداری رسمی مجسمه پای اندیشه که کوه مشاهده HQ

 مجسمه پای اندیشه گوگل توسعه دهندگان آن

  • پس از کشف حجاب اندیشه 9.0 پای دیروز، گوگل پرده برداری مجسمه پای مضمون در مقر این شرکت.
  • درست مثل با مجسمه نان بادامی سال این مجسمه ایستاده bugdroid در کنار پای شامل.
  • در حال حاضر زمان برای شروع سرمایه گذاری قماری در مورد نام س آندروید است.

بر خلاف سال گذشته گوگل یک رویداد به نام پرويز اندیشه میزبان نیست بود در عوض، شرکت اندیشه 9.0 پای را از طریق یک پست وبلاگ اعلام انتخاب کرد. اما در مد معمولی گوگل، جستجو غول روز کشف مجسمه پای اندیشه بزرگ است که در ورودی به دفتر مرکزی این شرکت مشاهده کوهستان نشستن به پایان رسید.

در سال گذشته، گوگل با مجسمه ساز خود را به ایجاد لذت و مجسمه های منحصر به فرد است که bugdroid و درمان آن سال خوشمزه گنجانیده کار کرده است. آن را به عنوان تنها ایستاده bugdroid تکان دادن کنار چه رسد به پای گیلاس این سال هر چند، این رقم حفاری است.

این نیست که اولین بار که یکی از تزئینات چمن گوگل کمتر از هیبت الهام بخش بود. دو سال پیش، مجسمه برای نان بادامی اندیشه ایستاده bugdroid بالای چند تکه از آب نبات بود. متاسفانه، هر سال می تواند برنده.

خوشبختانه با اندیشه است که پای 9.0 پایدار اول ساخت سیستم عامل کردن صاحبان پیکسل و تلفن های ضروری در حال حاضر دو نورد. تغییرات در اندیشه عبارتند از: ویژگی باتری تطبیقی، گزینه ناوبری مبتنی بر حرکت های جدید موضوع مواد جدید در تنظیمات سریع و منوی تنظیمات عمومی و خیلی بیشتر.

حالا ما می دانیم که امسال در این نسخه از آندروید به نام پای, آن وقت به حدس و گمان درباره س آندروید موسوم است. مطمئن شوید که به سر در بیش از آن ماده و ما بهترین خود را حدس بزنید که چه درمان خوشمزه گوگل بعدی ممکن است استفاده کنید.