ManageEngine–آسان برای استفاده فناوری اطلاعات مدیریت

در گذشته، مدیریت فناوری اطلاعات مردم فضای گران و دست و پا گیر و پیچیده فن آوری که تنها در دسترس دو بسیار شرکت های بزرگ است.  راج Sabhlok رئیس جمهور ManageEngine مورد توسعه آسان به استفاده از آن مذاکرات به فن آوری های مدیریت برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در محیط کسب و کار به طور فزاینده ای فن آوری.

ما درباره ManageEngine تاریخچه شرکت و عملکرد آن.

ManageEngine در سال 2002 تاسیس شد و در بخش IT شرکت ZOHO است. بازگشت در سال 2002 وجود بودند فقط تعداد انگشت شماری از این شرکت های مدیریت نرم افزاری است که در درجه اول هدف بزرگ شرکت های فورچون 500 و ارائه پیچیده، گران راه حل هایی که مورد نیاز بزرگ و پیچیده آن تیم پیاده سازی. ما این فرصت را به ارائه راه حل برای هزاران شرکت کوچک و متوسط است که با استفاده از تکنولوژی برای کسب و کار خود ، از جمله در حال اجرا خود را سرور برنامه و مانند آن اما در عظیم را نمی دیدم راه حل در بازار است.

ManageEngine امروز محصولات بیش از 90 و ابزار رایگان برای سازمان هر اندازه به مدیریت خود را.

چگونه در این شرکت و گرفتید؟

من همیشه درگیر در عرصه مدیریت فناوری اطلاعات و نرم افزار بوده است. در ابتدا، در که عملیات سانتا کروز ساخته شده است که کار و توزیع یونیکس. پس از حدود هفت سال که عملیات سانتا کروز در باشگاه نرم افزار که در استراتژی سرقت رفت و بسیاری از کار با ادغام و حصول (M & A). آنجا، در شناخت حاصل چالش های مرتبط با م & A و در واقع کاملا مفهوم خاموش شد. دیدم که چند معاملات واقعا به خوبی توسعه یافته و چاه synergized.  در نهایت، در سال 2007، مدیر عامل ZOHO را دعوت به آمدن و پیوستن به بخش مدیریت و من که از زمان متمرکز شده است.

این مدیریت است بسیار گسترده در زمینه آنچه ManageEngine ایستادگی می کند؟

آنچه ما را در تمرکز راه تفکر مدیریت فناوری اطلاعات در حال تغییر است. به جای سیستم های سنگین، پیچیده است که نیاز به تمام تیم های نمایندگی را به مانیتور و اجرای ما فلسفه ساختن تکنولوژی است که قابل دسترس و آسان برای استفاده از شده است. سخت است تصور کنید در حال حاضر است، اما برخی از این سیستم بزرگتر نیاز به اختصاص داده شده، کنسول های مستقل به اجرا و است که نه تنها امکان پذیر برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط.

ما نیز شد یکی از اول مدیریت شرکت هایی که ارائه محاکمه دانلود . از لحاظ تاریخی، فناوری اطلاعات مدیریت با گروهی از کارشناسان ushered شد و آنها به ندرت می خواهم اجازه دهید شما محصول را لمس کنید.  به عنوان راه اندازی مکان های فیزیکی و مردم به دنبال آن مدل بمانید٬-و نه ما را در آن مدل اعتقاد ندارند.

چه محصولات و خدمات ManageEngine مشتریان دو ارائه می نماید؟

اولین محصول ما است شبکه ابزار مانیتورینگ OpManager ، که امروز در دسترس است. از آنجا ما به توسعه سرویس میز به همراه, که نقطه همکاری برای تمام چیزهایی که به آن و که ضربه عظیم برای ما شد. که ManageEngine بر روی نقشه قرار داده و از آنجا به ما نمونه کارها فناوری اطلاعات راه حل جامع از جمله ساخت رفتیم:

  • آن نقطه پایان راهکارهای مدیریت دایرکتوری فعال
  • عملیات مدیریت
  • امنیت فناوری اطلاعات [19659014] آن تجزیه و تحلیل

صحبت شما در مورد چگونه ManageEngine فراهم می کند راه حل برای شرکت های کوچک تر-برخی از مشتریان خود را به کوچک چگونه هستند؟

ما طیف مشتریان از شرکتهای فورچون 500 با هزاران کارمند به کسب و کارهای کوچک با چند صد کارمندان -300-500 است کسب و کار کوچک در دنیای مدیریت فناوری اطلاعات. اگر شما کوچکتر از آن سپس بخش IT یا زیرساخت است که نیاز به آن نداشته باشید ممکن است.

تا کنون به بخش دولتی جرأت داشته است؟

ما است تعداد مشتریان دولتی است که تکنولوژی ، در اینجا در ایالات متحده از جمله اتخاذ کرده اند.

چیزهایی هستند هنوز هم به سرعت در حال تغییر در دنیای فناوری چه چالش های جدید امنیتی و یا خدمات خودکار-چگونه می ManageEngine حفظ مزیت رقابتی خود?

اساسا، ما يك شركت است. بسیاری از شرکت های مدیریت توسعه آن راه حل است، اما ما واقع توسعه راه حل مشکلات خود یا نیاز، آنها را داخل test و، خدمات مفید برای بازار گسترده تر را فراهم می کند که گاه به آن توسعه. و ما می توانیم این را به خاطر خودمان ManageEngine هم زیرساخت های مهم و خواهر ما انجام شركت Zoho.com-که شامل هشت اطلاعات مراکز سرویس دهی 35 میلیون کاربر . فراهم می کند که محیط بزرگ برای ما به یادگیری و فن آوری های جدید test. بسیاری از محصولات ما را از طریق این سیستم آمده است و کمک می کند تا ما حفظ اتصال به آنچه دیگران هم نیاز دارید.