MFG4 AiAiAi تیامای-2 بررسی و رتبه بندی و هر چیز دیگری شما باید بدانید

نسخه بیشتر در عمق این مقاله ابتدا در خواهر ما سایت SoundGuys. com

ظاهر با MFG4 تیامای-2، AiAiAi منتشر شده مجموعه اول USB نوع C هدفون که در واقع کار خوبی. آن را تعجب آور نیست 2 پیکسل ditched جک هدفون چقدر بد این دسته بوده است — آن ستيزه جويان فلسطينی را تا کنون بوده است.

MFG4 AiAiAi تیامای 2 برای چه کسانی هستند؟

  • کاربران فعلی گوشی ها توانایی گوش دادن به موسیقی بدون دانگل اختصاصی سپاسگذار خواهند بود.
  • اگر شما استفاده از هدفون خود را با لپ تاپ شما صاحبان لپ تاپ با نام تجاری جدید قادر به استفاده از اینها بدون سر و صدا و یا برنامه ها خواهد بود.
  • Tinkerers قابلیت مبادله کردن قطعات و آزمایش با هدفون عشق.

MFG4 AiAiAi تیامای-2 چیست؟

، MFG4 AiAiAi تیامای 2 مجموعه اول ساخته شده برای گوگل از هدفون USB نوع C در تاریخ گوش است. آنها ادغام قابل تعویض قطعات مجموعه AiAiAi تیامای-2، متشکل از پیشانی بند استاندارد واحد بلندگو S01 E01 earpads و C60 USB نوع C دو 3.5 میلی متر کابل. اگر می خواهید برای اضافه کردن و یا تعویض کردن قطعات این هدفون که اینها کاملا مدولار طراحی شده توسط شما بدون فکر دوم انجام دهد.

 عکس نمایش MFG4 AiAiAi تیامای 2 گرفته کاملا از هم جدا.

شما کاملا از هم جدا تیامای-2 MFG4 و مبادله کردن قطعات در هوی و هوس را می توانید.

اگر شما با هر بخشی از هدفون ناراضی هستید — و یا فقط یک کمی خشن با وسایل جانبی خود را–شما می توانید تعمیر و یا تعویض هر یک از اجزای بدون از دست دادن کل واحد. است که بسیار باور نکردنی مقدار سمت راست وجود دارد با توجه به زمانی که می شکند گروه یا کابل اکثر هدفون سطل آشغال هستند. این به خصوص خوب است چون بدنه از پلاستیک ارزان ساخته می شوند، بنابراین آنها نمی ممکن است بسیاری از tumbles قبل از دادن به روح.

با ارائه DAC در کابل، هدفون لازم نیست چیزی جز پورت USB نوع C استاندارد به برق وصل کردن به. بنابراین شما در تعجب احمق بسته به دستگاه، ممکن است البته این همیشه یک معامله در دستگاه های نیست — از گسل از هدفون. با این حال، اگر شما استفاده از هدفون با گوشی های هوشمند مدرن که پردازش صوتی دیجیتال درمان است. تنها تعداد بسیار کمی از هدفون که با استفاده از استاندارد USB نوع C جدید وجود دارد و به عنوان “دوست” قوطی هیچ کدام واقعا واجد شرایط.

 عکس از لیوان گوش در MFG4 AiAiAi تیامای-2.

مطمئن باشید برای دریافت مناسب به عنوان گروه سفت و سخت و طراحی در گوش دشوار است برای گرفتن حق است.

راه اندازی سهام نیست دقیقا به من keyed، به عنوان فن هدفون بار گوش در تمام من نیست. با این حال، اینها مناسب و معقول برای چه هستند. پارچه پارچه جرقه بزند به فنجان گوش و برای تمیز کردن آسان می تواند برداشته شود. علاوه بر این گروه سازگار (اما نه مسحور کننده) نیروی بستن به نگه داشتن این چیزها در سر خود را فراهم می کند. من اما مانند هر مجموعه بار گوش هدفون که از فرد به فرد متفاوت ناراحت کننده پس از یک ساعت و نیم شما ممکن است. آنها کمی در سمت سنگین در مقایسه با مدل های مانند JLab عقب بی سیم یکپارچهسازی با سیستمعامل.

چگونه وصل کابل

 عکس MFG4 AiAiAi تیامای 2 پلاگین های آنالوگ استفاده می شود به رابط با هدفون.

کابل USB نوع C AiAiAi را در پلاگین مرد استاندارد 3.5 میلیمتری برای ارسال سیگنال آنالوگ در هدفون خاتمه می یابد.

گله کردن من بزرگترین با 2 AiAiAi تیامای اتصالات 3.5 mm خود را است. در حالی که آنها وجود دارد، در loathe سیستم اختصاصی از چرخاندن و قفل کردن اتصالات به جای جلوگیری از استفاده از قطعات عمومی من چیزی باید شکستن. قادر به اتصال کابل به هدفون خود را به دلیل یک چیز کوچک پلاستیکی شکستن شکست کل هدف از داشتن کابل قابل انتقال بودن، بنابراین بیشتر از کمی نا امید است.

چگونه می توانم MFG4 AiAiAi تیامای 2 صدا?

هدفون در گوش محبوب هستند چرا که آنها معمولا خیلی راحت است ولي با اشکالات خود ذاتی به طراحی است — یعنی، آنها نه که خوب منزوی. هنگامی که همه چیز کامل است، در حالی که AiAiAi تیامای 2 MFG4 بزرگ صدا همیشه ممکن است به نتیجه آن نیست. اگر شما موفق به دریافت مناسب کامل صدای هدفون خیلی خوب است، با تنها چند foibles. بدون پاییز یادداشت بیش 10dB زیر دیگران، که شگفت آور مناسب و معقول برای هر مجموعه از هدفون. این به شما اجازه می دهد برخی از عرض دو اکولایزر خود آهنگ و مخلوط راه آنها بودند در نظر گرفته شده به صدا را بشنود.

من طرفدار تملق گفتن (همه قدرت همان یادداشت) انواع پاسخ فرکانس اما bassheads ممکن است بخواهید سعی کنید یکی از ماژول های دیگر هدفون AiAiAi ارائه می دهد برای تیامای 2. حرکت صعودی به پاسخ تخت وضوح است. می توانید به راحتی از چیزهایی شما ممکن است از دست رفته در مخلوط خود آهنگ گوش — که بزرگ است به علاوه اگر شما یک طرفدار قدیمی تر استفاده از آهنگ هستم را دوست دارم. شما در واقع برای شنیدن باس و کمترین octaves پیانو در بری سفید هرگز هرگز به داد بله تا قادر خواهید بود.

Mids را مشاهده کنید تا کنون-تا-اندکی تاکید ها دیگر اما این واقعا چیز بدی نیست. کم پانچ دو آواز ویژگی های مهم را به خود فرو بردن اضافه می کند. زبان “خاموش” و یا عجیب است اگر شما نمی توانید ضربه اولیه plosive مثلا گوش صدا. پاسخ مانند تیامای 2 مخلوط خوبی به آواز سنگین بسیار شبیه مادر MP3 کادمیم: غذاخوری تام توسط سوزان وگا.

باید به شما خرید MFG4 AiAiAi تیامای-2

اگر شما در موقعیت که در آن صوتی USB نوع C بهتر از بلوتوث این هدفون را در حال حاضر. آنها شگفت انگیز نیست آنها 150 دلار هزینه و آنها هر ویژگی های قاتل را ارائه نمی دهد. با این حال، خوب کار می کنند — بدون app — در آندروید و ویندوز. که به اندازه کافی به بالای پشته USB نوع C برای 2018 است.

 عکس نمایش داخل گریه های MFG4 AiAiAi تیامای 2.

زیر همه چیز دیگری، هدفون هنوز قوطی پلاستیکی کاملا استاندارد هستند.

با این حال، آنها بهتر است از هدفون دیگری در همان قیمت نیست. آنها کاملا مخاطبان خود است، اما برای زیر $100 شما می توانید برخی از گزینه های مناسب و معقول لعنت. USB نوع C ممکن است به ارائه محصول صوتی قاتل هنوز اما تیامای 2 کافی برای توجیه مرگ جک هدفون نیست.

افشای سهامداران: ما جبران ارتباط با شما خرید محصولات از طریق لینک در این صفحه دریافت خواهید کرد. غرامت دریافت کرد و هرگز محتوای موضوعات یا پست های ساخته شده در این وبلاگ تاثیر بگذارد. افشای سیاست ما برای جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.