503 خدمات در دسترس خطا (و چگونه می توان آن را تعمیر) چیست؟

خطا 503 خدمات در دسترس به اتفاق می افتد که سرور «موقتا قادر به عمل درخواست است که از آن ساخته شده است. تقریبا همیشه خطا در وب سایت خود را و هیچ چیز شما می توانید در مورد آن انجام دهد اما بعدا دوباره امتحان کنید وجود دارد. با این حال، چند چیز سریع شما می توانید در پایان خود را امتحان کنید وجود دارد.

خطا 503 خدمات در دسترس است؟

خطا 503 خدمات در دسترس نشان می دهد که سرور است «موقتا قادر به درخواست. که می تواند سرویس دهنده وب می خواهید از آن دسترسی به طور مستقیم و یا سرور های دیگری است که سرور وب به نوبه خود به آن دسترسی داشته است. آن خطا 503 نامیده می شود زیرا که کد وضعیت HTTP که به سرور وب استفاده می کند به تعریف این نوع از خطا است. خطا می تواند برای چند دلیل رخ می دهد اما به دو دلیل شایع ترین هستند که سرور با درخواست ضعف یا نگهداری داشتن انجام شده بر روی آن.

خطا 503 500 خطای داخلی سرویس دهنده است. 500 خطای رخ می دهد که چیزی است سرور در جلوگیری از از دست زدن به درخواست شما در حالی که خطا 503 واقع به معنی سرور خوب است — آن را قادر به پردازش درخواست شما و خطا 503 طراحی بازگشت است.

درست مثل با اشتباهات دیگر مثل این طراحان وب سایت می توانید سفارشی چگونه می رسد خطا 503. بنابراین، شما ممکن است متفاوت دنبال 503 صفحه در وب سایت های مختلف ببینید. وب سایت ها نیز نام های متفاوتی برای این خطا استفاده ممکن است. به عنوان مثال، شما ممکن است چیزهایی مانند را ببینید:

  • Http/1.1 خدمات موجود
  • خطا 503
  • 503 خدمات «موقتا موجود
  • [سرویسموجود
  • اشکال غیر قابل دسترسی-DNS در سرویس
  • HTTP خطا 503 503 19659007] HTTP 503
  • خطا 503 خدمات غیر قابل دسترسی

مهم چیزی به خاطر داشته باشید که خطا 503 خطا سمت سرور است. این بدان معناست که مشکل با وب سایت شما در حال تلاش برای دسترسی و نه با کامپیوتر شما وجود دارد. که خوب و خبر بد است. این خبر خوبی است زیرا هیچ مشکلی با رایانه و خبر بد از آنجا که معمولا هیچ چیزی وجود ندارد شما می توانید برای حل مشکل خود را از پایان وجود دارد.

با این حال، چند چیز سریع شما می توانید سعی کنید اینجا.

تازه کردن صفحه

همانطور که اشاره شد، نشان دهنده خطا 503 مشکل موقتی و گاهی اوقات این مشکل بسیار موقتی است. یک سایت با ترافیک، به عنوان مثال غرق شدن ممکن است. بنابراین، تازه کردن صفحه همیشه ارزش شات است. اکثر مرورگرها با استفاده از کلید F5 تازه کردن و همچنین ارائه یک دکمه تازه کردن در جایی در نوار آدرس. این مشکل را حل نمی کند اغلب اما طول می کشد فقط دوم را امتحان کنید.

 تازه-صفحه

هشدار: حتما باید به توجه اضافی اگر خطا رخ می دهد در حالی که شما در حال ساخت پرداخت. تازه کردن صفحه ممکن است شما دو بار به اتهام، پس نگه داشتن چشم را برای آن.

بررسی کنید اگر سایت است را برای دیگر مردم

هر زمان که شما موفق به رسیدن به یک سایت (به هر دلیل)، شما نیز اگر فقط شما که داشتن مشکل اتصال و یا اگر دیگران همان دچار كنيد. بسیاری از ابزارهای خارج وجود دارد برای این وجود دارد اما مورد علاقه ما isitdownrightnow.com و downforeveryoneorjustme.com هستند. هر دو تقریبا همان کار است. پلاگین در URL که می خواهید برای بررسی و شما نتیجه این را دریافت کنید.

اگر شما گزارش سایت پایین است برای هر کس، وجود ندارد بسیار شما می توانید انجام دهید اما بعدا مجددا امتحان نمایید. اگر این گزارش نشان می دهد که سایت است و سپس مشکل ممکن است در پایان خود را. بسیار عجیب و غریب این مورد با خطا 503 است اما ممکن است و شما می توانید سعی کنید برخی از چیزهایی که ما در آینده چند بخش است.

راه اندازی مجدد دستگاه شما

بنابراین، شما در سایت چک کردن ابزار مورد استفاده و مصمم که سایت فقط برای شما است. و مرورگر دیگری تست شده و مشکل مشابه دارد. این به شما می گوید مشکل احتمال دارد چیزی در پایان خود را، اما مرورگر شما ندارد.

ممکن است برخی از مسائل عجیب و غریب، موقت با رایانه و یا تجهیزات شبکه خود را (Wi-Fi، روتر، مودم، و غیره) وجود دارد است. راه اندازی مجدد ساده از رایانه و دستگاه های شبکه خود را ممکن است کمک به رفع مشکل.

احتمال دیگر این است که خطا توسط شماره دی ان اس اما در سرور دی ان اس به جای رایانه ایجاد می شود. در این مورد، شما تغییر دی ان اس سرور و دیدن می توانید امتحان کنید که آیا مشکل حل می شود.

تماس با وب سایت

یکی دیگر از گزینه این است که صاحب وب سایت به طور مستقیم تماس بگیرید. اطلاعات تماس خود را در وب سایت جستجو کنید و آنها را مورد صفحه در سوال تماس بگیرید. اگر هیچ فرم تماس، شما می توانید سعی کنید و رسیدن به وب سایت در رسانه های اجتماعی خود را.

تصویر های اعتباری: Micha و Shutterstock