چهارم مه 8 نوع ورودی

 بیرون درز تصاویر Xiaomi مه 8 وجود دارد نشان می دهد Xiaomi Mi نشت 8 x x آبی روشن و آبی فلزی

  • گوشی Xiaomi اعلام نشده است شده خال خال آنلاین، در حال حاضر اعتقاد بر این برای بخشی از سری مه 8.
  • مه 8 x، به عنوان آن است به آن اشاره است گفت به چیپست گل میمون و 710 در نمایش اسکنر اثر انگشت.
  • کمی دیگر درباره دستگاه شایعه شناخته شده است، اما آن بسیار مشترک design-wise با نسخه اکسپلورر 8 Mi سهام.

تلفن Xiaomi ناشناخته، در حال حاضر به این باورند نوع مه 8 آنلاین خال دار شده است. کاربر Weibo عکس هایی از گوشی در وب سایت چینی اجتماعی رسانه ها صبح امروز (از طریق اهل تفریح و بازی خوانده )، با اشاره به این گوشی به عنوان ده 8 x ارسال.

Xiaomi مجموعه مه 8 خود که شامل سکته سکته 8 را ببینید 8 و سکته قلبی 8 اکسپلورر نسخه، در پایان ماه مه نشان داد اما این است که اول ما را از مدل چهارم بالقوه شنیده ام. شامل عکس پیش, عکس از عقب دستگاه با کم رنگ عقب نوع تخم مرغ اردک و یک فلز آبی.

مانند دوربین دو سیستم نصب شده کلاسیک پشت و سمت چپ بالای دستگاه بسیاری مشترک زیبایی با نسخه Mi اکسپلورر 8 سهام. همچنین مانند نسخه اکسپلورر فرستنده آن را با گل میمون تراشه 710 آمده و در نمایش اسکنر اثر انگشت گفته.

مه 8 استاندارد نه سکته 8 مشاهده شامل اسکن صفحه نمایش در پس از آن ممکن است که مه 8 x می باشد که در پایان حق بیمه بیشتر مقیاس. با این حال، ما نمی دانیم چه سازش (در صورت وجود) ممکن است ساخته شده است. برای متن، مه 8 فوت که یوان 2.699 (~ $395) و نسخه اکسپلورر 8 دقیقه در آن یوان 3.699 (~ $540)، بنابراین مه 8 x می تواند بالقوه مناسب جایی در میان.

این بصورتی پایدار و محکم در خاک شایعه در حال حاضر است، اما آن خواهد بود جالب است ببینید که چگونه این تبدیل کردن. در حالی که ظاهر 5 x اطراف 2017 اوت Xiaomi در حال حاضر یکی جدید X دستگاه امسال با Mi 6 x (اساس Mi A2) راه اندازی شد. 8 x اواخر این ماه ظاهر می شود؟ ما لازم نیست که به صبر برای پیدا کردن.