5 بهترین vpn ها برای Comcast Xfinity-تضمین شده به کار در سال 2018

توسط Comcast throttled بودن خسته ای؟ شما نگران نباشید که داشتن یک روتر Xfinity یعنی اطلاعات شخصی خود را در معرض است? یا، آیا شما در تعطیلات در خارج از ایالات متحده و نیاز به یک راه به گذشته geoblocks است که شما را از دسترسی Comcast Xfinity جلوگیری کنید؟
شما به جای حق می آیند!

نه تنها Comcast بدنام throttling مشتریان خود سرعت اینترنت است اما همچنین بدنام برای snooping بر روی فعالیت های آنلاین مشتریان خود است. با VPN با این حال، شما قادر به بای پس می شود هر throttling، پنهان کردن فعالیت های آنلاین خود را و حتی دسترسی Comcast در حالی که شما در خارج از ایالات متحده!

هر چند، بنابراین، به شما کمک کند ما تحقیق آزمایش های فهرست تونن بالا برای Comcast Xfinity جمع آوری همه نمی تونن به این کار می توانید.

مختصری از بهترین vpn ها برای Comcast Xfinity

1. NordVPN

با تشکر از آن آرایه ای موثر از ویژگی های امنیتی صفر سیاست ورود به سیستم و شبکه سرور غول پیکر, NordVPN شما امنیت، ناشناس ماندن و دسترسی به سرعت بالا بدون محدودیت می دهد.

2. ExpressVPN

کل کارگاههای نه با ExpressVPN کنید. با تعداد عظیم سرورهای فوق العاده سریع بهینه سازی شده برای پخش ExpressVPN است ایده آل برای مبارزه با throttling. این شبکه اختصاصی مجازی برای رفع انسداد هر وب سایت از جمله Comcast Xfinity با بیشترین امنیت و حریم خصوصی شناخته شده است.

3. [دوربینشبح

دوربین شبح نامحدود سرعت و امنیت قوی در کم هزینه ارائه می دهد. دوربین شبح این نسخهها کار در هفت دستگاه به طور همزمان، ارائه می دهد بصری ساده و کاربر پسند برنامه برای همه دستگاه ها و البته 30 روزه برگشت پول ضمانت.

4. IPVanish

این VPN شناخته شده فراهم می کند شما دقیقا چه نیاز: تعداد زیادی سرور رمزگذاری قوی، حفظ حریم خصوصی عالی و تا 10 اتصالات در هر حساب. خوب اگر می خواهید دسترسی Comcast Xfinity در دستگاه کدی این شبکه اختصاصی مجازی کار می کند.

5. PrivateVPN

با وجود ارائه دهنده کوچک PrivateVPN سرعت عالی امنیت و کارایی پشته بدون اغراق را ارائه می دهد. این VPN غلبه geoblocks و قادر به دسترسی به سرویس های محبوب دیگر نیز از جمله iPlayer Netflix و Hulu و پراکسی می تواند. ایده آل برای افراد در بودجه کم است.

Comcast Xfinity

Comcast Xfinity گاهی throttles سرعت اینترنت و نظارت بر فعالیت های آنلاین کاربران آن چه شما در VPN باید به دنبال. بنابراین اگر شما در سفر و می خواهید دسترسی به آن از خارج از کشور شما در حال رفتن به نیاز به VPN علاوه بر این، این تنها در ایالات متحده، در دسترس است.

هنگام انتخاب مناسب برای Comcast Xfinity وجود دارد چند که ویژگی های شما باید به خاطر داشته باشید: نامحدود پهنای باند و سرعت بالا

  1. : که آیا جریان داریم یا در تلاش برای به دست آوردن سرعت اینترنت سریع تر شما می خواهید یک شبکه اختصاصی مجازی با قصد نامحدود پهنای باند و سرعت. پول خود را در شبکه اختصاصی مجازی است که مخالف انجام هدر ندهید.
  2. ویژگی های امنیتی پیشرفته: اگر می خواهید برای اقامت آنلاین ناشناس و پنهان کردن فعالیت های آنلاین خود را از Comcast (که شهرت برای نشت اطلاعات شخصی)، شما نیاز به VPN با ویژگی های امنیتی و رمزنگاری قوی.
  3. سرور آمریکا: چون Comcast Xfinity است جغرافیایی محدود به بینندگان ایالات متحده تنها; شما نیاز به VPN قابل اعتماد با چند سرور در ایالات متحده.

همانطور که می بینید، چیدن VPN درست است که شامل همه این ویژگی می تواند برای پیدا کردن اما ما شما را نجات داد همه مشکل. نگاهی به ما بالا انتخاب VPN را برای Comcast Xfinity.

بهترین vpn ها برای Comcast Xfinity

  • بیش از 1.800 سرور برای پخش در بازپرداخت یک ماه ایالات متحده
  • صفر ورود سیاست
  • رمزنگاری قوی و قابلیت بسته بندی شده Loaded

با ویژگی های قابل توجه از امنیت به جریان, است جای تعجب نیست که NordVPN جمعیت مورد علاقه و در بالای لیست ما است. شما در مورد حریم خصوصی شما را نگران نباید هم NordVPN نیست حفظ سیاهههای مربوط در تمام.

با گارانتی برگشت پول 30-روز ، رمزگذاری محکم، صفر سیاهههای مربوط، برنامه های براق برای همه دستگاه ها، اتصالات همزمان شش و حمایت کافی، NordVPN قطعا ارزش شات است.

 expressvpndevices2 e1512565397277

  • از شبکه های بزرگ از سرورهای 28 سرور DNS ایالات متحده
  • IPv6 و WebRTC نشت حفاظت
  • کشتن سوئیچ
  • هیچ سیاهههای مربوط نگهداری اساس

در جزایر بکر انگلستان از جمله ExpressVPN ثابت شده است که در بسیاری از موارد آن است که محکم و قابل اطمینان شبکه اختصاصی مجازی . ویژگی های امنیتی پیشرفته آن به راحتی آن یکی از vpn ها بالا در میان همسالان خود قرار گرفت.

ExpressVPN همیشه مشتاق در حفظ حریم خصوصی آنلاین شما از طریق مجموعه ای از ویژگی های امنیتی از جمله کشتن سوئیچ “شبکه قفل” است بدون سیاهههای مربوط به کاربر نگهداری می شوند و دی ان اس، IPv6 و همچنین WebRTC نشت حفاظت است. به عبارت دیگر، اطلاعات آنلاین شما است به طور کامل با این شبکه اختصاصی مجازی امن.

ExpressVPN برای شبکه خود را با امنیت پیشرفته و سطح رمزگذاری ذوق شناخته شده است. علاوه بر این، ExpressVPN معروف برای داشتن سرعت بالا و رفع انسداد هر وب سایت و جریان خدمات است. جای تعجب نیست که محبوب در میان میلیون ها کاربر است. دوربین شبح

 دستگاه های مختلف

  • سرور 430 در DNS ایالات متحده
  • نشت حفاظت
  • 30 روزه برگشت پول ضمانت
  • تا 7 ارتباط همزمان

در رومانی مستقر می دهد دوربین شبح مزیت برای حفظ حریم خصوصی. از آنجا که بخشی از چشم پنج نیست، شما که اطلاعات شما است می توانید مطمئن باشید همیشه امن.

دوربین شبح در پروفایل شما آنچه شما می خواهید برای کار با VPN خود را بدون دست زدن به هر گونه تنظیمات انتخاب اجازه. به علاوه، واژهنامه بصری یک انتخاب عالی برای کسانی که بدون VPN تجربه زیادی را.

همانطور که برای امنیت, دوربین شبح استفاده پیشرفته 256 bit AES، بنابراین شما می توانید دانلود ، جریان و یا فهرست آنلاین بدون هیچ گونه نگرانی در مورد نگه داشتن زبانه ها شما در Comcast.

کاربران آن را دوست دارم و با خود 30 روز ضمانت برگشت پول ، هیچ دلیلی برای آن را امتحان کنید وجود دارد.

  • بیش از 470 سرورهای واقع در سراسر ایالات متحده
  • پهنای باند نامحدود و سرور تعویض
  • 7 روز برگشت پول ضمانت رمزنگاری 256 bit

ایالات متحده بر اساس IPVanish است رفتن به VPN هنگامی که شما به دنبال یک VPN امن و ویژگی های بسته بندی شده .

با تشکر از قابلیت های قابل توجه آن و ویژگی های چنین سوئیچ کشتن IPVanish محبوب در میان کاربران است.

این که آیا شما در ایالات متحده یا نه، تا Comcast Xfinity از هر کجا دسترسی داشته باشید IPVanish شما با پهنای باند نامحدود و بیش از 400 سرور در ایالات متحده ، فراهم می کند.

بهترین از همه، IPVanish برنامه های کاربر پسند برای تمام سیستم عامل های بزرگ ارائه می دهد و اجازه می دهد تا 10 اتصالات همزمان نویسی. پس شما، خانواده و دوستان خود را همه در همان زمان اتصال می تواند. دستگاه های privatevpn

  • 9 سرور در ایالات متحده
  • رمزنگاری قوی و سرعت بالا
  • 30 روز پول پشت تضمین
  • 6 اتصال همزمان

در حالی که بسیاری از سرویس دهنده را در ایالات متحده به عنوان دیگر لازم نیست Vpn ها, اما این سرویس دهنده 9 شما دسترسی به هر سایت جریان را دریافت کنید. اعتماد ما وقتی می گوییم PrivateVPN را هنوز هم ارزش آن است. این نیست فقط ما نظر بسیاری از کاربران به اشتراک گذاری آن.

نگران نباشید در مورد فعالیت های آنلاین خود را پنهان نگه داشتن و امنیت اطلاعات شخصی شما. PrivateVPN سریع در حال رشد برای حفاظت از شما در اینترنت با مجموعه امنیتی قوی تبدیل جمله کشتن و نگه داشتن لاگ های بدون اختصاص داده شده است.

شما همچنین می توانید آن را در شش دستگاه های مختلف در همان زمان استفاده و لذت بردن از جریان که سرعت بالا. علاوه بر این، PrivateVPN مشتری بسیار کارآمد فراهم می کند پشتیبانی، ، هر زمان که شما نیاز به کمک، بنابراین شما می توانید آن را دریافت کنید.

بهره برداری از خود را 30 روز گارانتی بازگشت پول و آن را امتحان کنید.

همه چیز با توجه به حساب با شبکه اختصاصی مجازی مناسب برای Comcast Xfinity شما Comcast سرعت throttling و طرح های ضد حریم خصوصی با فقط با یک کلیک ماوس می تواند غلبه بر. دریافت یک معامله خوب VPN از هر یک از ارائه دهندگان فوق و عیاشی دیده بان مورد علاقه خود را نشان می دهد در Xfinity بدون ترس!

هنوز به دنبال ارائه دهندگان بیشتر است؟ صرفه جویی در یک لحظه و چک کردن بیشتر کاربران بررسی بر روی بهترین vpn ها به طور کلی.