Fortnite برای آندروید کشتی بزرگ بازی و آن خطر امنیتی بزرگ

 fortnite اندیشه، fortnite برای پارسه اندیشه بازی اندیشه, حماسه

خارش شده اند به گرفتن دست خود را در Fortnite از زمان ساخته شده بازی پرش به iOS در آوریل. اما توسعه در حال حاضر تایید کرد که دو در واقع آن بازی، آنها باید به سرویس توزیع بازی بزرگ خارج از Google. که قصد ایجاد بسیاری از مشکلات است.

Fortnite نبرد رویال احساس بازی تبدیل شده است، ضربه سر و صدا در عمده هر پلت فرم بازی و درآمد حدود 1 میلیارد دلار با وجود مدل رایگان به بازی خود. این طوفان کامل از محبوبیت لطف مخلوط جذاب تیرانداز مرسوم مکانیک, کمیته مبارزه با سانسور است-ساختمان های سبک و چند نفره فرمت شما juor: خارج 100 نفره که در آن یکی از آخرین ایستاده برنده خواهد شد. آن رتبهٔ رقبای قبلی در ژانر “نبرد رویال” با سبک کارتونی هنر و سازگار شده دو سلاح ها و مکانیک گیم پلی مورد ضرب و شتم است. بازی غالب رسانه های اجتماعی در یوتیوب و حرکت یا کشش ناگهانی و بسیار پرطرفدار با نوجوانان و کودکان دبستانی که آن متمایل به اوایل سال جاری، لا رفتن گوگل نسخه iOS باعث وحشت کوتاه در میان معلمان و والدین است. 

 fortnite, fortnite ios, آیفون, آندروید, آندروید, fortnite

به طور خلاصه، Fortnite به سادگی بازی بزرگ لحظه ای است. یا نه آن را حفظ می تواند حرکت توپ wrecking آن هنوز دیده می شود است، اما زمانی که در نهایت در اندیشه وارد آن بلافاصله توسط میلیون ها نفر در بسیار کم خواهد شد بازی. در این پاسخ حماسه تصمیم به ارائه این بازی به عنوان دانلود مستقیم بر روی وب به جای نصب معمولی از طریق بستر های نرم افزاری گوگل بازی بزرگ یک مشکل بزرگ است. اخبار توسط حماسه مدیر عامل تیم اسوینی تایید شد و روند دانلود و نصب و راه اندازی توسط EuroGamer مورد آزمایش قرار گرفت.

آندرویید نصب می تواند یا از طریق بازی بزرگ، که اساسا همان است که اپل App فروشگاه است و مقدار زیادی ساخته شده است حفاظت و امنیت ارائه می دهد یا آنها را می توان در روند نصب بارگذاری جانبی نامیده می شود. این نصب کم و بیش همان برنامه کردن وب برای دسکتاپ ویندوز شما دانلود و نصب آن خودتان است و آن را با خطرات همان می آید. کاربران باید با احتیاط از دریافت تایید نشده از منابع ثالث می دانم. کاربران بی تجربه ویژه کودکان، نه انجام آنها باز تا تاسیسات سرکش “موضوع بدافزارها جاسوسافزار و دیگر چیزهای نامطلوب به طور کلی.

 اندیشه, امنیتی ناشناخته منابع, منابع ناشناخته اندیشه
پیش فرض نرم افزار امنیتی نصب نیاز به غیر فعال برای بازی Fortnite .

Fortnite پاسخ Epic Games بازیکنان را از طریق این فرآیند به منظور در اندیشه بازی بپرسید. برای درک آسان است: خدمات میزبانی بازی ها به صورت خود و داشتن کشتی نصب بازی بزرگ نیز کمیسیون گوگل در آن پر سود در app خرید، استراتژی کسب درآمد برای اساسا همه آزاد به بازی بازی کشتی خواهد شد. گوگل با استفاده از استاندارد صنعت برش 30% و در یک بازی است که ده ها میلیون دلار (حداقل) در اندیشه تنهایی را، قطعا به دور واسطه وسوسه انگیز است.

حماسه همان چیزی که در کامپیوتر آن که در آن برنامه نصب خود را به جای دانلود بخار بیشتر همه جا حاضر اساسا به همین دلیل استفاده می کند. Fortnite است از طریق کانال رسمی پلت فرم iOS و ایکس باکس و پلی استیشن و سوئیچ… دانلود می شود اما آن است که این سیستم عامل نیست که هیچ راه دیگری برای نرم افزار نصب — هیچ رسما شناخته شده “صفحه در حال بارگذاری” که عادی کاربران بلافاصله می توانید دسترسی. اگر حماسه اپل و مایکروسافت و سونی و نینتندو از حلقه خود سود microtransaction قطع می تواند، آن خواهد بود.

 fortnite جعلی یوتیوب fortnite، fortnite برای آندروید
حتی قبل از انتشار، اطلاعات جعلی در Fortnite برای آندروید در یوتیوب و دیگر شبکه های شایع است.

استدلال پشت این حرکت آشکار است اما تا خطر است. با بازی بزرگترین در جهان درخواست میلیونها نفر از بازیکنان به دور زدن اقدامات امنیت حیاتی به آندروید ساخته شده پتانسیل برای ابهام و سوء استفاده نامحدود است. توسعه دهندگان نرم افزارهای مخرب و نرم افزارهای جاسوسی جعلی آندروید در این هفته برای “ Fortnite ” ماه حتی پرهیاهو تبلیغات آنها را در مکان هایی مانند یوتیوب ارسال شده اند. آنها که پارسه مشتاق برای پیوستن به داشتن آی فون خود را به دوستان در بازی بزرگ را دور پرتاب احتیاط به منظور نصب نرم افزار تایید نشده و باز کردن تلفن خود را داده دو برداشت، حملات ransomware، cryptocurrency معدن و ناگوار دیگر امیدوار شیوه های. اسوینی تایید کرد که حماسه آگاه است از این مسائل در مصاحبه اش با EuroGamer، اما افتخار کاربران آندروید “آزادی برای نصب نرم افزار آنها را انتخاب کنید”، و آنها را تنها از منابع مورد اطمینان صورت هشدار داد.

مشاوره مریم که اما آن مشاوره که او آن سخت تر به دنبال ساخت است.

حماسه بزرگ بازی سیستم تایید شده sidestepping حتی بیشتر برای کاربران بی تجربه را نقطه این نسخه تقلبی از بازی هنگامی که وارد Fortnite در اندیشه مشروع را دشوار خواهد شد. با بزرگ و قابل اعتماد ظاهرا ناشر بازی آموزش بازیکنان خود را برای غیر فعال کردن منابع خارجی بررسی امنیت در گوشی خود، توزیع کنندگان بدافزار تنها مقدار بسیار کمی از تلاش برای ایجاد امنیت خود را قبلا سایه به دنبال دور زدن نگاه صرف نیاز به عنوان حماسه مشروع دستورالعمل در مورد چگونه به بازی بازی. حماسه استعاری gift-wrapping دسترسی غیرقانونی به مردم داده به هکرها و سارقان هویت پس چه زمانی که آنها را می دانیم که Fortnite بسیار محبوب در میان کودکان و فناوری است تازه کار. چند تبلیغات ارزان قول برخی از نقطه تجربه در بازی های رایگان پوسته است و همه آن را به جذب کاربران به کل جعلی در droves. اشتباه نکنید: با این تصمیم حماسه امنیت آن بازیکن برای بازی در سود بازرگانی است.

 fortnite آی فون fortnite ios, fortnite fortnite در تلفن گوگل

نمی شود کور به خطرات تاسیسات تایید نشده “موضوع. کاربران آندروید به غیر فعال کردن گزینه امنیت نسبتا شوم فقط برای نصب برنامه های خارج از بازی بزرگ، و حتی در آن، آنها از طریق فرآیند غربالگری انزوای کامل از طریق سرورهای Google که جلب اکثریت قریب به اتفاق سایر نرم افزارهای مخرب. در آخرین نسخه آندروید Oreo، ضامن “منابع نامعلوم” با هر نصب جدید تنظیم مجدد است. اما حجم خالص بارگذاری جانبی پدیده Fortnite در اندیشه ناچار خواهد شد الهام بخش به این معنی که آن را تبدیل به وکتور بسیار رایج از حمله در نیمه دوم سال جاری.

اگر شما به دنبال نظر به رویال نبرد را از طریق آندروید و به خصوص اگر شما پدر و مادر که بچه ها با بازی هستند را مراقبت بیشتری حاصل کنید که شما می توانید قربانی بازی های حماسه کوته بر عدم نگرانی نمی شوند.