آینده موتور هک خواهد کرد کارکنان موتورولا

  • با انتشار Z3 موتور، موتورولا است پر از فایل منجر به تعهد خود به مفهوم موتور وزارت دفاع.
  • با این حال، این شرکت می گوید که موتور مدها به بخشی از استراتژی خود تلفن همراه رفتن به جلو ادامه خواهد داد.
  • این شرکت همچنین گفت که 5 g موتور وزارت دفاع دیروز پرده برداری گذشته وزارت دفاع موتور نخواهد.

ساخته شده وعده روشن که موتورولا اولین مجموعه موتور مدها به توده ها آورده،: شرکت موتور مدها بیش از طول سه نسل از دستگاه های پشتیبانی.

دیروز، موتورولا Z3 موتور است که پشتیبانی از انجمن موتور و دستگاه منحصر به فرد برای حمایت از 5 گرم موتور وزارت دفاع خواهد شد راه اندازی شد. با راه اندازی این شرکت پر از فایل منجر خود سه نسل وعده.

خوشبختانه برای وزارت دفاع طرفداران در سراسر جهان، که مدها موتور تبدیل چیزی از گذشته در حال حاضر خواهد شد به این معنا نیست. با توجه به Engadget -صحبت کرد که با Gaurang Telang، مدیر محصول برای موتورولا را گل سرسبد مدها دستگاه موتور “کاملا” خواهد بخشی از استراتژی شرکت تلفن همراه رفتن به جلو.

Telang بیشتر روشن که g 5 موتور وزارت دفاع وزارت دفاع گذشته نخواهد.

Engadget ، متاسفانه، قادر به دریافت هر گونه اطلاعات قطعی در مورد انواع دیگر مدها در راه است که آنها آزاد خواهد شد یا چگونه اغلب آنها راه اندازی دریافت خواهید بود. اما هر کس در موتورولا تأیید که شرکت به انجمن اختصاص داده شده است و به مفهوم نوآورانه خود ادامه خواهد داد.

در حالی که این خبر خوب است، کمی اگهی وجود دارد. Shakil Barkat موتورولا معاونت از محصول توسعه جهانی پذیرفته است که بسیاری از چیزهایی که انجمن در حال حاضر انجام می تواند پوشش داده شده. این بدان معناست که در حالی که 5 g موتور وزارت دفاع ممکن است آخرین دفاع جدید ما را ببینید، نه ممکن است وجود دارد بسیاری از مدها که واقعا منحصر به فرد مانند g 5 وزارت دفاع.

تو چی فکر می کنی? شما فن بزرگ از صف موتور وزارت دفاع است و در نتیجه به شنیدن آنها هر نقطه در هر زمان به زودی نمی خواهید؟ یا شما نمی مراقبت برای موتور مدها ما در نظرات اطلاع دهید!

بعدی: فهرست کامل انجمن برای موتور فعلی و آینده