F کوترماهیان-سری: مروری بر فایروال و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

خط پایین

هر فروشنده NGFW ارائه می دهد ابر قوی پشتیبانی است، اما آن را منطقه ای که در آن می درخشد کوترماهیان: با supp مشخصات AWS لاجوردی ابر Google و VMware vCloud هوا، این شرکت توانایی های ابر بازار پیشرو هستند و ویژگی های شبکه اختصاصی مجازی قوی پشتیبانی دفتر توزیع USECASES.

شرکت شرح

کوترماهیان شبکه امنیت شبکه و ذخیره سازی محصولات بر اساس شبکه لوازم و خدمات ابر را فراهم می کند. پایه مشتری دهانه 150.000 سازمان در بیش از 100 کشور. مستقر در سیلیکون ولی آن بیش از 1.000 کارکنان بیش از 5.000 همکاران و دفاتر در 15 کشور است.

کوترماهیان محصول توضیحات

در میان بسیاری دیگر به عنوان یک بازیکن تو رفتگی در دیوار در Gartner سحر و جادو ربع گروهبندی شده است. کوترماهیان NextGen فایروال F-سری خانواده سخت افزار مجازی و آزمایشی لوازم طراحی شده برای محافظت از شبکه ترکیبی در دفتر مرکزی محل ابر و هر نقطه پایانی شبکه گسترده است. آن رسیدن به این با یکپارچه سازی مجموعه کامل از فن آوری های NGFW از جمله 7 لایه برنامه کنترل، جلوگیری از نفوذ، فیلتر وب، نرم افزارهای مخرب و حفاظت پیشرفته درمان (ATP)، ضد هرزنامه و کنترل دسترسی شبکه. علاوه بر این، پشته کامل قابلیت های SD شبکه گسترده است با هر دستگاه شامل: تونل VPN در سراسر چندین uplinks فیزیکی; اشتراک گذاری بر اساس عملکرد مسیریابی و لینک انتخاب بسته به وضعيت سلامت uplink; مسیریابی مبتنی بر نرم افزار؛ پروتکل شبکه اختصاصی مجازی تکنولوژی; مدیریت ترافیک. پهنای باند فشرده سازی; و ذخیره. ابر ادغام اتصال و مدیریت مرکزی به هسته محصول ساخته شده است. همچنین به چارچوب ابری آمازون AWS لاجورد مایکروسافت و گوگل پلت فرم ابر یکپارچه. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= “معماری فایروال امروز در درجه اول طراحی شده اند برای topologies شبکه های سنتی که در آن شبکه محلی محافظت به تهدید مبتنی بر اینترنت و ترافیک از مکان های کوچکتر است backhauled به یک محل مرکزی با برنامه های سازمانی در مرکز داده های مرکزی “گفت داریوش Goodall، مدیر ارشد بازاریابی که کوترماهیان محصول. “شبکه مدرن topologies توسط یک مقدار بزرگتر از مکان های سراسر جهان پراکنده SaaS بر اساس برنامه ها و پذیرش عمومی ابر سیستم عامل مشخص می شود. این تحمیل نیازهای جدید در فایروال ها.”

ویژگی های

امنیت و کارایی: بسیار خوب. آزمایشگاه NSS هدیه CloudGen F800 اثربخشی امنیت 95.4%، رتبه قوی ولی چند درصد امتیاز از رهبران. دستگاه 5.037 مگابیت در ثانیه عملکرد نیز بسیار خوب است.

ارزش: خوب است. آزمایشگاه NSS کوترماهیان 8 TCO هر Mbps حفاظت شده در وسط بسته هدیه.

پیاده سازی: تاپ . گل کوترماهیان نمرات بسیار بالا در اینجا. اگر شما باور دارید که یک کاربر پیاده سازی را به عنوان “پاپ” شرح داده شده.

مدیریت: تاپ . یک مشتری: “محصول فقط کار کند. رابط کاربری گرافیکی در سری F بهترین خوشم می آید. آن ساده تر از برنامه نویسی از ابتدا, اما نه چندان که شما قطع از جزئیات احساس dumbed.”

پشتیبانی: تاپ . هنوز بسیاری از فروشندگان می توانند مشتریان راضی در بخش پشتیبانی ادعا اما کوترماهیان را در اینجا بالا آمد. یک مشتری کوترماهیان پشتیبانی مهندسین زمان مشکل و راه حل، و حتی پیدا کردن مشکلات که مربوط به کوترماهیان گفت.

ویژگی های ابر: تاپ . در منطقه ای که در آن بسیاری از فروشندگان فایروال تاخیر کوترماهیان تلاش زیادی به حمایت از محیط های ابر قرار داده است. بخش تحویل زیر را برای جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.

 کوترماهیان فایروال بررسی

بازار و موارد استفاده از

کوترماهیان قوی در EMEA و آمریکای شمالی مرکزی و جنوبی است. تمایل مشتریان به متوسط برای شرکت های بزرگ با شبکه های گسترده جهانی پراکنده و یا کسانی که بی وقفه اتصال امن به ابر منابع نیاز. بیشتر مورد استفاده عبارتند از: شعبه دفتر اتصال با جایگزینی MPLS; امن شعبه دو ابر برک آوت اینترنت با امنیت اجرای مستقیم در شعبه; تقسیم بندی شبکه و معماری چند لایه در ابر ابر; هیبرید معماری چند لایه ابر/پیش فرض; دسترسی از راه دور به منابع ابر; اتصال متقابل ابر; پیش فرض محیط دیوار آتش; و پیش فرض شبکه داخلی تقسیم بندی.

امنیت صلاحیت

NSS آزمایشگاه گاوها اعتبار امنیتی مداوم، آزمایشگاه برنامه سالانه فایروال شرکت گواهی FIPS 140-2 بر اساس OpenSSL پرکردن کتابخانه و ماژول کرنل رمزنگاری گواهی خبره.

هوش

کوترماهیان پیشرفته تهدید حفاظت ابر خدمات با بهره گیری از ماشین تکیه و هوش و امکانات مختلف برای شناسایی نرم افزارهای مخرب بالقوه.

مدل های 19 در محل تحویل

از فرم های کوچک رومیزی گرفته تا عامل دو مرکز داده 2U 40 گیگابیت در ثانیه + لوازم خانگی. نسخه مجازی VMware، مایکروسافت بیش از حد-V و Citrix Xen و OpenXen و KVM. نسخه آزمایشی برای آمازون AWS, لاجورد مایکروسافت، گوگل GCP, OVH، ProfitBricks vCloudAir و PublicCloud.

عوامل

هیچ عوامل اجباری. برای دسترسی از راه دور آن مشتریان SSL VPN را فراهم می کند برای ویندوز, macOS, iOS, اندیشه, لینوکس و بورس. برای احراز هویت، عامل ویندوز برای نصب بر روی دامنه است.

در حالی که دستگاه بالا پایان حدود 100.000 $ قیمت گذاری

پایین ترین لوازم خانگی پایان 681 $ به علاوه پشتیبانی، قیمت است. برای پیدا کردن یک فروشنده باز تر در مورد قیمت گذاری است-شما می توانید تمام قیمت آمریکا اطلاعات بیشتر در اینجا: https://www.barracuda.com/purchase/index .

.