5 g موتور وزارت دفاع دستگاه، موتور فعلی به آینده 5 g شبکه

 تصویری از 5 گرم موتور وزارت دفاع چگونه کار می کنند ارتباط برقرار کنند.

  • موتورولا به تازگی اعلام 5 g موتور وزارت دفاع برای موتورولا Moto Z3 در ورایزون.
  • وزارت دفاع Z3 موتور برای اتصال به آینده ورایزون 5 g شبکه اجازه می دهد.
  • قیمت معامله نیست و تاریخ پرتاب است به سادگی “اوایل 2019.”

چهار بزرگ حامل بی سیم در ایالات متحده همه برنامه های خود را برای آینده 5 g شبکه touting هستند. با این حال، هیچ گوشی در حال حاضر در بازار قادر به اتصال به شبکه 5 g که به علت محدودیت آنتن خواهد بود.

با این حال، موتورولا راه در سراسر محدودیت های آن است: 5 گرم موتور وزارت دفاع. وزارت دفاع خواهد شد ضربه محکم و ناگهانی بر روی Motorola Moto Z3 و امکان اتصال به شبکه ورایزون آینده 5 گرم.

موتورولا پرده برداری 5 g موتور وزارت دفاع که آن رویداد در شیکاگو امروز پس از hyping وزارت دفاع به عنوان “راه جدیدی برای اتصال, جریان, دانلود, چت تصویری, و بیشتر.” مقاله مرتبط

وزارت دفاع مدتی در “اوایل 2019” راه اندازی و فروش جداگانه از Z3 موتور که آن نیز رویداد که امروز اعلام کرد. وزارت دفاع وزارت دفاع است که همراه با موتورولا Moto بازی Z3 باتری جایگزین خواهد شد; اما نگران نباشید، 5 گرم موتور وزارت دفاع 2, باتری 000mAh به آن گنجانیده شده است.

ما همچنین می دانیم که این نوعی تکنولوژی مودم Qualcomm گل میمون X 50 است که امکان اتصال 5 g.

موتورولا می گوید که 5 g وزارت دفاع موتور تنها با Z3 موتور در ابتدا و فقط در شبکه ورایزون کار می کنند. در نهایت، آن را سازگاری به شبکه و دستگاه های دیگر.

5 g شبکه های آینده می تواند سرعت فوق العاده سریع داده ها برای دستگاه های تلفن همراه، مراتب outpacing فعلی شبکه های 4 g LTE اکثر ما تکیه در ایالات متحده را قادر خواهد ساخت. چند دستگاه دیگر تولید کنندگان در حال حاضر که آنها اولین گوشی 5 g قادر با Huawei یکی از شرکت های بیشتر آواز در موضوع انتشار خواهد ادعا می کرده اند.

اما اگر این g 5 موتور وزارت دفاع دیگران به پانچ ضربان می توانید، آن ممکن است کاربران موتورولا است که اول دسترسی به 5 g در گوشی های هوشمند.

بعدی: Qualcomm اول 5 g آنتن اینجا هستید: آنچه شما باید بدانید

اینجاست