JBL را هوشمند نمایش با گوگل دستیار قطره سپتامبر 3rd برای گیک 250 بررسی

نمایش هوشمند گوگل شده JBL را در قفسه های فروشگاه در سپتامبر 3 زمین خواهد شد. مانند نسخه گرانتر Lenovo نمایش این مجموعه شما 250 دلار بازگشت.

ما در حالی که که JBL که قرار بود به رقابت گوگل دستیار هوشمند نمایش مدت کوتاهی پس از خیر خود شناخته شده است. ما نمی دانیم دقیقا زمان و چقدر هزینه خواهد بود. در حال حاضر، ما انجام می دهد. مانند مدل 10 نمایش هوشمند خیر JBL را واحد هزینه $250. با این حال، JBL را تنها شما 8 صفحه نمایش می دهد. خیر نیز مبادرت به فروش 8 مدل $ 200، اگر روی صفحه نمایش اندازه برای شما مهم است، بنابراین JBL ممکن است راه رفتن.

با این حال، JBL کیفیت صدا بهتر هستند. بنابراین گرفتن صدا بهتر قطعا انتظار می رود شرکت متخصص در حال حاضر در بلندگو متصل است. هنگامی که ما بررسی صفحه نمایش هوشمند خیر، ما اشاره کرد که کیفیت صوتی آن قابل مقایسه با بلندگو گوگل صفحه اصلی, اما خیلی بهتر بود. اتاق JBL برای بهبود در این جبهه است.

اگر شما می خواهید برای دریافت نمایش هوشمند JBL (یا فقط می خواهم به صبر کنید تا ببینید که چگونه آن را به خیر را مقایسه می کند)، 3 سپتامبر وارد اما شما آن در لینک زیر قبل از سفارش می توانید.

منبع: JBL از طریق بعدی وب

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.