بهترین دوربین کیف روزانه استفاده, سفر, گیک برای بررسی بیشتر و

اگر می خواهید به حمل دوربین های خود را با خیال راحت کنید کیف دوربین های اختصاص داده شده. در کوله پشتی خود جای خود غلت بزنید فقط درخواست برای مشکل. اینجا ما میدارد.

کیف دوربین های خوب نیاز به چند چیز:

  • آن است به دوربین خود را محافظت از ضربه، قطره، ضربات و همه معمول روز به روز stuff. شما نباید نیاز به نگرانی در مورد دوربین های خود را تا زمانی که کاری بیش از حد احمقانه انجام اگر در کیسه خود را.
  • آن آسان به حمل و به فعالیت های آن را برای معنای مناسب است. کیسه روز دو روز باید راحت و نه خارج از محل در كافي شاپ نگاه; کیسه ماجرا نیاز به کار برای سنگ نوردی و کوله پشتی.
  • آن را قادر به مقابله با مقادير مختلف دنده بدون مشکل است. می توانید فلاپی و غیر قابل استفاده با یک لنز و یا نگه داشتن نیست تله.
  • در نهایت، این به باور نکردنی ساخته شده است. شما آن را به حفاظت از دوربین خود را پس از همه اعتماد هستند.

با معیارهای مشخص شده در ذهن ما تراکم بالا برای موقعیت های مختلف و بودجه است.

بهترین کیف برای روز به روز: l اوج طراحی روزمره کوله پشتی 20 ($ 260)

کیسه های مورد علاقه ما برای روز به روز استفاده است بیست لیتر اوج طراحی روزمره کوله پشتی (259.95 دلار). با اوج طراحی نوآورانه “FlexFold” پرگار تقسیم آن با خیال راحت دوربین فول فریم، چهار لنز 15 “لپ تاپ، سه پایه، و بیشتر، و یا آن دوربین خود لپ تاپ و سایر تجهیزات حمل روزمره مانند کوله پشتی منظم بکشد. نگهداشتن

هر روز کوله پشتی بسیاری از اندیشه را در آن قرار داشته است. شیک، خوب ساخته شده، حمل راحت و آسان برای استفاده است. قابل تنظیم ران و سینه بند وزن گسترش در سراسر بدن خود را. بنابراین کمی باران دنده شما را صدمه نمی زند کیسه کل weatherproofed است. دسترسی صفحه که در آن شما آن را می خواهم ساده برای ذخیره دوربین های سنگین خود را باعث می شود — در پایین خود را کیسه — و هنوز قادر به رسیدن به آن به راحتی. بارهای از جیب های کوچکتر برای چیزهایی مانند کارت حافظه و باتری ها و بند خارج حمل اقلام بزرگ مانند سه پایه stashing وجود دارد.

اگر شما می خواهید چیزی کمی بزرگتر وجود دارد نسخه سی لیتر (289.95 دلار) که کوچک اما تقریبا یکسان است. کمی بزرگ برای بسیاری از افراد نیاز است، اما اگر می خواهید به کیسه ای است که طول می کشد چند روز ارزش های لباس کیت دوربین آن یکی رفتن با.

بهترین کیف برای ماجراهای: اف را متوقف گورو بسته نرم افزاری ($ 270)

اگر شما تا کنون کسی حمل دوربین در حالی که سنگ نوردی وجود را یک فرصت خوب استفاده می کنند، یک کیسه اف را متوقف. آنها رفتن به نام تجاری از تعداد زیادی از عکاسان ماجراجویی. من در استفاده از آنها Ajna (در حال حاضر موجود نیست) برای من عکاسی اسکی.

در صورت تمایل به دوربین خود را کردن آهنگ مورد ضرب و شتم اف را متوقف گورو بسته نرم افزاری (269$) توصیه می کنیم. گورو است کوله پشتی 25 لیتری که آن حق را در نقطه شیرین: این فروشگاه دوربین خود را در واحد شامل دوربین داخلی و هنوز فضا برای برخی از تجهیزات است. بسیاری از کالاهای اساسی برای اتصال دنده های قفسه های کمپینگ بیش از حد وجود دارد.

همانطور که انتظار دارید از کیسه ماجراجویی گورو است امن و راحت بپوشند. ران و سینه بند نگه داشتن وزن کردن شانه های خود را. من اسکی toured صعود و سقوط با من Ajna با مسائل است.

حرکت نزولی بزرگ مورد اف متوقف می شود کیسه هستند آنها طراحی شده منحصرا برای خارج از منزل. پشت باز می دهد دسترسی آسان به دوربین خود را اما گذشته از آن که تنها راه برای بدست آوردن مسائل خود را از بالا است. لپ تاپ بدون آستین است که باعث می شود کمی از درد برای روز به روز استفاده وجود دارد. هر روز کوله پشتی برنده هر زمان اگر من هستم صعود کوه در چنگ من Ajna اما اگر من به هر جای دیگر می روم.

بهترین مسنجر کیسه: اوج طراحی مسنجر هر روز 15 “($ 250)

اگر شما به دنبال یک کیسه رسول به جای کوله پشتی, انتخاب ما 15′ اوج طراحی روزمره بگ مسنجر ($249.90) است. این همان تقسیم ماشین آلات FlexFold به عنوان هر روز کوله پشتی و نگهداشتن 15 “لپ تاپ، دوربین های خود را و سه لنز یا لپ تاپ خود را، دوربین، و دیگر ملزومات. حتی نحوه حمل سه پایه است.

مسنجر روزمره بدیهی است که بارهای سنگین به عنوان راحتی کوله پشتی اجرا نمود اما تا زمانی که شما تمام اموال دنیوی خود را حمل کنید، شما باید فقط خوب است. تثبیت کننده بند صلیب بدن نسبت به نگهداری کیسه در یک موقعیت راحت در حالی که شما راه رفتن یا دوچرخه سواری دارد.

مثل هر روز کوله پشتی مسنجر روزمره بسیاری از اندیشه را در آن قرار داشته است. بند تثبیت کننده تنها یکی از ده ها تن از لمس کوچک است که این کیسه را خیلی خوب است. مقاوم در برابر هوا، ارتقا و چند مناطق ذخیره سازی ثانویه برای stuff شما می خواهید به قادر به سرعت گرفتن است.

اوج طراحی نیز را کوچکتر 13 “هر روز رسول ($219.95). آن را نگه دارید می توانید 13 “لپ تاپ و کوچکتر دوربین نمیشود. اگر DSLR بزرگ تو، اما اگر شما به طور معمول فقط دوربین mirrorless و یک یا دو لنز آن ممکن است کیسه ای برای شما کمی بیش از حد کوچک است.

بهترین کیف دوربین غیر قابل خراب کردن سفر: 1510 پلیکان لپ تاپ مورد با فوم (240 دلار)

کیف ما ام در نگاه تاكنون دوربین خود را از استفاده روز به روز طبیعی محافظت می کند اما آنها نمی دوربین های خود را از سوء استفاده های واقعی حفاظت از و سوء استفاده. این است که در آن مورد لپ تاپ 1510 پلیکان ($240.36) می آید اید

این پرنده را موارد غیر قابل خراب کردن. این است آنچه انجام می دهند. از آنجا که شما با خیال راحت می توانید بررسی دوربین دنده خود را بدون آن نابود شدن رفت و آمد از عکاسان است که نیاز به مقدار زیادی از دنده سوگند توسط آنها. این پرنده در موارد همه ميخ، لهشدگی اثبات و dustproof. شما می توانید دوربین زیر آب در مورد این پرنده نشسته ترک و هیچ آسیبی به آن آمده است. تا زمانی که شما بسته به دوربین خود را با دقت، خطوط هوایی هیچ مهم نیست که چگونه بی دقتی کارکنان آن را نابود خواهد شد.

مورد لپ تاپ 1510 یکی از پرنده های مدل های کوچکتر است. آن تقریبا همه خطوط هوایی حمل در اندازه مقررات هر چند متناسب، که کمتر از 14 پوند آن احتمالا گذشته محدودیت وزن هنگام لود شده اگر کسی را منفجر تصمیم می گیرد برای بررسی.

درج سفارشی فوم امکان ترتیب دوربین خود را چگونه می خواهید دنده شما فراهم می سازد. نیز وجود دارد اتاق را برای لپ تاپ و توجه به چگونه شما بسته، برخی از چیزهای اضافی در بیش از حد ممکن است دریافت کنید. چرخ به آن اين مورد فرودگاه بیشتر دلپذیر است.


شما رفتن به کیف دوربین چیست؟ ما در نظرات اطلاع دهید.