SafeConnect کند شکست به هدف استفاده از VPN?

من دانشگاه نیاز به نصب SafeConnect برای اتصال به شبکه و این واقعا من جديد آمريکا. ما باید برای ورود به شبکه با استفاده از ما نام کاربری و رمز عبور, بنابراین من می دانم من ترافیک به نام کاربری من بسته اما آنها همچنین ادعا می کنند که: * SafeConnect استفاده شده است برای اعتبار آنتی ویروس سیستم عامل و نرم افزار تکه های لازم برای کامپیوتر به پردیس اتصال شبکه حداقل استانداردها.
* SafeConnect به ارائه اطلاعات در مورد دستگاه منظور مطابق با DMCA استفاده می شود.
* SafeConnect که در آن سفر کاربران در اینترنت را وارد.
* SafeConnect ResNet خواندن مطالب رایانه را اجازه نمی دهد.

آنها می گویند SafeConnect چک برای: * به روز رسانی سیستم عامل ویندوز: اگر ویندوز برای بررسی برای به روز رسانی خودکار سیستم تنظیم، پاپ آپ وب مرورگر اخطار صادر خواهد شد.
* ضد ویروس نصب نرم افزار و در حال اجرا: اگر نرم افزار ضد ویروس نصب شده و در حال اجرا، پاپ آپ وب مرورگر اخطار صادر خواهد شد.
* ضد ویروس نرم افزار به روز: اگر نرم افزار ضد ویروس خارج از تاریخ است، هشدار مرورگر وب پاپ آپ صادر می شود.
* نقطه به نقطه در حال اجرا نرم افزار: اگر نرم افزار P2P در حال اجرا بر روی دستگاه شما، بازشو وب مرورگر اخطار صادر خواهد شد.

من نوشته شده و تحلیل بزرگ [here] (https://www.reddit.com/r/UCSD/comments/1lth3k/does_anyone_have_a_copy_of_the_safeconnect/) توسط/u/jenrzzz دیده ام و خوانده ام که شما را قادر به دور زدن SafeConnect با استفاده از لینوکس استفاده می شود، اما من مطمئن نیستم اگر که هنوز هم مورد است. آنها نیاز به اعتبار یا SafeConnect دسترسی به شبکه تا آغاز ترم آخر راه اندازی نشده و از دقیقه از آن افتخار من آن را منفور است.

سوال بزرگ من این است: * را خدمت VPN مقاصد اگر SafeConnect رایانه اختصاصی تمام وقت? *

خرید فیلترشکن