موتورولا Moto Z3-قیمت, تاریخ انتشار و در دسترس بودن

اعلام کرد عادل Z3 موتور موتورولا جدیدترین عضو از خانواده موتور Z تلفن که همه استفاده موتور مدها لوازم جانبی پشتیبانی که کلیپ بر روی پشت این گوشی به اضافه کردن ویژگی های اضافی است. Z3 موتور برای بازار متوسط با قیمت و مشخصات سخت افزاری آن می گذرد. تا زمانی که شما می یکی، چگونه بسیاری خواهد شد هزینه آن و که در آن شما قادر خواهید بود آن را خرید? این است آنچه که ما به شما حال حاضر بگویم.

موتور Z3 قیمت

در حال حاضر، تنها اطلاعات قیمت گذاری داریم از موتورولا نسخه امریکایی است که منحصرا توسط Verizon Wireless فروخته خواهد شد است. آن 20 دلار در ماه، بیش از timespan 24 ماه برای خرید موتور Z3 یعنی مجموع 480 دلار از Verzion هزینه خواهد شد هزینه خواهد شد. اگر شما در تلفن های قدیمی تر به Z3 موتور تجارت، ورایزون تا دو $300 کردن قیمت تلفن های جدید ارائه می دهد. ما در حال حاضر می توانید هر گونه اطلاعات بر روی قیمت گوشی در بازارهای دیگر لازم نیست.

تاریخ راه اندازی موتور Z3 و آمادگی همکاری

گفته شد ما Z3 موتور اختصاصی حداقل حال حاضر در ایالات متحده توسط ورایزون خواهد بود. در اوت 16 دسترس از حامل آن خواهد بود. هنگامی که Z3 موتور در بازارهای دیگر در سراسر جهان و تاریخ انتشار برای این بازار منتشر خواهد شد تا کنون ما هر گونه اطلاعات لازم نیست که.

نتيجه گيري

همانطور که می بینید، وجود ندارد بسیاری از اطلاعات در مورد قیمت Z3 موتور تاریخ آمادگی همکاری در هر جایی غیر از ایالات متحده در این مرحله انتشار و. همانطور که ما بیشتر اطلاعات در هفته های آینده ما این پست بروز خواهد شد.