اگر می خواهید الکسا در ماشین شما چگونه به مجموعه تا Roav زنده باد الکسا شارژر اتومبیل

Roav زنده باد الکسا را فعال کنید دستگاه شارژر ماشین که باعث می شود که برای حدود قیمت نقطه اکو است. چگونه کار می کند و چگونه آن را راه اندازی اینجا است.

آنچه شما باید بدانید اولین

زنده باد مانند هر شارژر اتومبیل دیگر، به فندک ماشین شما در شاخه. از آنجا، شما آن بعنوان شارژر ماشین به طور منظم با آن شامل دو پورت USB برای شارژ تلفن خود استفاده کنید. ویژگی های اصلی هر چند، اکو ساخته شده ندارم، که اجازه می دهد تا شما را به استفاده از الکسا در حالی که رانندگی در اطراف است.

مرتبط با: Roav زنده باد بررسی: پا زدن سیری به محدود کردن و ایجاد الکسا شما جدید Copilot

چند مورد نیاز, اگر چه, است که یک معامله ممکن است شکن برای شما وجود دارد. برای شروع استریو خود ماشین نیاز به اتصال بلوتوث و یا کمکی صوتی در جک. این است که الکسا می توانید صوتی خود را به زبان ماشین خود را با استفاده از تلفن خود را به عنوان واسطه لوله… اگر شما آن را به ماشین شما استریو متصل نشوید که آن فقط تلفن خود گوینده برای خروجی استفاده کنید مطلقا لازم نیست. با این حال، این امر ضروری است اگر شما می خواهید برای پخش موسیقی از طریق الکسا است.

ثانیا، شما نیاز به تلفن شما فعال و برنامه Roav زنده باد بالا و در حال اجرا در هر زمان که شما می خواهید برای انجام کارهای خاصی مانند گرفتن جهت. این یک معامله بزرگ نفسه، از آنجا که شما فقط می توانید تلفن خود را در کوه محل و اجازه انجام آن چیزی که آن, اما به عنوان آن هنوز هم با استفاده از تلفن برای انجام بسیاری از کار پا نکته مهم در اینجا است که زنده باد نیست دستگاه مستقل نیست. خبر خوب با این حال، برای دستورات پایه (مانند گرفتن آب و هوا و یا درخواست برای اندازه گیری سریع تبدیل) شما به نرم افزار است که لازم نیست.

آن

فرایند تنظیم Roav زنده باد راه اندازی بسیار آسان است اما نیاز به چند مرحله و شما می توانید انتظار آن را حدود پنج دقیقه یا پس–و کمی طولانی تر است اگر شما انتخاب می کنید به انجام آپدیت (که توصیه می شود).

برای شروع، زنده باد Roav دانلود به گوشی شما (برای آی فون و اندروید در دسترس).

پس از باز کردن نرم افزار برای اولین بار، شما برای کسب اجازه برای دسترسی به کارهای مختلف مانند محل تماس، و غیره

به بعد، از دست دادن “پذیرش & ادامه” را فشار دهید بعد از خواندن EULA درخواست کنید.

شما در حال حاضر نیاز به ایجاد یک حساب کاربری. اگر شما دیگر محصولات لنگر (از Eufy Zolo سحابی، و غیره)، شما در حال حاضر یک حساب ممکن است.

هنگامی که شما وارد کنید, شارژر اتومبیل زنده باد به برق وصل کردن به فندک ماشین شما. نرم افزار اسکن و پیدا کردن آن. آمار “اتصال” هنگامی که در بر داشت.

شما بروید سپس از طریق فرایند نسبتا سریع اتصال شارژر به گوشی خود را از طریق بلوتوث. شارژر را از لیست انتخاب کنید، و سپس دکمه “جفت”. اگر آن به شما برای تایید رشته ای از اعداد می گوید، شما می توانید این چشم پوشی و آمار “جفت” به هر حال.

بعد، شما را انتخاب کنید چگونه می خواهید برای اتصال گوشی خود به خود ماشین استریو. در این مورد، ما قصد داریم با صدا کمکی در جک. را انتخاب کنید و سپس دکمه “انتخاب” را ضربه بزنید.

هنگامی که تلفن شما متصل به استریو خودرو خود را از دست دادن دکمه “تست بازی صوتی” را دارید.

شما باید تن های صوتی بازی را از طریق بلندگوهای خودرو خود را بشنود. اگر همه چیز خوب آمار “بله”.

بعد، شما حساب آمازون در الکسا وارد کنید.

اگر شما آن را این برنامه آمازون را روی گوشی خود را باز می کند. در غیر این صورت، آن فقط بار Amazon.com در مرورگر وب و سپس شما به حساب آمازون وارد کنید. از دست دادن دکمه “مجاز” را زنده باد اجازه دسترسی به حساب خود با الکسا استفاده کنید.

وقتی که کامل است، شما خودآموز سریع در برخی از چیزهایی که شما می توانید سعی کنید داده می. آمار “بعدی” را در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش ادامه.

شما احتمالا خواسته شود است به روز رسانی سیستم عامل، که توصیه می شود دانلود کنید. این چند دقیقه طول خواهد کشید.

هنگامی که کامل همه تنظیم و آماده استفاده الکسا در ماشین شما شما. در این مرحله صفحه اصلی برنامه زنده باد به سادگی نشان الکسا اجازه می دانید که هر زمان که شما آماده رفتن است خواهد شد.