سامسونگ کهکشان زبانه 10.5 “بودجه دوستانه” است به نحوی که تقریبا 400 $

 تصویر سامسونگ کهکشان زبانه 10.5.

  • سامسونگ راه اندازی سامسونگ کهکشان زبانه 10.5 امروز.
  • آزادی مطبوعات قرص به عنوان “بودجه پسند” و “مناسب برای تمام خانواده” را ارزیابی می کند استفاده کنید.
  • اما قرص هزینه حدود $400, که نه تا بودجه دوستانه است و بیش از حد گران برای بچه های کوچک را به استفاده از.

سامسونگ راه اندازی دو قرص امروز. ما در حال حاضر شما را مورد بالا، فوق العاده قدرتمند سامسونگ کهکشان زبانه S4 گفته و در حال حاضر ما قصد داریم به یکی دیگر درباره: سامسونگ کهکشان زبانه 10.5.

سامسونگ کهکشان زبانه 10.5 به عنوان “مناسب برای تمام خانواده” با “ویژگی های وسایل سرگرمی” و “قیمت بودجه دوستانه.” ارزیابی می کند

که قیمت بودجه دوستانه؟ 329 یورو (~ 380 دلار) برای نسخه های Wi-Fi و 389 یورو (~ $450) برای مدل LTE به SamMobile . سامسونگ نقاط قیمت جهانی تبدیل مستقیم نمی خواهد، اما شما می توانید انتظار زمانی که اینجا در آمریکا راه اندازی شد دو احتمال پرداخت حدود 400 دلار برای قرص می گوید. مقاله مرتبط

من نمی دانم اگر سامسونگ میت رامنی در اینجا کشیدن است و یا اگر شرکت در واقع فکر می کند که قرص $400 دستگاه “بودجه” است. بیشتر چه، آزادی مطبوعات در رایانه لوحی بر ویژگی های است که آن را خوب برای کودکان استفاده است.

من در مورد شما نمی دانم، اما 400 $ بسیاری برای خرج کردن در چیزی من قصد ندارم اجازه دهید بچه ها با بازی. اگر قرص بچه دوستانه خواستم من را خرید استفاده شخص برتر از اقران برای صد دلار eBay غيره یا خرید یک جدید است که به طور خاص طراحی شده برای کودکان و نوجوانان مانند چهار HD 10 بچه ها نسخه برای تنها $200.

اگر شما می توانید آن را استطاعت عجیب تبلیغاتی زبان کنار, سامسونگ کهکشان زبانه 10.5 مانند قطعه خوب سخت افزار به نظر می رسد. آن را کردم 10.5 اینچ, 1.920 x 1.200 صفحه نمایش ال سی دی، پردازنده گل میمون 450، 3 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت از ذخیره سازی (قابل ارتقا تا 400 GB از طریق اسلات)، 7 300mAh باتری آندروید 8.1 Oreo و یک بسته 8MP دوربین عقب با افزودن تیرانداز 5MP در جلو.

با توجه به SamMobile ، دستگاه برای فروش در اوت 24، که شایعه در فروش تاريخ یکی دیگر از دستگاه های سامسونگ آینده خواهد شد.

بعدی: سامسونگ کهکشان زبانه S4 با پشتیبانی دگزامتازون با هدف در سطح شما

جایگزین راه اندازی شد