اگر شما می خواهید برای اضافه کردن کمی بیشتر راحتی و ایمنی را به منزل شما زنگ دود راه اندازی چگونه به راه اندازی و نصب دوم حفاظت هوشمند دود زنگ

محافظت از لانه با تعداد انگشت شماری از ویژگی های بزرگ که واقعیت را می آید. چگونه آن را راه اندازی و چه همه شما را با آن می توانید اینجا است.

اگر شما آشنا با محافظت از لانه نیست (یا com دود به هوشمند به طور کلی)، آنها را مانند هر دیگر منظم زنگ دود عمل می کنند، اما همچنین اتصال آنها به شبکه Wi-Fi به منظور ارسال هشدار در تلفن خود را اگر شما دور از خانه. شما نیز می توانید زنگ بدون نیاز به پیدا کردن مدفوع گام برای آن در زنگ خود را ساکت کردن.

Com دود هوشمند مانند محافظت از لانه، نیز با هم بی سیم می شود مرتبط. اگر یک آلارم خاموش شود، بنابراین همه دیگران در خانه بیش از حد, که بزرگ برای خانه های بزرگتر که در آن شما قادر به شنیدن زنگ خاصی از در خانه ممکن است انجام دهد.

اگر شما تفکر در مورد گرفتن محافظت از لانه, یا در حال حاضر یکی و بدانید که چگونه به آن را نصب کنید و آن را راه اندازی می خواهید در هر صورت زیر همراه فقط به دنبال!

گام اول: تنظیم محافظت آشیانه با استفاده از نرم افزار دوم

قبل از واقع محافظت از لانه سقف یا دیوار نصب بسیار آسان تر به آن راه اندازی اول در حالی که شما آن را درست در مقابل شما است. بنابراین اولین چیزی که شما می خواهید به انجام آن به unbox و آتش تا دوم برنامه را روی گوشی خود است. اگر این محصول لانه های اول خود را شما می خواهید برای دانلود برنامه (برای آی فون و آندروید) و ایجاد یک حساب کاربری.

یک بار شما و اجرا با نرم افزار آن را باز کنید و شکست بزرگ به همراه دکمه در صفحه اصلی. اگر شما در حال حاضر نرم افزار و برخی از محصولات دوم، کش رفتن پایین و شیر به همراه دکمه در گوشه بالای سمت راست صفحه نمایش راه اندازی.

به پایین بروید و انتخاب کنید “اضافه کردن محصول” به سمت پایین.

بعد، شما می توانید اسکن کد QR در پشت برای محافظت از لانه یا نوع در آن کد دستی.

در برنامه برای راه اندازی خود را محافظت از لانه، که تنها چند دقیقه طول بکشد باید به دنبال همراه. توجه کنید، که در آن نیاز به زنگ test، تا مطمئن شوید که شما در حال آماده شنیدن برخی از beeping به صدای بلند برای چند ثانیه در طول فرآیند راه اندازی نگه دارید.

هنگامی که محافظت از لانه خود را راه اندازی است، خوب است به و نظارت برای دود و مونوکسید کربن آغاز خواهد شد. در این مرحله، شما آماده برای نصب.

گام دوم: برای نصب نصب لانه محافظت

محافظت از لانه دیگر کام دود است — پیچ بشقاب نصب به دیوار یا سقف و سپس اضافه نمودن محافظت لانه به صفحه نصب.

با گرفتن بشقاب نصب شروع و با حلقه های سیاه و سفید فوم رو به بیرون، بشقاب پیچ به دیوار یا سقف با استفاده از تمرین قدرت است. اگر می خواهید به محافظت آشیانه به صورت سمت راست بالا و کاملا راست دوم لوگو در صفحه نصب است به بالا با پیچ سوراخ تشکیل صلیب راست تا چپ و راست در سراسر حاصل (مانند در تصویر زیر). شما همچنین ممکن است به مته سوراخ خلبان اول اگر شما در حال رانندگی به یک میخ اما برای تیغه فقط شما می توانید درایو در پیچ ها بدون مشکل.

هنگامی که صفحه نصب شده است، همه شما باید انجام دهید است خط تا شکاف با شکاف در محافظت از لانه، مطمئن شوید که بالای آرم با اشاره به سمت چپ که شما اول محافظت از لانه و موقعیت و کمی پایین ، فقط نور در تصویر زیر. از آنجا، آن را با فشار و سپس آن جهت عقربه های ساعت حدود یک چهارم از یک به نوبه خود تا آن متوقف می شود پیچ و تاب.

محافظت از لانه خود همه آماده رفتن در این نقطه، اما هنوز هم وجود دارد برخی از چیزهایی که شما باید انجام دهید برای نهایی مجموعه تا.

مرحله سوم: سفارشی کردن تنظیمات

به طور کلی حفاظت از لانه دستگاه حفاری بسیار است و شما نیست باید به یک ظرف غذا با آن اغلب (امیدوارم هرگز اما جهان کامل نیست). با این حال، هر زمان که شما در نیاز به استفاده از آن، آن را یک ایده خوب به تنظیمات بهینه سازی و سفارشی برای شما.

شما می توانید تنظیمات محافظت از لانه را در برنامه لانه را با انتخاب آن و سپس تنظیمات آیکون در گوشه بالا سمت راست صفحه دنده بهره برداری دسترسی.

چند چیز شما می توانید یک ظرف اطراف با وجود دارد. قادر به تغییر زمان روز شما می خواهید “صدا چک”، که فقط دنباله سریع است که test زنگ قدرت و اتصال هر ماه می توانید. اگر می خواهید شما نیز “دفاعي، کام” که به راحتی از خاموشی زنگ از تلفن خود را خلاص می شود مجبور به انجام آن را در دستگاه خود شما می توانید غیر فعال.

با بهره برداری از بعد خاص خود-به محافظت در پایین لیست، شما می توانید دسترسی به تنظیمات بیشتر. در اینجا rundown سریع از آنچه ارائه می دهد انتخاب هر.

  • Pathlight: این nightlight کوچک به بعد-به-محافظت از ساخته شده که نور می تواند در شب هر زمان که آن را تشخیص حرکت اجازه می دهد به راه رفتن پایین راهرو خود را بدون نیاز به نور روشن است.
  • وعده شبانه: این ویژگی است که درخشش محافظت از لانه خود را سبز می کند برای چند ثانیه هر زمان که شما به نوبه خود چراغ های خود را خاموش اجازه می دانید که این کار درستی است.
  • بررسی بخار: هنگامی که فعال باشد, محافظت از لانه هر زمان که آن را بخار از دوش نزدیکی تشخیص غلط کام به حداقل نگه داشتن تلاش می کند.
  • سر بالا: این ویژگی به شما می دهد هنگامی که آن را تشخیص می دهد که افزایش سطوح دود یا سطوح شرکت مهربان اولین هشدار.
  • روشنایی: این تنظیمات تنظیم روشنایی LED حلقه براق برای ویژگی های Pathlight و وعده های شبانه.

تمام تنظیمات فوق را به طور پیش فرض روشن است، بنابراین مطمئن و خاموش کردن هر یک از ویژگی های است که نمی خواهید استفاده کنید.