دیگر چین گوگل شایعه اینجا، اما درست است؟

 لوگوی Google.

  • شایعه جدید محور در گسترش گوگل به چین اینترنت امروز رسید.
  • این بار درگیر وجود دارد سه codenames: “سنجاقک”، “Maotai” و “Longfei.”
  • شده اند وجود دارد شایعات متعدد اطراف سازش چین گوگل در طول سال است — اما هیچ کدام تا کنون panned است.

گوگل تا کنون بیشتر همه جا حاضر موتور جستجو بر روی این سیاره است. اگرچه سایر موتورهای جستجو مانند بینگ، یاهو، سؤال، DuckDuckGo، و غیره وجود داشته باشد، گوگل صنعت با 72 درصد سهم جهانی غالب.

اما یک مکان که در آن گوگل حتی نزدیک بودن سگ بالا نیست و که چین است. در واقع در چین، کل اکوسیستم گوگل تقریبا هیچ حضور در همه.

دلیل برای این دولت چین نیاز به همه جستجو شرکت های اینترنتی به شدت سانسور نتایج جستجو برای جلوگیری از نمایش داده شد “جنجالی” مانند کسانی که برای حقوق بشر، دموکراسی جنس دین و اعتراض مسالمت آمیز است. گوگل تا کنون-خودداری کرده است تا بازی توپ، شهروندان چینی می کنید جستجوی گوگل، گوگل واژهنامه، بازی گوگل بزرگ، و غیره

سال وجود داشته است چندین بار است که شایعات تا راهنمایی که گوگل در نهایت رفتن به ناگزير به ظهور است مطالبات از دولت چین به گوگل به چین. آن اغلب اتفاق افتاده که شما احتمالا می تواند پخش خود را با آن تنظیم:

امروز, اخبار اینترنت سایت رهگیری شایعه جدید مربوط به گوگل توسعه را در چین، این بار با نام کد ادعا شده است: پرواز اژدها. با توجه به اسناد داخلی و “مردم آشنا با برنامه [Dragonfly]”، مدیر عامل گوگل Sundar Pichai است شتاب توسعه گوگل در چین پس از جلسه در ماه دسامبر سال گذشته با “صفحه رسمی دولت چین.” مقاله مرتبط

خبرچینان همچنین گوگل دو سانسور اندیشه نرم افزار پروژه موسوم “Maotai” و “Longfei” می گویند که-که در حال حاضر نشان داده شده است به دولت چین. در صورت ادامه توسعه در انتظار می رود سرعت، گوگل این برنامه ها سانسور شده در شش تا نه ماه بعد با توجه به رهگیری راه اندازی می تواند.

همه این ممکن است؟ بله. این احتمال زیاد است؟ شماره

گوگل به چین در مورد احتمال به عنوان یک گوشی اپل حمل و نقل با اندیشه است.

من تلاش می گویند رهگیری کردن اطلاعات نادرست است که کار و یا است که این نمونه ای از اصطلاح “جعلی خبر.” اما من می گویم که احتمال گوگل همیشه به سانسور شده در چین پس از نزدیک به یک دهه عدم موافقت بسیار باریک است. مقاله مرتبط

این می تواند که این پروژه ها موسوم به مثلا چیز دیگری به طور کامل، مانند نسخه ساده شده “غیر جنجال برانگیز” گوگل واژهنامه، مانند نقشه ها هستند. شهروندان چینی تقاضای مسیرها از طریق نقشه های گوگل کاملا بی ضرر است و کارهای زیادی برای گوگل به برنامه متناسب با محدودیت دولت چین نیاز نیست.

اما گوگل واقعا رفتن به انجام این کار? من فقط گمان نمی کنم. فقط نگاهی به اخبار اخیر اطراف گوگل قرارداد هواپیماهای بدون سرنشین جنگ; اگر Google را تایید صريحا، سانسور چینی با محصولات خود به حرکت وجود دارد شما می توانید تصور وقوع اعتراضات از گروه های حقوق مدنی در سراسر جهان? طوفان خواهد بود.

با این حال، چیز crazier اتفاق افتاده است. اما در حال حاضر، من فقط رفتن به اضافه کردن این شایعه به فهرست طولانی گذشته شایعه است و حرکت انگار هیچ اتفاقی نیفتاد.

بعدی: گوگل گرم به چین دوباره اعلام مرکز جدید هوش مصنوعی