هدف مایکروسافت تلفن شما را به استفاده از ویندوز و آندروید

 تلفن ویندوز شما

  • مایکروسافت تلفن شما به ویندوز آخرین آن 10 پیش نمایش خودی آوردن است.
  • نرم افزار به شما اجازه کاربران فورا عکس گرفته شده با تلفن خود را روی کامپیوتر خود ببینید.
  • این آخرین تلاش مایکروسافت برای پل فاصله بین ویندوز و آندروید است.

مایکروسافت به زودی اولین مجموعه از ویژگی های گوشی خود را برای کاربران ویندوز آنها را فورا اجازه دسترسی به عکس های گرفته شده با گوشی خود را بر روی کامپیوتر خود انتخاب رول است. با توجه به پست در وبلاگ مایکروسافت (به عنوان خال دار توسط Engadget ) ویژگی با ویندوز 10 خودی پیشنمایش ساخت 17728 معرفی خواهد شد.

مایکروسافت در ابتدا اعلام کرد تلفن شما app ویندوز است که یکپارچه سازی نزدیک بین ویندوز رایانه های شخصی و تلفن های هوشمند, وعده که کنفرانس توسعه دهنده ساخت خود را در ماه مه. و همچنین عکس های خودکار همگام سازی ویژگی های وعده داده شده دیگر شامل توانایی دسترسی به تلفن خود را اعلان ها و پیام های متنی بر روی کامپیوتر شما.

در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی از راه را برای کاربران آندروید برای انتقال عکس ها از تلفن خود را به دسکتاپ ویندوز خود را از جمله پلت فرم ذخیره سازی ابر ویندوز OneDrive. همانطور که مایکروسافت می گوید که در برنامه جدید داده ها را فقط بین دستگاه های به اشتراک گذاشته و آزمایشی، همگام سازی نمی باشد اما تلفن شما OneDrive دو متفاوت است.

مایکروسافت تلاش های کنونی به استفاده از دستگاه های آندروید و ویندوز تلفن همراه نرم افزار است. با این حال، این است که بیشتر شبیه به یک محل برای سازماندهی برنامه های مختلف آندروید مایکروسافت سپس آن پنجره اختصاص داده شده به تلفن خود را.

پرتاب ویندوز است که به ارمغان می آورد ویژگی های مانند “همچنان در کامپیوتر” دو تلفن وجود دارد. با این حال، ایده آل برای افرادی که نمی خواهید به پرتاب Android منظم خود را جایگزین نیست.

یکپارچگی نزدیک بین ویندوز و اندروید قطعا حس برای مایکروسافت می کند. مرگ پلت فرم تلفن همراه خود در اكتبر 2017 اعلام. توسط ادامه به ادغام با اندیشه و iOS این امکان که مایکروسافت نگه دارید و به طور بالقوه افزایش حضور نام تجاری خود را در تلفن همراه.

تلفن خود را در حال حاضر تنها به کسانی که برای خودی امضا و ویندوز برنامه دستگاه در حال اجرا آندروید 7.0 یا بالاتر در دسترس است. کاربران اول برای باز کردن برنامه بر روی کامپیوتر خود و سپس لینک دانلود نرم افزار همراه به تلفن خود را به دنبال داشته باشد.

فرض کنید همه چیز می رود و با آزمایش، قبل از قابلیت انتشار کامل می شود آن امیدوارم خیلی طولانی نخواهد بود.

تا بعد: مایکروسافت و همراه: آن می تواند به توقف خود عکسبرداری در پا?