نحوه فعال کردن حالت تیره در دفتر مایکروسافت آفیس

شامل تم های خاکستری سیاه و تاریک. 10 ویندوز سیستم گسترده تیره حالت آفیس تحت تاثیر قرار نمی, اما شما می توانید تم تیره برای آفیس مایکروسافت ورد و اکسل و چشم انداز و پاورپوینت.

این را در Office 365 2016 2013 اداری و دفتر کار می کند. در هر نسخه ویندوز از جمله ویندوز 7 و 8 یا 10 کار می کند. با این حال، تم تیره در حال حاضر در دسترس برای دفتر مک. نیست

برای تغییر موضوع خود را به منوی “فایل” در گوشه چپ بالای یک برنامه کاربردی Office مانند ورد و اکسل و چشم انداز یا پاورپوینت کلیک کنید.

مرتبط با: چگونه به استفاده از یک تم تیره ویندوز 10

گزینه “حساب” در نوار کناری کلیک کنید. در سمت راست منوی کشویی “دفتر تم” باز و سپس موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تم پیش فرض در سال 2016 دفتر “رنگارنگ” است، اما اگر نه می starker سفید را مشاهده کنید شما همچنین می توانید انتخاب کنید “سفید”.

برای فعال کردن حالت تیره به “سیاه” تاریک ترین سبک دفتر ممکن است انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید انتخاب کنید “خاکستری تیره.” این تم سبک خاکستری تیره که شما ممکن است ترجیح می دهم اگر تم سیاه و سفید خیلی تاریک شما استفاده می کند.

شما متفاوت “دفتر زمينه” از اینجا، بیش از حد را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر شما جای نمی طراحی پشت دفتر روبان نوار را ببینید، جعبه “دفتر زمينه” کلیک کنید و انتخاب “هیچ سابقه”

این تنظیمات تم و پس زمینه تمام برنامه های کاربردی آفیس مایکروسافت بر روی سیستم شما را تحت تاثیر قرار. آنها حتی به نرم افزار آفیس در سایر رایانه های شخصی ویندوز با فرض ورود شما را به آنها را با همان حساب مایکروسافت تاثیر می گذارد.

مقام دوم که در آن شما می توانید موضوع خود را بیش از حد انتخاب شده است. کلیک کنید برای پیدا کردن آن فایل > گزینه های. اطمینان از مقوله “عمومی” انتخاب شده است و بخش “شخصی نسخه از مایکروسافت آفیس” را جستجو کنید. جعبه “دفتر تم” کلیک کنید و تم مورد نظر خود را انتخاب کنید. “خوب” برای ذخیره تغییرات را کلیک کنید.

متاسفانه، شما ایجاد اسناد هنوز یک پس زمینه سفید و سیاه متن پیش فرض داشته باشد. شما می تواند پرونده ها را به یک پس زمینه سیاه و سفید متن را تغییر دهید، اما آن رنگ خواهد شد بخشی از هر سند شما را نجات دهد.

بنابراین، اگر شما زمانی که آنها آن را باز دیر چنین سند به شخص دیگری، آنها یک پس زمینه سیاه و سفید با متن سفید را ببینید. اگر کسی چنین سند بیش از حد چاپ این مقدار زیادی جوهر یا تونر نیاز.