مشتری نرم افزار شبکه اختصاصی مجازی ویندوز 10. اضافه کردن مداوم مسیر از طریق PowerShell

راه اندازی سرور VPN جدید با استفاده از L2TP و ضربه گیر های گذشته من کار نمی کند.
من در حال حاضر قادر به اتصال به VPN L2TP استفاده از سرویس گیرنده ویندوز 10 نرم افزار بومی. من نمی خواهم به استفاده از دروازه از راه دور برای ترافیک اینترنت… تنها زمانی که من دسترسی به ایستگاه های کاری/سرور بر روی شبکه از راه دور. دارم “استفاده از دروازه پیش فرض شبکه راه دور” بدون کنترل در گزینه های پیشرفته.

اطلاعات مربوطه: شبکه محلی: VPN 10.8.0.1 192.168.0.1 شبکه: شبکه از راه دور: 192.168.1.1 اگر من باز فرمان و نوع یک بار متصل شده به شبکه اختصاصی مجازی: netsh رابط ipv4 اضافه کردن مسیر 192.168.1.0/24 “خالی” کار می کند به عنوان انتظار می رود. من در حال حاضر قادر به دسترسی از راه دور ایستگاه های کاری/سرور در شبکه محلی. همانطور که من می خواهم آن را به صورت مداوم در قانون netsh حذف. در قطع از VPN.

در وصل به شبکه اختصاصی مجازی. حالا من به PowerShell و تایپ: 192.168.1.0/24 اضافه کنید-VpnConnectionRoute-ConnectionName “تام”-DestinationPrefix این فرمان پاسخ ها ها با موفقیت اما اجازه نمی دهد که من به دسترسی از راه دور ماشین آلات. درخواستهای بی توجه به می آیند. این آثار بزرگ اگر یک بار دیگر مسیر netsh دستی اضافه کنم….

کسی لطفا می تواند من را در اضافه کردن این مسیر بنابراین حتی پس از قطع اتصال VPN و یا راه اندازی مجدد دستگاه های محلی مداوم است کمک کند?

در آن درک

خرید فیلترشکن