اصطلاح “مطلب یا داستان جالب” دو اشاره به Suspenseful اما غیر منطبق با منشأ پایان?

پاسخ: رمان ویکتوریا

حتی اگر شما نا آشنا با اصطلاح مطلب یا داستان جالب است دستگاه پلات است که ما همه را تجربه کرده اید در یک زمان و یا دیگر. Cliffhangers دستگاه پلات در اپیزودیک تلویزیون را نشان می دهد و serialized داستانی که در قرار دادن یک یا چند کاراکتر در موقعیت مخاطره آمیز و suspenseful برای بیننده یا خواننده به ادامه مصرف رسانه ها قلاب ها هستند. که می تواند مقاومت در دفعه بعد برای دیدن چه چیزی نهفته است پشت درب تنظیم قهرمان فقط باز (اما نیست که کار دوربین های هوشمندانه به بیننده نشان می دهد)?

اشتباه نکنید درباره آن، مفهوم مطلب یا داستان جالب برای سال بوده است و مهمان. شاید یکی از مشهورترین نمونه های تاریخی از مطلب یا داستان جالب مجموعه قصه خاورمیانه، یک هزار و یک شب است. مجموعه داستان به ارتباط با یکدیگر از طریق داستان شخصیت شهرزاد قصه گو که هر داستان به او می گوید شاه در مطلب یا داستان جالب جهت تاخیر در اجرای به پایان می رسد.

اما اصطلاح “مطلب یا داستان جالب” بازگشت به رمان دوران سلطنت ملکه ویکتوریا serialized خاص دارند: A جفت از چشم های آبی ، توسط توماس هاردی. رمان در serialized قالب (که در آن زمان رایج بود) بين 1872 سپتامبر 1873 ژوئیه منتشر شد. در یکی از فصل های serialized یکی از قهرمانان هنری نایت سمت چپ کمی تجمع اویزان از صورت صخره.

تصویر توسط C.C. پیرس/ویکی مدیا.