Holedown تندرست توپ به ارمغان می آورد، سعادت بازی شکستن بلوک دو اندیشه

Holedown بازی با نام تجاری جدید از توسعه دهنده بازی استراتژی زمان واقعی تحسین Rymdkapsel که مخلوط عناصر بازی کلاسیک پنگ تتریس و برک آوت با دانلود است سال بزرگ Ballz ضربه به ایجاد گیج fiendishly اعتیاد آور.

در بازی بزرگ به عنوان “توپ لی لی با عمق،” در Holedown شما نیاز به حفاری راه خود را به هسته سیاره توصیف. در راه خود را بلوک شکل عجیب و غریب است که توسط تندرست توپ به آنها را شکسته است.

همانطور که با هر بازی پازل بزرگ این همه بسیار شروع می شود که ساده است، اما شما نهایت ارتقاء، تندرست توپ چند انتخاب می کنید و ارسالیهای پرش به دو حداکثر رساندن تعداد بازدید را با یک توپ.

Holedown ویژگی های شش سیاره، با هر ویژگی procedurally تولید بلوک پوسته. در مجموع آن حدود پنج تا شش ساعت کامل را به شما می اما نیز وجود دارد جایزه حالت بی پایان یک بار شما به پایان بازی، بنابراین شما می توانید بازی به طور موثر برای همیشه لطفا برای.

جذابیت این بازی فرض عجیب و غریب با تصاویری ساده، کاریکاتور و “فضای اسید” موسیقی متن فیلم همسان است. در مجموع بازی به نظر می رسد و مثل بقیه گریپ فروت نام دیگر مارتین Jonasson کار که فوق Rymdkapsel و دو قسم شرکت

شما می توانید Holedown را برای تنها $3.99 گرفتن در گوگل بزرگ بازی توسط هدف قرار دادن دکمه زیر شامل نقش. معلوم نیست اگر سطح بیشتر خواهد شد در آینده، اما برای ارسال درخواست قیمت کم ارزش آن چند ساعت توپ تندرست، شکستن بلوک سعادت در حال است.