نینتندو است فروخته شده حدود 20 میلیون سوئیچ در سال و نیم بررسی گیک

اگر وجود دارد هر گونه شک است که سوئیچ نینتندو آخرین ضربه، آن سال گذشته حل و فصل شده است باید. اما در حال حاضر با نینتندو اعلام نزدیک به 20 میلیون فروش در یک سال و نیم حتی واضح تر است.

به عنوان بخشی از گزارش درآمد سه ماهه اخیر نینتندو، شرکت نشان داد که آن سوئیچ 19.67 میلیون واحد فروخته شده است. برای کسانی که شمارش سوئیچ کردن برای خجالتی فقط از 15 ماه بوده است. این بدان معناست که نینتندو، به طور متوسط 1.3 میلیون سوئیچ هر ماه به فروش می رسد. البته تعطیلات احتمالا افزایش آن به طور متوسط. برای این سه ماهه شرکت تنها 1.8 میلیون بین آوریل و ژوئن فروخته اما هنوز کلیپ تاثیر گذار است.

20 میلیون واحد فروخته شده مکان سوئیچ استوار در قلمرو کنسول های موفق، به خصوص اگر سایت می توانید نگه دارید تا سرعت. در حالی که یک ایکس باکس فروش بین 25-30 میلیون واحد از آنجا که آن را در سال 2013 منتشر شد (هر چند مایکروسافت متوقف انتشار رسمی تعداد فروش مدتی پیش) برآورد شده است برای مقایسه، گیمکیوب 21.74 میلیون در طی عمر آن شش سال خرده فروشی فروخته .

هنوز راه طولانی برای رفتن از قبل از سوئیچ می پیوندد صفوف جهان موفق ترین کنسول هست. هر نسخه پلی استیشن حداقل 80 میلیون واحد فروخته شده است و حتی خود سایت تخصصی بیش از 100 میلیون به فروش می رسد. وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای رشد اگر شرکت می تواند در حفظ و شتاب رفتن. اگر سرعت آنها را تنظیم کنید تا کنون نشان، با این حال، سوئیچ به عنوان یکی از بزرگان تمام وقت بروم.

منبع: کرک

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.