گوگل میسازد پایین قانون در شکاف بنابراین oem ها نمی تواند آنها را تا گوگل

  • پیچ تولید برخی از دستورالعمل ها برای کمک به تولید کنندگان توسعه گوشی های بریده شده.
  • این شرکت همچنین سازندگان برنامه داده شده ابزار SDK آندروید به کمک به آنها را برای شکاف از اندازه ها و مکان های مختلف توسعه است.
  • دستورالعمل در اندیشه توسعه تمدن P 5 پیش نمایش ظاهر می شود و انتظار می رود بخشی از نسخه نهایی نرم افزار.

گوگل نورد کردن دستورالعمل ها را به کمک oem ها و سازندگان نرم افزار برای گوشی های با صفحه نمایش شکاف توسعه. گوگل مورد بحث اصول جدید است که به عنوان بخشی از اندیشه P 5 توسعهدهنده پیشنمایش (بتا 4) می رسند، در یک پست وبلاگ که دیروز منتشر شده. مقاله مرتبط

نمایش شکاف اندیشه oem ها برای بهینه سازی زمینه صفحه نمایش خود را توسط مسکن سنسور در برش کوچک از به جای نوار سیاه است که به طور معمول اشغال قسمت بالای تلفن های خود اجازه می دهد. این طرح را در محبوبیت از اواخر سال گذشته افزایش یافته است، کمک به آشر در عصر 18:9 و 19:9 صفحه نمایش جنبه محصور شده است.

با توجه به شیوع روز افزون شکاف گوگل دستورالعمل به عنوان یک راه برای اطمینان از ارائه برنامه های “تجربه بزرگ همواره در سراسر دستگاه با یک یا دو صفحه نمایش cutouts و همچنین دستگاه های با 18:9 و جنبه های بزرگتر محصور شده است.” معرفی کرده است

این به این معنی سازندگان برنامه دادن ابزار برای تلفن های با شکاف (بالا و پایین، به عنوان مثال) و شکاف در اندازه های مختلف و مکان های مختلف. توسعه دهندگان این cutouts در برنامه خود را با استفاده از SDK آندروید P را شبیه سازی می تواند.

 گوشی های هوشمند با یک لیست از گزینه های تاپ ناچ در نمایش خود.

دستورالعمل نیز تا چند قانون برای oem ها اندیشه انداخته. گوگل می گوید این کار با همکاران تولید کننده دستگاه برای ایجاد مجموعه ای از شیوه های اجرای بی نظیر که طراحی سخت افزار با نرم افزار قوانین برای devs برنامه ساخته شده در تضاد نیست. به این منظور گوگل شما می گوید “چندین cutouts در تنها لبه و یا بیش از دو cutouts در دستگاه نمی بینم” و “قطع جریان در سمت چپ یا راست لبه بلند دستگاه می بینید نیست.”

همیشه بعید بود اما این قوانین سه گانه بریده اندیشه تلفن همه بوده dreading.

گوگل انتظار می رود به آن نسخه های بعدی آندروید Android P در ماه اوت، و بریدگی toting رول نسل سوم پیکسل تلفن (گوگل پیکسل 3 XL) بعد این سال. برای اطلاعات بیشتر در دستورالعمل های بریدگی، اتمام اسناد رسمی برنامه های آندروید.